Motorvakantie 2008

Motorvakantie 2008

  • Nederland

    Stemmen: 11 5,2%
  • Duitsland

    Stemmen: 32 15,2%
  • Belgie

    Stemmen: 3 1,4%
  • Luxemburg

    Stemmen: 9 4,3%
  • Zwitserland

    Stemmen: 10 4,8%
  • Frankrijk

    Stemmen: 49 23,3%
  • Oostenrijk

    Stemmen: 21 10,0%
  • Italie

    Stemmen: 37 17,6%
  • Spanje

    Stemmen: 12 5,7%
  • Scandinavie

    Stemmen: 26 12,4%

  • Totaal aantal stemmers
    210
voor mij ook het land van de blonde schoonheden en ikea :P

Samen met o.a. haantje en de andere menne 8-)
 
Laatst bewerkt:
deze zomer eerste motorvakantie met 3 gasten en leukste is maybe in de vakantie motorraces te bezoeken, dus spanje of tjechie wordt het dan d8 ik. maar heb er nu al zin in om op de motor te gaan. benieuwd wat het mij gaat brengen :]
 
Ben van plan naar Spanje te gaan, en wel naar de wereld tentoonstelling in Zaragossa. Dus ergens tussen 14 juni en 14 september. Ben een paar jaar geleden ook naar die in Duitsland geweest en vond dat wel leuk (hoewel je er niets van opsteekt)

Lijkt me ook wel een mooir ritje vanaf hier.

En een weekje Schotland staat ook op het programma
 
Laatst bewerkt:
Voor volgend jaar heb ik Italië in de planning om op de motor naartoe te gaan. Ik wil daar een aantal steden echt eens verkennen.
 
Limburg, en dan vanaf daar de ardennen in
en verder... vanuit huis en dan wel zien waar we terecht komen Hotel's genoeg
 
Ik heb Frankrijk (miste de optie: Nog geen idee!) gestemd... Heb me vorig jaar uitstekend vermaakt in 'Les Vosges'. Maar misschien wordt het toch Zwitserland of Italië... We zijn er nog niet helemaal over uit...
 
Ik denk dat ik dit jaar toch maar eens echt weer eens naar Noord-Spanje ga in plaats van steeds in de Pyreneeën blijven steken en dan de Alpen weer op te zoeken. Eén keer aan de Spaanse noordkust geweest en dat beviel me erg goed, mooie omgeving, veel kleine dorpjes, lekker eten en natuurlijk goedkope benzine. Staat in de planning voor September.

Waarschijnlijk ergens mei/juni nog een weekje richting Scandinavië en/of Engeland afhankelijk van zin en weersverwachting.
 
Tja, als de financien van mij als student het toelaten, dan wil ik graag 2 weken naar Schotland...
Het is die overtocht die het gelijk weer duur maakt...

Gr. vitv
Af en toe zijn er spotgoedkope aanbiedingen, goed de site in de gaten houden en je abonneren op de nieuwsbrief.

En de goedkoopste hut nemen uiteraard, of geen hut, ik heb ook wel eens zo lang gewacht tot iedereen uit de bar was en dan lekker op een groot breed bankstel meuren totdat een schoonmaakster je 's ochtends wakker zuigt. En dan bedoel ik het lawaai van de stofzuiger. ;)
 
De vrouw wilde nooit achterop zo een lang stuk, kan ik mijzelf ook wel iets (heel klein beetje dan :X ) bij voorstellen....
Maar binnenkort heeft ze er ook 1, wel met 2 keer zoveel pk, daar moet ik nog eens wat op vinden -O- Denk iets van oostenrijk, daarna beetje italie, beetje rijden beetje niks doen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan