15 februari lekker sturen in Limburg !!!

Hmm.. ik had je wel eens willen horen als je "samengesmolten" was met een van die reeën :+
Maar klopt. Ik ben in die omgeving opgegroeid, en je ziet ze behoorlijk vaak. Alleen langs de epenerbaan had ik ze nog niet zo vaak gezien, alhoewel ik weet dat het in de bossen er om heen er van barst.
 
Dieren en motorrijden samen gaan?
Ik had op de terugweg van de epenerbaan naar de Mac toen iBuZze zijn viziertje aan het wisselen was bijna een jong katje vermalen in mn voorwiel, het is dat ik vol in de ho-ijzers ging anders hadden we katten paté gehad... :P
Brainless en de achterban slalomden er ook net omheen... :X
 
Zo, nou, he he. Eindelijk heb ik mijn password weer gevonden (kwijt geraakt in de spam mail).

nou ik heb de duc dealer gesproken en het verhaal van de plotseling afgewaaide spiegel geloofde ze niet O-) . dus dan moet ik het toch maar via de verzekering doen.

de kosten van de spiegel vallen nog wel mee, de tank moet nog even naar gekeken worden wat ze daarmee kunnen doen.

foto's zijn goed gelukt trouwens alleen het filmpje laad niet bij mij. dus als je die evt. via de mail zou kunnen sturen, zou mooi zijn.
 
Zo, nou, he he. Eindelijk heb ik mijn password weer gevonden (kwijt geraakt in de spam mail).

nou ik heb de duc dealer gesproken en het verhaal van de plotseling afgewaaide spiegel geloofde ze niet O-) . dus dan moet ik het toch maar via de verzekering doen.

de kosten van de spiegel vallen nog wel mee, de tank moet nog even naar gekeken worden wat ze daarmee kunnen doen.

foto's zijn goed gelukt trouwens alleen het filmpje laad niet bij mij. dus als je die evt. via de mail zou kunnen sturen, zou mooi zijn.

gewoon rechter muisknop en 'opslaan als' proberen. werkt bij mij wel :9
 
gewoon rechter muisknop en 'opslaan als' proberen. werkt bij mij wel :9


Hé Brain, de volgende keer als je iets post log dan eerst es ff onder je eigen naam in wil je!? :( ;)
Ik zie in één keer een post staan waar ik me niet van bewust ben hem geplaatst te hebben... :+ :P

Kheb net achter jouw kompjoeter gezeten... :P
 
Laatst bewerkt:
Hé Taz!

Brainless heeft hem...
Die mailt hem vanavond naar iBuZze en die plaats hem dan...
Hij is erg grapzig, al die herrie door mekaar! :9~
Bij deze: Dank U! :}
 
ben ook weer thuis gekomen zondagavond in half bevroren toestand
maar was wel de moeite om nog ff een nachie te blijven ronken
bij ibuzze 2x de epenerbaan afgeknald echt super :] :]
ik hoop wel dat de volgende keer nou is gewoon verloop zoals het
moet, begin er nou toch wel behoorlijk van te balen al was
het deze keer wel me eigen schuld |( |( |(

piccies en filmpies zijn :9~ :9~
 
Uit de filmpjes maak ik trouwens op dat jullie de rit andersom hebben gereden dan ik normaal doe als ik lekker ga knallen.
Jullie hebben meer bergaf gereden. Bergop is toch veeeel relaxter? :P
Trouwens die bocht waarin iBuZze rijdt in dat filmpje.. das de bocht waarin ik mijn eerste kneedown heb gemaakt... alleen andere kant op :)
 
Uit de filmpjes maak ik trouwens op dat jullie de rit andersom hebben gereden dan ik normaal doe als ik lekker ga knallen.
Jullie hebben meer bergaf gereden. Bergop is toch veeeel relaxter? :P
Trouwens die bocht waarin iBuZze rijdt in dat filmpje.. das de bocht waarin ik mijn eerste kneedown heb gemaakt... alleen andere kant op :)


we zijn heen en weer geweest :)
 
Als ik dit zo lees allemaal sta ik gewoon te springen tot ik mijn motor vanaf april ofzo de weekenden weer in Berg en Terblijt heb staan.....

multijump.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan