15 mei Line-up VMax Club Pier Scheveningen

Ik moest laatst de Yamaha dragstar venture binnen zetten van mijn pa (400 kg). Even met wat een gangetje de garage in duiken en hopen dat de remmen het goed genoeg doen om niet in de werkbank te eindigen...blij dat ik een cbr 600 heb, even wat lichter.
Zal wel een Royal Star Venture zijn... O-)
 
geloof dat ik die ook zag sabrina is toch die met die rode haren?
had je al een foto van gepost stond ze op de pier,of heb ik de verkeerde voor me?
Ja dat klopt.
Het is mijn nichtje van 24 jaar.
Vindt motorrijden ook leuk.
Ze is met mij wel eens op de motor achterop mee naar Nijmegen wezen kamperen.
Hebben we samen de 4 daagse gelopen.
full
 
Ja dat klopt.
Het is mijn nichtje van 24 jaar.
Vindt motorrijden ook leuk.
Ze is met mij wel eens op de motor achterop mee naar Nijmegen wezen kamperen.
Hebben we samen de 4 daagse gelopen.
(Afbeelding)
zie je ik zag haar ook in het begin van het programma,ben goed in gezichten onthouden,nu nog de namen :X
 
Ik moest laatst de Yamaha dragstar venture binnen zetten van mijn pa (400 kg). Even met wat een gangetje de garage in duiken en hopen dat de remmen het goed genoeg doen om niet in de werkbank te eindigen...blij dat ik een cbr 600 heb, even wat lichter.
Lul niet zo stroef met 400 kilo...

Type : Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic
Inhoud : 1063 cc V-twin
Koeling : luchtgekoeld
Vermogen : 62 pk bij 5750 toeren
Gewicht : 272 kg
 
62 pk poe hee das snel :+
PK's heeft niets met snelheid te maken.
Voor mijn werk rijd ik in een Scania met 500 PK. Gaat maar 90 km/u
Vroegah had ik een Honda CB 750. Had maar 68 pk met een pas geboren Japannertje er op met stormpje mee helling af ging hij bijna 210 km/u.
full
 
PK's heeft niets met snelheid te maken.
Voor mijn werk rijd ik in een Scania met 500 PK. Gaat maar 90 km/u
Vroegah had ik een Honda CB 750. Had maar 68 pk met een pas geboren Japannertje er op met stormpje mee helling af ging hij bijna 210 km/u.
(Afbeelding)
mja op de teller 210 he,maar acceleratie heeft ook met snelheid te maken he :]
 
Rij zelf wel geen V-Max maar was die dag toevallig met mijn kinderen even aan het uitwaaien in Scheveningen.Was een prachtig gezicht.
Ik heb het programma van motorxperience opgenomen op de video. aaangezien ik over een Pinnacle Studio 9 systeem beschik kan ik deze VHS opname naar elk gewenst bestand (en kwaliteit) digitaliseren.
Als iemand het dan kan hosten kan het gedownload worden.
Interesse ?

Ad
 
't Was echt wel een gave dag, van 04:45 tot 02:00 de volgende dag. :}
full
 
Laatst bewerkt:
wat weegt een vmax nou heb vandaag een boek gekocht,en daar staat in dat hij 252 kg weegt en dat hij moeilijk de bocht om wil ,en in dit topic las ik dat hij 280 kilo weegt,dus wat weegt ie nou?
 
en dat hij moeilijk de bocht om wil.......
Ach....tis een kwestie van karakter....hij stuurt niet zo makkelijk als de gemiddelde tupper. Maar zolang ik hier langs de Vecht dat soort jongens bij kan houden en daarvoor duimpjes krijg....(vandaag nog gebeurt ;) )...valt het wel mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan