Filmpje Hayabusa

kolere wat hard....


VFRiendelijke groetuh
Speedy, die niet niet meer zag staan dan 275 en best es de 300 zou willen rijden.
 
Kweenie hoor, maar ik vind 'm niet 300 rijden... In de eerste bocht (inhalen van een auto) rijdt 'ie ook geen 200 als je ziet hoe langzaam hij ervoorbij gaat...

Zal wel weer ander tandwiel op zitten.
 
Ik heb laast zelf zo'n 300+ film voorbij zien vliegen op een Hayabusa.
Zo'n filmpje haalt het toch net niet bij 'The real thing'.

Weet wel dat ie harder loopt dan 300.
Berg af op een gloednieuwe snelweg in zuid-frankrijk. :9~
 
Kweet echt niet of het een turbo is of niet. Ik zelf denk het niet.
Kzag hem toevallig ergens staan en ja toen dacht ik natuurlijk aan jullie *D
 
Kweenie hoor, maar ik vind 'm niet 300 rijden... In de eerste bocht (inhalen van een auto) rijdt 'ie ook geen 200 als je ziet hoe langzaam hij ervoorbij gaat...

Zal wel weer ander tandwiel op zitten.

Het lijkt me inderdaad ook wel nep. Toen hij achter die slome Golf hing zag je dat de teller op 150 of 160 stond. Dus zo nep als het maar kan zijn. Een ander tandwiel en een getweakte snelheidsmeter
 
wat is er nep aan een hayabusa die 320 km/h gaat?
en een golfje :r kan ook 160 hoor...
 
Kweenie hoor, maar ik vind 'm niet 300 rijden... In de eerste bocht (inhalen van een auto) rijdt 'ie ook geen 200 als je ziet hoe langzaam hij ervoorbij gaat...

Zal wel weer ander tandwiel op zitten.
Vind hem ook niet echt 300 rijden.
Heb zelf nog geen 300 gereden, maar aan het passeren van de auto's te zien hij toch ook niet.
 
hoe zou je dit nep moeten maken dan. Het geluid de toerenteller sneldheidsmeter.
Misschien is dit wel in duitsland ofzo waar ze allemaal niet echt langzaam rijden.
Die hele weg is leeg, daar rijden die autos echt niet braaf 100km/u
En dat sprintje van 0-200 in 7 seconden klopt toch echt wel.
Nix neps aan dus.
 
kom op mensen 30MB wel een beetje veel voor iemand met een gewoone telefoon aan sluiting :(
 
Ik geloof er ook niks van. Al meerdere filmpjes gezien van mensen die rond de 300 km/u zitten en dat gaat toch echt wel sneller. Auto's zouden allemaal minstens 150 moeten zijden volgens dit filmpie. Volgens mij nep.
 
ik vind het moeijlijk...maar de snelweg is ook breed hoor...op dat filmpjuh...

en met die auto moet ie toch ff afremmen naar 180...
ik denk dat het echt is...
 
Volgens mij is het iets overdreven

Ik heb zelf ook over de 300 gereden en dat zag er toch wel ff anders uit

Okè zo`n hayabusa loopt hard maar hier klopt iets niet
Misschien een tandje kleiner of zo zodat de teller iets overdrijft

Ik denk dat het op 280 zo`n beetje wel ophoud
 
Ik heb hem nog eens een paar keer bekeken maar kan echt niets uit het filmpje opmaken dat aangeeft dat het fake is.
Het is een vrij breede snelweg die bijna leeg is, waar de mensen niet allemaal 120 rijden (veel sneller) Het moment dat ie af moet remmen voor die auto en trug naar ±160 gata is wel een aardig bewijs.
Een ander tandwiel heeft toch ook nix temaken met de snelheids meter. Die liegt in combinatie met de toerenteller echt niet.
 
Mensuh, het is echt wel echt.
Als ik het vergelijk met m'n BB gaat deze gewoon net nog ff harder.
Wat hadden jullie dan verwacht? Dat je alles als een streep langs ziet komen doordat je in een soort tunnel terecht komt omdat je ogen het bij deze snelheid niet meer aankunnen ofzo?
Hij rijdt overrigens wel veilig. Zodra ie auto's ziet gaat ie van het gas.
Er staat op diezelfde server ook een filmpje van een BB die even gaat toppen. Ook met een tank camera. Ook erg gaaf! :}
 
Let eens op de witte paaltes in de middenberm,die staan naar ik aanneem 100m uit elkaar.
Een paaltje per seconde is 360km/u.
Je kunt hem eventueel zelf klokken.
Hij kan dan alleen nog met de film snelheid knoeien maar dat lijkt mij wat ver gezocht. :}
 
FAKE!
omgeving gaat te traag
ik heb 0.0km motor ervaring maar trekt ie hem niet heel makkelijk naar de 310 :?

btw 1ste post op dit forum :)
 
De manier van filmen en de framerate van de AVI maakt uit hoe spectaculair het is.
Net als dragracen, mensen zien niet af dat auto's soms over de 400 km/u gaan.
Of motoren die binnen 8 seconden de 240 halen of sneller.
Je ziet het er niet aan af, maar als je je eigen ervaring bekijkt dan kan je het zelf wel invullen hoe dat voelt en dat is anders dan zien rijden.
 
Denk wel dat het echt is, op tv ziet het er toch nooit zo speuit als dat het in het echt is/ lijkt.
Ik kom zelf nog lang niet aan die snelheid maar er zijn genoeg mensen die die snelheid wel halen en waarom zouden al die filmpjes dan nep zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan