PPP weer in het nieuws

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
Den Hoorn
Hij zal de brief wel al klaar hebben gehad voordat de afzetting weg gehaald was.
De meesten rijden volgens mij nog aan het einde van de A4.
----------------------------------------
Motoren racen weer rond de Plaspoelpolder
RIJSWIJK | Enkele dagen nadat ter hoogte van de Plaspoelpolder in Rijswijk de versmalling van de oprit naar de A4 weer ongedaan is gemaakt, is het gerace door motorrijders weer begonnen. De omwonenden schrijven dit in een brief aan de fracties van de Rijswijkse gemeenteraad. 'De geluidsoverlast is niet te accepteren', meldt woordvoerder Marc Bakker in de jongste noodkreet. 'Het is niet om aan te horen als ze weer met hun motoren langskomen.'


De maatregel die sinds afgelopen zomer het (te)harde rijden moest tegengaan, wordt door hem 'redelijk succesvol' genoemd. Het ging hierbij om een afzetting van een van de twee banen die vanuit de Plaspoelpolder naar de snelweg leiden. Deze bevond zich precies in de scherpe bocht die, vanwege de 'kick', door nogal wat motorrijders liefst met een zo hoog mogelijke snelheid wordt genomen, waarna ze de A4 en A13 als circuit gebruiken. Dit tot groot ongenoegen van de bewoners van de Delftweg en het Jaagpad. Niet alleen maken zij zich zorgen over de verkeersveiligheid, ook zeggen zij veel last te hebben van de herrie van de brullende motoren.
De gemeente Rijswijk en de politie besloten daarom enkele maanden geleden de maximumsnelheid op de oprit te verlagen van 80 naar 50 kilometer per uur en tegelijkertijd, tot 1 oktober, de meest rechterrijstrook af te zetten. Dit in afwachting van een structurelere aanpak van het probleem. Woordvoerder Bakker vraagt zich af hoe het met die plannen staat en houdt, naar eigen zeggen, 'zijn hart vast' over hetgeen de bewoners in de weekeinden te wachten staat. 'Het gaat als een lopend vuurtje dat het 'parcours' wederom is geopend', schrijft hij. 'Binnen de kortste keren zijn er weer tientallen motorrijders.'
 
Op dinsdag 08 oktober 2002 08:32 schreef ***BTR*** het volgende:
'woordvoerder Marc Bakker :j in de jongste noodkreet. 'Het is niet om aan te horen als ze weer met hun motoren langskomen.'
'Binnen de kortste keren zijn er weer tientallen motorrijders.'
Grote MF meeting PPP 2003 })
Wat een onzin weer zeg... is het een keer mooi weer in oktober zitten ze weer te zeiken...
 
Tjsa, wat moet je hier nou mee :r :r :r . In een oud topic stonden wel wat ideeen.

Ziet er na uit dat die "koeke"Bakker niet stopt voordat ook hier een verbod voor motoren geldt ;( .
Ben blij dat er over de Baars, tot op heden, niet van deze berichten in de media staan. Maar zolang we het daar rustig houden 8-) zal het wel loslopen, hoop ik.

Ik hoop voor de gasten uit het westen dat het allemaal mee zal vallen en anders kom je gezellig naar het zuiden.
 
inderdaad zullen we daar de meeting houden?
zullen we is met 100 man over die bochten rammen daarzo...

die klere nederlanders hebben altijd wel wat te zeiken...wat is er nou mooier dan een kloppende V-twin of een gillende 4pitter??? :)
 
inderdaad zullen we daar de meeting houden?
.wat is er nou mooier dan een kloppende V-twin of een gillende 4pitter??? :)

Een 4 takt één cilinder crossmotor/enduro/super motard ! Mijn ouwe Honda XR bijv. :9 :}

maar die mensen motten niet zo zeiken. Leg PPP achter mijn huis neer. No problem. Zet ik zelfs een pot koffie voor de motorrijders daaro. En in de winter warme erwtensoep met worst :+
 
Tjonge, ik denk dat ik een middagie vrijneem om ff lekker naar de ppp te gaan :9

Volgens mij kickt die Bakker erop om de publiciteit te zoeken.
 
We moeten via e-mail maar eens wat afspreken met z'n allen,hij leest duidelijk mee!
We gaan hem helemaal gek maken,wie heeft er een paintball-gun?
Of s'nachts even een steentje gooien,adres is bekend.
 
Denk dat het constructiever is als Marc motorrijles krijgt aan geboden door MF...

Bedoel, als je er dan toch al zooo dichtbij woont })
 
Blijft toch Nederland ten voete uit. 1 jankert kan het voor tientallen zoniet honderden verzieken.
Het blijft droevig...
Zie onze Schipholzeikerds, onze Assenhuilerds, onze A50tegenhouderds enz enz.
Waar een klein land groot in kan zijn...
 
Mooie geluidswal erlangs aanleggen? Dan wel een dijk natuurlijk, da's tenminste nog zacht. Bijkomend voordeel is dat ásl je de bocht uitvliegt, je 'm netjes af kan maken, "oval-style". Hmmmm... misschien toch een betonnen wand, mede ontworpen door MF-technici? Beetje asfalt erop smeren... Iedereen blij toch?


Maar inderdaad zeg, ik kan maar op één woord komen: Godver...
 
sja tis van ppp naar de lier gegaan.. als ze daar worden weggejaagd gaan ze weer ergens anders heen.. de politie heeft ook door dat ze steeds het probleem verschuiven.. en ik hoorde dat ze bezig zijn met wat oplossingen.. 1 is om 1 dag per maand (zoiets) alles daar af te sluiten tot aan schipluiden.. en vrij te stellen voor motoren zodat ze daar kunnen racen.. leek mij op zich wel chill plan alleen 1x per maand is n beetje weinig..
 
sja tis van ppp naar de lier gegaan.. als ze daar worden weggejaagd gaan ze weer ergens anders heen.. de politie heeft ook door dat ze steeds het probleem verschuiven.. en ik hoorde dat ze bezig zijn met wat oplossingen.. 1 is om 1 dag per maand (zoiets) alles daar af te sluiten tot aan schipluiden.. en vrij te stellen voor motoren zodat ze daar kunnen racen.. leek mij op zich wel chill plan alleen 1x per maand is n beetje weinig..
zou dat dan ook met een (kentekenloze)racer mogen....(ben er op de a4 al eens hard afgegaan)
 
Op dinsdag 08 oktober 2002 08:32 schreef ***BTR*** het volgende:
Dit tot groot ongenoegen van de bewoners van de Delftweg en het Jaagpad. Niet


kun je aan zien komen als je er gaat wonen....
flipa.gif
 
Misschien moeten we allemaal maar een mailtje gaan sturen naar Ed Braam van Onafhankelijk Rijswijk. Op www.onafhankelijkrijswijk.nl kan je zijn mailadres vinden. Hij is degene die de brieven van Marc Bakker behandeld. Ik heb hem al eens gemaild, maar kreeg als antwoord dat de goede onder de slechte lijden :? Heb zondag bijna 120 km afgelegd op de PPP, is dat goed ???

Maarja, misschien dat er wel naar ons wordt geluisterd als hij meerdere mailtjes krijgt met meningen van motorrijders :]
 
Laatst bewerkt:
als je het een beetje realistisch bekijkt is het ook logisch dat die mensen gaan klagen.. als je niks met motorrijden hebt.. en dan de hele dag die 'tyfus' herrie als je in je tuintje ligt.. het is balen voor ons maar als de gemeentes wat legale plekken gaat maken waar de overlast het minst is kunnen wij ook weer blij zijn.. alleen de overheid houdt niet zo van snelle oplossingen
 
120 km op PPP alleen?

Christ, dat je daar niet moe van wordt. Ik pik 'm wel regelatig eens mee, maar ga verder toch echt wat verder van huis. Is niet zomaar vervelend, slechts TWEE bochten. Nou okee dan, een paar rondjes kan ik ook nog wel (als je erop zit kan je zo moeilijk stoppen, want dan mis je er weer één), maar het houdt toch een keer op. Op een gegeven moment weet ik wel hoe plat hij kan.
 
als je het een beetje realistisch bekijkt is het ook logisch dat die mensen gaan klagen.. als je niks met motorrijden hebt.. en dan de hele dag die 'tyfus' herrie als je in je tuintje ligt.. het is balen voor ons maar als de gemeentes wat legale plekken gaat maken waar de overlast het minst is kunnen wij ook weer blij zijn.. alleen de overheid houdt niet zo van snelle oplossingen

Dan moet ie niet naast/onder een snelweg gaan wonen !!
 
als je het een beetje realistisch bekijkt is het ook logisch dat die mensen gaan klagen.. als je niks met motorrijden hebt.. en dan de hele dag die 'tyfus' herrie als je in je tuintje ligt.. het is balen voor ons maar als de gemeentes wat legale plekken gaat maken waar de overlast het minst is kunnen wij ook weer blij zijn.. alleen de overheid houdt niet zo van snelle oplossingen
..zit bij mij om de hoek een buurthuis. Wat daar af en toe voor geluiden vandaan komen...


En eh, voetbalfans! Tering, moet je die eens horen af en toe.
 
er zal vast wel een verschil zijn qua geluidsoverlast met normaal verkeer en 30 scheurende motoren denk je niet..
 
Terug
Bovenaan Onderaan