M-F MegaTour 2006 - the shortcut

Wat wordt het?

  • Vogezen!!!

    Stemmen: 8 38,1%
  • Andere route(s)

    Stemmen: 2 9,5%
  • Gewoon weekend

    Stemmen: 0 0,0%
  • Veel plezier!

    Stemmen: 5 23,8%
  • Ik ben een WATJE!

    Stemmen: 5 23,8%
  • Nóg een keer?

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21

Arckira

MF veteraan
15 jul 2002
12.732
26
..een dorp, bij Utrecht
Er wordt alweer van alles 'georganiseerd' dus dan moet ik er ook maar snel bij zijn dacht ik zo.. ;)

In navolging van de vorig jaar verreden M-F MegaTour 2005 wil ik alvast een aanzet geven tot het vervolg..
jawel, de M-F MegaTour 2006! :]

Vorig jaar was er een keuze tussen het 'Schwarzwald' en de 'Vogezen' en zijn we, na wat aanmoedigingen van 'stalkers' naar het zuiden van Duitsland, het 'Schwarzwald', geweest *D :]

Vooraf wist bijna niemand wat hem/haar te wachten stond en al snel bleek dat de dagafstanden toch wat teveel waren voor de meesten O-) (Watjes! }) ..)
Dit kwam ook gedeeltelijk doordat de groepen te GROOT gemaakt werden :Y waardoor je elkaar onnodig ophoudt, denk alleen al aan de tankstops..ff tanken, ff drinken, ff roken, ff OH-en..en weer ff..nouja, 't neemt behoorlijk tijd in beslag.

Er is vorig jaar voorgesteld om kortere routes te rijden. Dat kan, maar een aantal 'deelnemers' gaf al aan graag naar de Vogezen te willen en met kortere dagroutes kom je niet heen en terug in 4 dagen! :N
Dan zou ik compleet nieuwe routes moeten maken of er een dag aanplakken en dat vertaald zich dan weer in een hoger inschrijfgeld..dan redt je 't niet met 40/45 (pl)euro's.. (..plus benzine/drinken/eten/extra vrije dag..)

Insteek van de MegaTour is dat er motor gereden wordt, dus als je geen 400km (..geen snelweg B| :P ..) op een dag wilt/kunt rijden dan wil ik adviseren om een ander weekendje te doen.. 8-)

Ook dat kan natuurlijk. Gewoon op vrijdag naar camping 'Wherever' :+ en daar aangekomen lekker OH-en/eten/drinken, op zaterdag een tourrit (niet te lang :z ..) met aansluitend BBQ/drinken/OH-en en zondag's na het ontbijt inpakken en op weg naar huis.. :W

De data voor deze MegaTour 2006 zijn 20 t/m 23 JULI.
We beginnen dan vanaf een camping in het zuiden van België. De daarop volgende 2 dagroutes (vrij- en zaterdag) hebben een afstand van respektievelijk 420km en 440km en leiden ons naar en door de prachtige Vogezen.
Da's 130km per dag minder dan vorig jaar en scheelt alleen aan 'rijtijd' al een dikke 2 uur! :P ..tel daarbij op de 'verloren' tijd en iedereen kan 'op tijd' op de volgende camping zijn *O* :j

Voor de volledigheid, de afstanden:
Utrecht > camping 1 = +/- 300km
camping 1 > camping 2 = +/- 420km
camping 2 > camping 3 = +/- 440km
camping 3 > Utrecht = +/- 475km

Deelnemers: 8-)

Arckira-Kawasaki-Z750
Spider-Yamaha-Fazer1000
Redline Rider-Suzuki-GiXXeR-7/11 :9
motorfreakje-Kawasaki-ZX-4R-'pimped' 8-)
Remakil [blocked account]-Suzuki-VStrom650
Darth Dave-Kawasaki-ZRX-1200
DrsRob-Yamaha-XJR1200-opgeleukt
superrrjust-Honda-CBR900RR-FireBlade
Foek Het Milieu-Yamaha-FJR1300-'boombox'
Loesje-Honda-CBR-600F
eggeater-Kawasaki-ZZR1100-ghostrider
Kawasmile-Kawasaki-Z750
@nne-Yamaha-600-Diversion-met koffers..
FAZERik SP-YamahaYZF-R6-met oude circuitbanden.. :X
duivelinnetje -Eén met 2 wielen..Yeah!
TwistErtje650 - NTV650/SV650-Maak 'es een keuze man! :P
Sheldon-Honda-CBR900RR-FireBlade

-----------------------------------------------------

Ondervoorbehoud / Afhakers: :W

Trixz > not this time..
Deadeye > F*k, zo'n nieuwe werkgever..
Svijf > en, en..?
Kofferrek > doet een poging tot vrij krijgen.
Lemmy > memo to himself: VRIJ vragen!
The Zoo > gaat ging liever naar Schotland en Greece.. :+
Gerrider- motor? misschien?
cbr1983-Honda-CBR-600F
SuperKris-Kawasaki-ZXR-zelfbouw
Stork-Kawasaki-GPX600R-in de juiste kleur! Dat wel..



Update 06-02-2006: 2 campings hebben positief gereageerd, de derde moet worden bevestigd.. ;)

Update 07-03-2006: de 3 campings zijn in principe geregeld! *D Eén camping moet ik per inschrijfformulier bevestigen en één per overschrijving van 40,- euro.. B| >> Done! ;)

Update 14-05-2006: Het MegaTour inschrijf formulier is verzonden! ;)

Update 10-06-2006: ..en de meesten zijn al weer retour. *O*

Update 11-07-2006: Aangezien het aantal deelnemers nu wel vast staat en we over ruim een week op pad gaan doe ik nu snel de route(s) de deur uit, hou je brievenbus in de gaten! *D
 
Laatst bewerkt:
Dat 400km op een dag klinkt errug lekker *O* (heb ik al vaker gedaan O-) ), alleen de tijd in juli, daar kan ik nu nog geen vastheid aan geven -O-

Maar ik hou het ff in de gaten :Y

Mzzl :W
 
Ik KAN me helaas NIET aanmelden. Ik kan in die periode geen vrij nemen.

Shit, shit, shit! ! ! Jammer.

jammer '(

Maar ik ga wel :Y heb er nu alweer erg veel zin in!

Maar wordt het nu maar 2 dagen rijden??? mag van mij best 3-4 zijn hoor! (3-4 exclusief heen/terugrijs begin/eindpunt)

Maar ik heb erg erg veel zin in arco :9 :Y
 
Dat 400km op een dag klinkt errug lekker *O* (heb ik al vaker gedaan O-) ), alleen de tijd in juli, daar kan ik nu nog geen vastheid aan geven -O-

Maar ik hou het ff in de gaten :Y

Mzzl :W

:^

En vorig jaar mocht ik niet :+ ;)

[me]Svijf wil dit jaar toch echt mee :Y [/me]
 
-O-

Bedrijfsvakantie begint de 21e ... en de kans is erg klein dat ik in de week ervoor vrij krijg ;( ;(
 
Kampeer- en kleinstukkierijdentour
-O- Dat doet afbreuk..die toevoeging is genoeg.
Ik KAN me helaas NIET aanmelden. Ik kan in die periode geen vrij nemen.

Shit, shit, shit! ! ! Jammer.
Tis een week later dan vorig jaar..misschien kunnen we nog schuiven..?
jammer '(

Maar ik ga wel :Y heb er nu alweer erg veel zin in!

Maar wordt het nu maar 2 dagen rijden??? mag van mij best 3-4 zijn hoor! (3-4 exclusief heen/terugrijs begin/eindpunt)

Maar ik heb erg erg veel zin in arco :9 :Y
Hey Kris, tuurlijk wordt 't dan weer 4 dagen..we moeten op dag 1 naar die camping in België en op dag 4 ook weer naar huis.. ;)
-O-

Bedrijfsvakantie begint de 21e ... en de kans is erg klein dat ik in de week ervoor vrij krijg ;( ;(
Dat is 1 dag ervoor als ik 't goed begrijp :?
 
Oeh, megatour weer!

Ik heb er zeker zin in, alleen ff kijken wat het kwa datum gaat worden, maar als ik het met de 2 bazen (vriendin en arbeid) kan regelen qua vrije dagen wil ik graag weer mee!

Vorig jaar was zeker lang! Lang gezellig wel te verstaan! :Y

ps. leuke kerstkaart bij de weg!
 
Jaahaa, weer een megatoer *O*
I'll be there again 8-) en nu zonder lekkende poten hoop ik :X
Joe better! 8-) 'kGa niet weer bij eggeater in de tent :P Dat zou wel mooi zijn, hoeven we niet weer een middag bij een dealer door te brengen :+ (..'t scheelde ons wel een hoosbui! *O* ..)
:^

En vorig jaar mocht ik niet :+ ;)
[me]Svijf wil dit jaar toch echt mee :Y [/me]
Je hoeft er toch niet voor te scheiden hoop ik :?

:+
Oeh, megatour weer!

Ik heb er zeker zin in, alleen ff kijken wat het kwa datum gaat worden, maar als ik het met de 2 bazen (vriendin en arbeid) kan regelen qua vrije dagen wil ik graag weer mee!

Vorig jaar was zeker lang! Lang gezellig wel te verstaan! :Y
Hm, da's één baas te veel.. :P Maar we rekenen op je! :)
ps. leuke kerstkaart bij de weg!
;)
 
Dat is 1 dag ervoor als ik 't goed begrijp :?
Bedoelde eigenlijk de 24e ... Maar aangezien er altijd veel projecten de laatste week voor de vakantie moeten worden opgeleverd denk ik niet dat ik die donderdag en vrijdag vrij kan krijgen -O- Een weekje naar achteren schuiven zou ideaal zijn O-)
 
@ Arkira Nee hoor ;)

Hangt nu meer van mijn werkgever af :P
Maar ik gaat is ff kijken wat ik kan regelen :Y
 
:} :} :}
Eindelijk, daar is het lang verwachte topic :)
Freakje en ik zijn erbij! :)

Plak er maar een dag bij aan :Y . Groepjes wat minder groot houden als volgend jaar en lekker rondcrossen en olie verstoken ;) in de Vogezen :]

Ik heb er zin in!!!!!!! :]


Is het al juli :P
 
Laatst bewerkt:
freakje hier ik heb er zin in
maar nog een vraagje extra kon spider geen aparte kerstkaart sturen
en jammer dat we alleen via de mail konden terug sturen

heb weer zin in de zomer
 
uhuh...met die 8 van jou wordt t wel problematisch ja :P

[me]Deadeye weet nog niet offie dan vrij kan krijgen..lijkt me wel wat anders 8-) [/me]
_O- _O-
Ga maar eens proberen dan ;)


-O-

Bedrijfsvakantie begint de 21e ... en de kans is erg klein dat ik in de week ervoor vrij krijg ;( ;(
-O- Daar gaat je megatoer -O-


Joe better! 8-) 'kGa niet weer bij eggeater in de tent :P
Zou het me nu dan eindelijk lukken? *O* :+


Dat zou wel mooi zijn, hoeven we niet weer een middag bij een dealer door te brengen :+ (..'t scheelde ons wel een hoosbui! *O* ..)
Elk nadeel heb z'n voordeel :+


maar nog een vraagje extra kon spider geen aparte kerstkaart sturen
en jammer dat we alleen via de mail konden terug sturen
Geen probleem toch :)
 
is het nou nog geen 20 juli?
b54.gif
 
Yeah daar is ie weer!


Moet maar eens gaan kijken of de data mij (ons) schikken.

Maar ik heb er wel zin in :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan