€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Ja he ?!

Op zich kan het hoor.
Tank ziet er niet slecht uit van binnen. Rest ook niet, gewoon wat onderhoud. Is een binnenbeestje geweest.

Ik vind het een klassiek model, en wat oudbollig. En tja, ik heb nu mn zinnen gezet op een geheel ander frame O-)
Ik denk dat het inmiddels niet meer kan :)

Te veel er af nu. Mogelijke koper voor frame, achtershock en spuitset.
Moet toch wat :)

En mocht deze motor helemaal niks worden, dan gaan we voor iets anders. Gaat om zomer 2019, dus wat dat betreft best wat tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag: de bevestiging van een navigatiesysteem (12V aansluiting en stuurbevestiging), valt dat onder het budget?
 
Laatst bewerkt:
Nee.

Hetzelfde geldt voor bagage-oplossingen. Al moet de opmerking gemaakt worden dat oplossingen in lijn met het karakter van de challenge beter gewaardeerd worden :+
 
Ducktape?

Gelukkig heeft mijn navi al een stuur-mount, en is een 12v set met USB, zekering etc slechts €5 bij Ali

In mijn geval gaat het om een 12 V sigarettenplug/usb combi (7,50 bij Ali) en een RAM kogel (10 euro op MP). Of ik dan de TomTom Rider V1 (50 euro) met alternatieve software of mijn iPhone (gratis van de baas) ga gebruiken zie ik tegen die tijd wel.
 
Maar mijn Garmin gaat gewoon op een originele steun op het brik waarop de challenge gereden wordt (dat het brik dan zo ongeveer verdubbelt in waarde dat is dan maar zo _O- ). Voorgaande keer (2015) een extra steun aangeschaft (en die is natuurlijk niet meeverkocht bij verkoop van het challengebrik)

Voor bagage weet ik nog niet wat benodigd is en gaat passen...

Waarschijnlijk wordt het gewoon weer de set tweedehands tassen over de buddyseat met daarop een waterdichte roltas ;)
Of er moet via Marktplaats (o.i.d.) een passende set "zesdehands" koffers gevonden worden (voor weinig natuurlijk }) )
 
bij mij steun vd navi overzetten en nieuwe kofferframe in elkaar bakken zodat de alu beer/booze cooler weer mee kan
 
Godnondeju wat een keus als ik op de diverse verkoppsites kijk. Ik word er altijd zo hebberig van!!!
 
Godnondeju wat een keus als ik op de diverse verkoppsites kijk. Ik word er altijd zo hebberig van!!!
Heb er ook last van. Neem me telkens voor om niet meer te kijken. Alleen lukt me dat niet. Wil er ook niet voor naar een verslavingskliniek want dan mis ik weer van die spotgoedkope motoren.
Pffff... life's hard!
 
Ow BTW: Wimvlis is vandaag jarig!
Wat mij betreft spammen we z'n hele topic vol!! :+

Gefeliciteerd Wim!

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan