CB 350 Four '74

cb4ever

Die hard MF'er
28 nov 2005
709
15
beveren-leie
hoi,

Ik ben Kristof en ik ben nieuw op dit forum, ik ben in het bezit van een honda cb 350 four van het jaar '74. ik heb al mijn motor gereviseerd(segmenten, ambriagen, joins...) en ik zou nu mijn tank herschilderen(heb ng reserve tank liggen) en wil er iets moois van maken. als iemand ideeen heeft, laat maar horen :)
greetz
kristof

Bijlage: Afb025.jpg
 
goeie zaak.

mooi ding :)

als je nog delen nodig hebt:
k heb een sloop cb350 staan, waar infeite alles bij zit.
die voorvork rubbers vind ik een heel wijs plan trouwens.

alot of :] toe gewenst
 
hoi,

Ik ben Kristof en ik ben nieuw op dit forum, ik ben in het bezit van een honda cb 350 four van het jaar '74. ik heb al mijn motor gereviseerd(segmenten, ambriagen, joins...) en ik zou nu mijn tank herschilderen(heb ng reserve tank liggen) en wil er iets moois van maken. als iemand ideeen heeft, laat maar horen :)
greetz
kristof


welkom !! Zijn er zat hiero....

maareh ''segmenten, ambriagen, joins''....ben wel goed opgeleid, maar heb dit nog bniet kunnen ontdekken :+
 
Ambriage is koppeling

segmenten? ehhmm haal uit de context:"Olieverbruik krijg je bij een klassieke verbrandingsmotor voornamelijk door slijtage en meerbepaald via valve seals, klepzittingen, zuiger en cilinder, segmenten en olieschraapveer."

Joins? geen idee

Jij kwam toch ook uit het zuiden tria?
 
ik kom uit "nog zuidelijker dan triaat" en heb wel een id wat joints zijn,
kan er alleen ff niet op komen...

steunen dacht ik?/veren oid?
 
full


Hopla!
 
Jions zijn verbindingen/overbreningen? op zijn engels?

Naja, iig weer een 350fje erbij, dasmooi :}
 
joins zijn kortweg dichtingen, dialect van bij ons vergeet altijd dat de meeste van nederlands afkomstig zijn. segmenten zijn de en ambriage is koppeling. maar hoe zet je die foto zo dat iedereen hem direct kan zien zonder op dat icoontje te duwen? en ook heb ik ng nergens een cb350 four zien rijden dus ik ben momenteel uniek :}
 
sjit ben ik u nu wel vergeten bij te zetten wat segmenten zijn, dus segmenten zijn de dichtingen van je cilinder op je zuiger. je hebt er drie, olieschraapveering en ng twee andere maar ken er zelf de juiste naam niet van
 
sjit ben ik u nu wel vergeten bij te zetten wat segmenten zijn, dus segmenten zijn de dichtingen van je cilinder op je zuiger. je hebt er drie, olieschraapveering en ng twee andere maar ken er zelf de juiste naam niet van


zuigerveren ;)
 
een kleine vraag, heeft iemand toevallig geen oldskool lederen motovest liggen voor mijn cb350? ik ben op zoek naar zon vest maar ik vind geen, als iemand iets heeft liggen... laat het weten :W
 
hoe zet je die foto zo dat iedereen hem direct kan zien

Kies de foto die je wilt plaatsen en zet die in attachement.
Zet imgatt tussen [.] in je tekst waar de foto moet komen(compleet met haken)
Bij het posten komt de foto dan op de plaats van het woord imgatt.

succes *O*
 
Laatst bewerkt:
Mooi zadel, moet je zuinig op zijn, is veel waard (k'heb dezelvde!).

ola ik heb dat zadel kunnen kopen voor een prikje. ik heb nog twee andere zadels liggen, zon platte, vind ik niet zo mooi. en hoeveel is dat zo ongeveer waard? en heeft er niemand toevallig zon oude lederen moto vest liggen? :W
 
Sportbuddy..lijkt me voor een 400 te zijn...Heb nog wel een sportbuddy voor een 350 liggen 8-)

Maareh..die platte...ligt aan de staat van het geheel...chroom, dekje.... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan