Kleine up-date. Spullen opgehaald bij Cecotto. Natuurlijk nog niet gemonteerd, doch weer een stapje verder.
Een extra remklauw (links) zodat ik als er een juiste onderpoot gevonden is de motor uitgerust kan worden met een dubbele schijfrem voor. Verder een mooie buddyseat (schuim is goede conditie en de onderkant is hard en compleet, dat er een scheurtje in de bekleding zit, is goed oplosbaar).
En verder een paar Nederlandse schokbrekers (waar ik zeer verguld mee ben). Mooie tijdsoriginele Koni's. Weet van mijn XS750 dat dergelijk schokbrekers achter een goed effect hebben op de wegligging.
Voor de carbs van mijn 750/850 heb ik een revisieset gekocht voor een carb van een XS1100 ((want dat is feitelijk een 850 met een extra cylinder). Kan dus nu de samengestelde carbset compleet maken en gaan proberen (set wordt qua sproeier bezetting ingericht voor de 750 met podfilters, grotere sproeiers).
Een hele lap tekst zonder foto's, wordt morgen goed gemaakt.