Dat is bijna voor niks. Nu hopen dat die niet krom is!Nog een laatste update van vandaag..heb via een online sloop een remschijf besteld. Met de aangegeven 4,8mm dikte zit hij prima tussen de 4,5mm (min) en 5,0mm (nieuw) in. En dat voor €15.
Voorvorkkeerringen zijn peanuts als je de vorkpoot goed warm stookt, je trekt de binnenpoot er dan redelijk eenvoudig uit.
Hier heb ik nog nooit van gehoord. De enige warmte die ik er bij heb is het zweet op mijn voorhoofd als ik de keerringen vervang. En ik heb er al een paar gedaan!
Zou het eerlijk gezegd ook niet doen. Je brengt spanningen in het metaal wat kromtrekken kan bevorderen.
Online aankoop, dus 14 dagen retourrecht. Ik ga hem eerst natuurlijk goed controleren op dikte en afwijkingen.Dat is bijna voor niks. Nu hopen dat die niet krom is!
Ik was allang al tevreden geweest. Maar ja, ik ben ook een overtuigd aanhanger van de Engelse methode: Don't overdrive!Kapje gespoten - de suzuki letters voorzichtig weer van de verf ontdaan en daarna totaal in de blanke lak. Helaas was de filler op, want deze lak accentueert de kleine deukjes. Misschien toch maar opnieuw...
Ik zit op onderdelen te wachten - dus dit is meer een tijdverdrijfIk was allang al tevreden geweest. Maar ja, ik ben ook een overtuigd aanhanger van de Engelse methode: Don't overdrive!
Nu niet meer...Het eerste der vele pakketjes is binnen: De remschijf van Motoronderdelenshop.
Ze hebben daar postzegels genoeg
[afbeelding]
Netjes! is vast ook wel een prijs voor!Zelf opgemeten en ik kom op iets meer dan 4,7mm ipv de aangegeven 4,8mm, maar hij is netjes en recht. Dus meteen grondig gereinigd en gespoten:
[afbeelding]
(hoort oorspronkelijk zwart te zijn, maar vond dit zelf wel een mooie afwisseling)
Daar ga ik zeker nog eens langs. Hij heeft ook vast nog wel wat andere leuke goodies, incl een bagagerek met 2 grote koffers...ben ik meteen klaar mbt transport.Gezien je verhaal over de schokbrekers in een ander topic, hier de tip ga nog eens langs bij Biggelaar, (daar had je ook zo'n dure kettingset vandaan). Bellen of mailen is natuurlijk ook mogelijk.
Mogelijk heeft hij nog tweedehands Koni's of Hagon's liggen voor de GSX.
Uit mijn ervaring met mijn (ondertussen weer verkochte) 500 Euro brik weet ik dat investeren in goede wegligging veel voldoening geeft als je onderweg bent.
Thanks. Maar dat vereist dus ook een nieuwe pakking? Waarschijnlijk is de huidige 30 jaar oudKlopt, brandstof meters werken met een bepaalde weerstand. Xx Ohm voor leeg, xx ohm voor vol en met een bepaalde spanning of stroom kun je hem dan uitlezen.
Kan zijn dat er iets geblokkeerd zit, aangekoekte benzine, .. Makkelijkste lijkt me om hem gewoon even van de tank te schroeven
Iets daar tussenin nuoud brik.
prachtige staat