1e NL motor-film Burnin' Rubber (premiere)

Was erg gezellie vrijdag bij de premiere van BR1. Toen ik naar huis ging reed ik even mee met ? op zijn GSX-r 600 uit Amsterdam. Het regende erg hard en op weg naar de oprit van de snelweg ging hij bijna op z'n plaat. Ik schrok wel effe maar ging goed. Al met al erg gezellie en kijk uit naar de volgende editie.

Grt
 
Was erg gezellie vrijdag bij de premiere van BR1. Toen ik naar huis ging reed ik even mee met ? op zijn GSX-r 600 uit Amsterdam. Het regende erg hard en op weg naar de oprit van de snelweg ging hij bijna op z'n plaat. Ik schrok wel effe maar ging goed. Al met al erg gezellie en kijk uit naar de volgende editie.

Grt

Het was echt takke weer ik schoot op 4 wielen bovenaan afslag A8 die over gaat in A7 de berm in door een stomme kl**tzak die op zijn rem trapte,kwam nog geen halve meter voor lantarenpaal stil pfffff.
 
Was erg gezellie vrijdag bij de premiere van BR1. Toen ik naar huis ging reed ik even mee met ? op zijn GSX-r 600 uit Amsterdam. Het regende erg hard en op weg naar de oprit van de snelweg ging hij bijna op z'n plaat. Ik schrok wel effe maar ging goed. Al met al erg gezellie en kijk uit naar de volgende editie.

Grt

Hé Barts,

Dat was ik. Was bij de laatste rotonde voor de snelweg. Glibber glibber, daar ging mijn achterwiel en dat terwijl we rustig rijden. Zal waarschijnlijk wel iets in/op de weg gezeten/gelegen hebben. :?

Maar goed, op naar deel 2.
KEEP ME POSTED DEE!!!!!!
 
TOPPERTJE MENSEN!!!
Vond de DVD zeker grappig, en helemaal natuurlijk omdat ik bijna iedereen ken uit BR! :} Maar niet alleen de DVD was leuk, ik vond het zeker gezellig om bijna iedereen te zien daar! *D Wat mij betreft was het een top avond en kan het volgende keer met BR2 alleen maar VEEEEL gezelliger en drukker worden! 8-)

Volgende BR kom ik ook zeker ff de hele boel goed in de fik steken, heb nog zes nieuwe banden die hier in de weg liggen! O-) En heb nu eindelijk genoeg PK en rubber om die roling burnouts te gaan oevenen! :]

Dee, keep me posted over de BR, en wanneer er weer gefilmt word oké?

Greetzz to ALL Burning Rubber fans!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan