Beetje roestig.

Hans123

Rookie
8 jul 2021
3
2
Goedenavond, ik heb een vraagje, ben zins drie maanden weer gaan rijden na een lange tijd maar gaat nog een beetje stroef.
Zijn hier mensen die dat ook hebben en die er wat voor voelen om dit samen op te lossen?
Vrg Hans.
 
Ik ben na 3ish jaar weer "opgestapt"de roest komt er vanzelf wel vanaf. Anders inderdaad een VRO cursusje, of een weekendje eifel boeken. Nederland blijft een beetje een saai land om in te rijden.
 
Veel rijden en zondagochtend oefenen op een grote parkeerplaats. Ook utube filmpjes kijken voor speciale technieken, kan helpen.
 
Hij vraagt geen tips...
Hij vraagt of iemand met hem wil gaan rijden, die min of meer in hetzelfde schuitje zit.

Maw, hij weet wat hij eraan moet doen en zoekt gezelligheid in de vorm van samen weer ontroesten.
Een tip geven, is ook een manier van samen een probleem aanpakken wijsneus.
 
  • Leuk
Waarderingen: *RW*
Horizon Reizen groep reisje boeken, met of zonder training? Als je iets wil leren dan heb je 1) bochten nodig en die zijn er hier bijna niet. Wel op circuit, maar dat is helemaal niet hetzelfde als de openbare weg. En 2) begeleiding, met vrienden, of anderen. Maar dus diegene die aan jouw tempo voor willen rijden zodat je veilig kunt volgen
 
Laatst bewerkt:
Een tip geven, is ook een manier van samen een probleem aanpakken wijsneus.

Daar vraagt hij niet om.
Hij wil samen met iemand gaan rijden en geeft daarbij een reden.
Hij zegt niet dat hij er een probleem mee heeft, maak jij ervan.

Daarnaast mag je dat laatste woordje in het vervolg voor je houden. Noem jou ook geen flapdrol bijvoorbeeld
 
Laatst bewerkt:
Ik zou, als je niet heel zeker bent van je zaak, wellicht gewoon een lesje nemen?

Veel rijscholen bieden volgens mij ook opfrislessen aan. Even de basis weer op scherp zetten.
 
Daar vraagt hij niet om.
Hij wil samen met iemand gaan rijden en geeft daarbij een reden.
Hij zegt niet dat hij er een probleem mee heeft, maak jij ervan.
Beetje raar om voor elkaar te gaan zitten invullen wat hij/zij wel of niet als reactie mag geven. De beoordeling of iets nuttig is en/of aansluit bij z'n post ligt toch echt alleen bij TS.

@Hans123 hopelijk zit er iets bruikbaars voor je tussen. Succes!👍👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan