Wij hebben een 2- (SV1000S), een 3- (S3) en een 4-cilinder (CBR1000RR) in de garage staan.
Bladerummer zal nooit voor zijn plezier met de SV op pad gaan. Hij vindt het acceleratievermogen van de CBR heerlijk, en vindt een tweecilinder (hij heeft er al meer geprobeerd naast de SV) veel te bokkig.
Ik vind de Blade wel leuk, maar ik benut het vermogen nooit, ik kom amper boven de 7000 toeren. Bovendien vind ik dat jankende geluid niet echt mooi.
Hij is dus een viercilinder rijder, ik een tweecilinderrijder. En dat zal niet snel veranderen.
En de driecilinder? Die vinden we dus allebei geweldig: het koppel van de tweecilinder bij lage toeren, maar een langer eindschot.
Overigens is een TL natuurlijk al een paar jaar oud, die moet je dan dus wel vergelijken met een even oude GSX-R. Nieuwe GSX-Rren zijn natuurlijk superieur wat betreft remmen, vering, gewicht, etc. etc.
@ Pogostick: het is an als het woord erachter met een klinker begint (a house, an apple). Volgens mij is het dus anYZF, maar aR1
Bladerummer zal nooit voor zijn plezier met de SV op pad gaan. Hij vindt het acceleratievermogen van de CBR heerlijk, en vindt een tweecilinder (hij heeft er al meer geprobeerd naast de SV) veel te bokkig.
Ik vind de Blade wel leuk, maar ik benut het vermogen nooit, ik kom amper boven de 7000 toeren. Bovendien vind ik dat jankende geluid niet echt mooi.
Hij is dus een viercilinder rijder, ik een tweecilinderrijder. En dat zal niet snel veranderen.
En de driecilinder? Die vinden we dus allebei geweldig: het koppel van de tweecilinder bij lage toeren, maar een langer eindschot.
Overigens is een TL natuurlijk al een paar jaar oud, die moet je dan dus wel vergelijken met een even oude GSX-R. Nieuwe GSX-Rren zijn natuurlijk superieur wat betreft remmen, vering, gewicht, etc. etc.
@ Pogostick: het is an als het woord erachter met een klinker begint (a house, an apple). Volgens mij is het dus anYZF, maar aR1
Laatst bewerkt: