Maar ik wil wel graag een racer / supersport(volledige kuip).
Nu ken ik de SV, maar dat is helaas racer model.
De SV is er ook met volle kuip. En is een leuke motor om mee te beginnnen, later ook ng hoor, hoop plezier mee gehad.
SV650SF
edit: zie dat ik te langzaam ben
ja helemaal mee eensDe SV is er ook met volle kuip. En is een leuke motor om mee te beginnnen, later ook ng hoor, hoop plezier mee gehad.
[afbeelding]
SV650S
SV is helaas racermodel?
Die mapping is op een 600/750 compleet nutteloosgebruik je toch nooit! Met een powercommander is trouwens veel mogelijk. Je hebt namelijk 2 methodes om je toerental te begrenzen, de beste is het onderbreken van onsteking en brandstoftoevoer maar het is ook goed mogelijk om alleen de brandstoftoevoer te onderbreken.
Je koopt dus een Powercommander 3, laat deze afstellen en zet de gehele mapping dan op nul boven een bepaald toerental.
Vraag dit wel even na aan de PC3 kenners, voor zover ik weet en onderzocht heb werkt een PC3 namelijk zoals ik denk
Ga trouwens een bij Ducati kijken idd, een 748/749 is goed te rijden als verstandige beginner. De 848 heeft dan weer wat meer koppel en gaat als vanzelf op het achterwiel.
Hyosung GT650 iR niets voor je? Ben je voor net 7000 euro helemaal klaar en is hij nieuw.
Dat heet nu toch The Sound of Thunder? Dat spul racet op Assen tijdens de Ducati-club-races. Mooi om te zien en horen!vroeger had je Battle of Twins, gen idee of die raceklasse nog bestaat