125 CC All-road evenement begin September

RV-Thijs

MF'er
26 dec 2014
61
3
Zierikzee
Ik heb vakantie geregeld; de eerste twee weken van September. Ik wil in die tijd een all-road tocht gaan maken, en had daarvoor contact gezocht op all-road-maniacs forum.

Daar was zo'n evenement in de planning alleen de tocht die de A.R. Maniac in gedachten hadden, besloeg zulke grote afstanden per etappe dat ik dat met m'n Van-Van niet ga bijhouden. :$
Men rijdt daar veelal met zwaardere machine's dus dat conbineert moeilijk.

Maar dan mijn vraag: zijn er hier mensen die interesse hebben om de eerste twee weken van September aan zo'n evenement mee te doen. All-Road wil zeggen; binnenweggetjes, boswegen, paden enz.. Het wordt géén wedstrijd-rally ! En dit moet natuurlijk over de grens. Ik heb wel wat ideeën.

Ik heb er wel wat ervaring mee. In 2012 ben ik met m'n Sparta Cross ( 50 cc) 3000 kilometer door Scadinavië geweest samen met in 3 andere brommers van allemaal zo'n 40 jaar oud, dus ik weet er iets van, en als bestuurslid van de Zeeuwse oldtimer brommer club draai ik al jaren mee in het organiseren van evenementen.

Dus.........WIE DURFT :] :] :]
 
Heel leuk!

Eindelijk iemand die inziet dat je niet zoveel cc nodig hebt voor een beetje fun.

Helaas kunnen wij niet mee, in september moet ik weer werken en m'n vrouw ook.

Wel hebben we ervaring met kleine motoren en allroad vakanties.
We gaan met een NX 250 en een TTR 250 heel Europa door.
Zijn ondertussen van Denemarken tot Spanje en Ierland tot Slowakije geweest.

Hopelijk vind je iemand die met je mee wil/kan.
Kijk anders ook even op dit forum:
Minimalistic touring forum - ADVRider

Veel plezier!

full
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip Freewman ! Ik heb op de link gekeken, en daar staan zeker goede ideeën en handige adviezen op ! Maar ook nog wat anders gedaan. Op All-Road-Maniacs heb ik een soortgelijk topic geopend als hier en ik krijg er al enige reactie's op.

Ik ben gewoon benieuwd of er interesse is om een all-road evenement voor lichte machine's te organiseren; laag-drempelig, low-budget en met een parcours en afstanden die voor een lichte all-road te behappen zijn.

De eerste twee weken van September want: dan is het gemakkelijk om op campings e.d. overnachting te vinden zonder reserveren en ja, de kosten zijn in het naseizoen echt lager. En omdat ik niet eerder vakantie kan nemen.
Dus wie wil kan ook even kijken op www.allroadmaniacs.nl bij de evenmentenrubriek. Maar wellicht is er hier ook wel iemand die hier inetresse in heeft.
 
ik heb er wel interesse erin maar dan in 2016 een weekje toeren ivm werk en vrouwlief ( mag haar ook niet verwaarlozen :P ) dus dit ga ik zeker in de gaten houden.

september ga ik gewoon niet redden ivm vakantie's op het werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan