Nieuwe Suzuki Hayabusa 2021

Realiseer me opeens dat dit het nieuwe Hayabusa topic is. Heb dat altijd een hele mooie motor gevonden.
Ik vind hem ook heel mooi ,
Vanaf eerste keer ik zag de hayabusa op de motorrai eerste model was ik er al fan van,en vind hem mooi.
Al die aangepaste hayabusa,s met verlenge achterbrug etc en bling bling velgen vind ik oerlelijk.
Ik vind hem in standaard uitvoering mooi.
Als ik de foto,s zie denk ik dat generatie 3 ook heel mooi is.
En net zo een cult status krijgt als de twee voorgaande generaties hayabusa.
Die zware toer sport klasse vind ik gaaf.
Ben aan het kijken nu voor een kawasaki zzr 1400.
Die vind ik zo mooi maar twijfel ook tussen een hayabusa.
Ik weet het nog niet.
Tijd genoeg en er zijn genoeg te koop.
En het is nu winter ,als de lente er is neem ik definitief besluit.
 
Ik vind hem ook heel mooi ,
Vanaf eerste keer ik zag de hayabusa op de motorrai eerste model was ik er al fan van,en vind hem mooi.
Al die aangepaste hayabusa,s met verlenge achterbrug etc en bling bling velgen vind ik oerlelijk.
Ik vind hem in standaard uitvoering mooi.
Als ik de foto,s zie denk ik dat generatie 3 ook heel mooi is.
En net zo een cult status krijgt als de twee voorgaande generaties hayabusa.
Die zware toer sport klasse vind ik gaaf.
Ben aan het kijken nu voor een kawasaki zzr 1400.
Die vind ik zo mooi maar twijfel ook tussen een hayabusa.
Ik weet het nog niet.
Tijd genoeg en er zijn genoeg te koop.
En het is nu winter ,als de lente er is neem ik definitief besluit.
Zelf rij ik liever een supersport of een sportieve naked (ben er eindelijk, na bijna 40 jaar motorrijden, achter gekomen dat ik 'sneller' ben op stuurweggetjes op een naked en dat ik daarbij ook nog eens minder moe word). Maar vind de Busa ongelofelijk mooi en stoer, wat ook perfect samengaat met de prestaties. Die grote Kawa's vind ik zelf bijna net zo mooi en nog stoerder, eveneens een stijlicoon. Misschien wel door de basic styling die mijn favoriete merk Triumph overigens al eens gekopieerd heeft.

Volgens mij (nou ja, volgens Motorrad dan) zijn zowel de Busa als de grote Kawa's ook erg betrouwbaar.
 
En tegenwoordig is 190 Pk niet opzienbarend voor een 1000cc , laat staan een 13xx , maar vind het wel goed van Suzuki dat hij ook Euro5 is, die combinatie zal vast een stuk moeilijker zijn.
Om die techniek dan in de vorm van een hayabusa te zetten lijkt me zeer verstandig gezien de rest van hun modellen 'vol historie' ,maw hebben ze in ieder geval de busa fans als potentiele klant.
 
Zelf rij ik liever een supersport of een sportieve naked (ben er eindelijk, na bijna 40 jaar motorrijden, achter gekomen dat ik 'sneller' ben op stuurweggetjes op een naked en dat ik daarbij ook nog eens minder moe word). Maar vind de Busa ongelofelijk mooi en stoer, wat ook perfect samengaat met de prestaties. Die grote Kawa's vind ik zelf bijna net zo mooi en nog stoerder, eveneens een stijlicoon. Misschien wel door de basic styling die mijn favoriete merk Triumph overigens al eens gekopieerd heeft.

Volgens mij (nou ja, volgens Motorrad dan) zijn zowel de Busa als de grote Kawa's ook erg betrouwbaar.
We rijden toch meestal maar 30, soms 60 km/u.
 
Was dat niet "How to pull wheelies and influence people" of "Lost in France"?
Ik heb al die Fast Bikes video's gezien, met die mafkees Ronnie Smith (rip)...
dan zal het lost in france geweest zijn.
Ik meen dat Ronnie Smith voor Perfomance bikes free lance deed, net als Gus Scott.
wat betreft lost in france, naast shakey was er een lange getinte jongen met dreads die ook in de strips terugkwam, meestal met een dikke joint op zn lippen.
de andere 2 weet ik zo niet meer.
Gus,Ronnie en Alex Hearn zijn wel minimaal 2 keer door frankrijk geknald op vergelijkbare machines. kweet niet of daar ook een film van is.

ben benieuwd wie van ons 2 de grootste grijze mist in zn geheugen heeft hangen :P

 
Laatst bewerkt:
Ik kan deze motor echt waarderen, ik ben zelf een GSA rijder.
Ik vind het mooi om te zien dat er nog merken zijn die het aandurven om iets op de markt te brengen wat zich onderscheid.
Wat een bakbeest, hopelijk word het goed verkocht.
 
Was dat niet "How to pull wheelies and influence people" of "Lost in France"?
Ik heb al die Fast Bikes video's gezien, met die mafkees Ronnie Smith (rip)...
Ronnie zaliger (en trouwens ook de rest van de Performance bike crew) konden niet rijden, hij ging wel een keer (in een Video Nasty) grappig onderuit in een hairpin op een circuit, maar dat kwam niet door zijn rijkunde. Ze waren wel dolkomisch.

De mannen van Fastbikes konden daarentegen wel uitzonderlijk goed rijden, Shakey was een BSB topper en Sean Emmet heeft zelfs wel eens een 500cc GP gereden. Hun gevoel voor humor was ook van de bovenste plank.
 
Laatst bewerkt:
Ronnie zaliger (en trouwens ook de rest van de Performance bike crew) konden niet rijden, hij ging wel een keer (in een Video Nasty) grappig onderuit in een hairpin op een circuit, maar dat kwam niet door zijn rijkunde. Ze waren wel dolkomisch.

De mannen van Fastbikes konden daarentegen wel uitzonderlijk goed rijden, Shakey was een BSB topper en Sean Emmet heeft zelfs wel eens een 500cc GP gereden. Hun gevoel voor humor was ook van de bovenste
Shakey heeft ook een dubbele overwinning bij WSB op zijn naam staan.
 
Ronnie zaliger (en trouwens ook de rest van de Performance bike crew) konden niet rijden, hij ging wel een keer (in een Video Nasty) grappig onderuit in een hairpin op een circuit, maar dat kwam niet door zijn rijkunde. Ze waren wel dolkomisch.

De mannen van Fastbikes konden daarentegen wel uitzonderlijk goed rijden, Shakey was een BSB topper en Sean Emmet heeft zelfs wel eens een 500cc GP gereden. Hun gevoel voor humor was ook van de bovenste

Gus en Ronnie hebben beiden op het eiland van Man gereden en Ronnie is een keer op het podium gekomen.
er werd verder ook nog een VTR total loss gereden.

Verder ook best een nutteloze reactie, alsof jouw referentiekader van wel of niet kunnen rijden interresant is :N :W

Maar gauw weer verder over de nieuwe hayabusa.
 
Michael Neeves kan trouwens ook niet rijden. Steekt hier wel een mooi verhaal af.
 
Laatst bewerkt:
Blijft een lelijk ding. :r
Totaal nutteloze motor ook. Gebouwd voor de Amerikaanse markt, waar alleen maar rechtdoor gereden wordt en liefst zo snel mogelijk.

Ik dacht meteen: Kan deze wel de bocht om?
 
Het lijkt steeds wel of er koffers op zitten als ie probeert een bocht te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan