beetje vreemd

bennie jolink

Die hard MF'er
22 jan 2005
995
1
lelystad
had een meevaller vandaag, nou ja meevaller.
middenweg in amsterdam was afgesloten, ik denk ik ga niet dat hele pokke eind terug dus ik ga om de afzetting heen en gas erop.vlak voor het eind staat er al een groepje te w8en op iedereen met dat idee
"dat mag niet meneer, mag ik uw rijbewijs"
die heb ik niet bij me agent. hij alles natrekken komt ie weer terug,
zegt ie, ik zal je matsen, je krijgt de goedkoopste bon en dat is die van geen rijbewijs bij je hebben : TOTAAL 50 eurie.
die vent naast me die ook aan de kant gezet was had wel een rijbewijs mee en moest 70 EURO betalen hahahaaaaaaaaaa
raar systeem hier maar was er wel blij mee


_O-
 
Das fijn, ik dacht dat ik iets had gelezen van "rijbewijs volgende dag op bureau laten zien, niks aant handje"? (klok + klepel)
 
Wat hebben we toch een geweldig consequente politiemacht! Die 50,- Euro wou hij zeker kontant?
 
mijn collega rekende zich ook rijk afgelopen vrijdag.

aangehouden met z,n koekblik.
geen rijbewijs en geen keuringsrapport bij zich.
agent geef hem 1 bekeuring voor het rijbewijs.
de volgende dag val z,n rijbewijs uit z,n desbord kassie.
hij kwam nu tot de slot som dat als hij z,n rijbewijs had kunnen
toonen hij een grotere bekeuring had gekregen. :Y
wat is nu het moraal van dit verhaal. :?
 
had een meevaller vandaag, nou ja meevaller.
middenweg in amsterdam was afgesloten, ik denk ik ga niet dat hele pokke eind terug dus ik ga om de afzetting heen en gas erop.vlak voor het eind staat er al een groepje te w8en op iedereen met dat idee
"dat mag niet meneer, mag ik uw rijbewijs"
die heb ik niet bij me agent. hij alles natrekken komt ie weer terug,
zegt ie, ik zal je matsen, je krijgt de goedkoopste bon en dat is die van geen rijbewijs bij je hebben : TOTAAL 50 eurie.
die vent naast me die ook aan de kant gezet was had wel een rijbewijs mee en moest 70 EURO betalen hahahaaaaaaaaaa
raar systeem hier maar was er wel blij mee


_O-
Tuurlijk... :Z

Twee keer dezelfde overtreding en verschillende boetes? Dat geloof je toch zeker zelf niet? Boete voor niet kunnen tonen RBW is € 50,-. Maw: die kerel heeft ergens anders (nog) een boete voor gehad. :z


Valt nog niet mee... Lezen op de vroege ochtend. |(
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk... :Z

Twee keer dezelfde overtreding en verschillende boetes? Dat geloof je toch zeker zelf niet? Boete voor niet kunnen tonen RBW is € 50,-. Maw: die kerel heeft ergens anders (nog) een boete voor gehad. :z

Slaperig :?
Dacht ik al, dan lees je nog wel eens ergens overheen ;)
die vent naast me die ook aan de kant gezet was had wel een rijbewijs mee en moest 70 EURO betalen hahahaaaaaaaaaa
raar systeem hier maar was er wel blij mee

_O-

Hij geeft dus al aan dat die vent ergens anders een boete voor kreeg, de hoogste van de twee ;)
 
oma


ok alsof ik nog geen mazzel had met minder betalen:

krijg ik gister de boete binnen via de post, staat er een verkeerde naam boven.
(het lijkt er wel een beetje op) maare nu heb ik zelf het idee dat ik er nu helemaal onderuit kan komen of heb ik dit fout ????
iemand ervaring hiermee misschien ?????

misschien krijg ik straks nog geld toe als het zo doorgaat.....

whoahahahaaaaaaaaaaaaaa


ps denk die foto van die agent op dat varken er maar bij ik kon hem niet vinden :)
 
Google is your friend! ;)

motorpoli1yp.jpg
 
oma


ok alsof ik nog geen mazzel had met minder betalen:

krijg ik gister de boete binnen via de post, staat er een verkeerde naam boven.
(het lijkt er wel een beetje op) maare nu heb ik zelf het idee dat ik er nu helemaal onderuit kan komen of heb ik dit fout ????
iemand ervaring hiermee misschien ?????

misschien krijg ik straks nog geld toe als het zo doorgaat.....

whoahahahaaaaaaaaaaaaaa


ps denk die foto van die agent op dat varken er maar bij ik kon hem niet vinden :)

Kom je niet onderuit. Helaas. :)
 
50 euro voor geen rbw bij je? Is dat duurder geworden? 2 jaar terug nog 30 euro voor betaald?

Vind het geld zat, zo vrolijk zou ik er niet over zijn...


Quickedit: Maar beter dat dan weer zijn zaniktopic in de categorie: Boehoehoe, ik heb een bekeuring. :P
 
Ik had zoiets jaren geleden ook bijna gedaan in Frankrijk. Waren op de motor in Brignoles (Zuid Frankrijk) en werden tegengehouden door een agent. We mochten het enige straatje naar het centrum niet in.

Ik vroeg waarom niet, maar kreeg geen antwoord. Was een brede straat en de agent had het druk met het andere verkeer tegenhouden. Effe overlegd met mijn vriendin of we niet toch het gas erop zouden doen, de agent zou het waarschijnlijk toch niet in de gaten hebben.

Toch maar niet gedaan en naar ons gehuurde huis gereden. Zetten we daar de TV aan, blijkt dat er op dat moment in de betreffende straat een schietpartij gaande was! (met live beelden, was wel heftig)

Bedankt meneer de agent! :Y :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan