20 Juli circuit zolder: Wie komen er allemaal????

Present 20 juli ?

  • Ja.

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee.

    Stemmen: 1 5,3%
  • Er is geen plaats meer.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan mijn grote verhalen van het forum dan toch niet waarm

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19
hoop dat mijn motor dan klaar is
dat ik wel mee kan


En wat dacht je van die knie van je.
Als je daar een kneuzing in hebt, dan zou ik maar heeeeeeel rustig aan doen,
want dat is het gewricht wat het langste herstel nodig heeft. spreek uit ervaring -O-
 
ben er wel klaar voor })

full


full


full
 
Nooit met een laptimer, maar gezien dat RIHEN een paar rondjes achter me zat en toen voorbij kwam zei die dat hij die rondjes 1:50 reed.

Maar aan die tijd gaan we nu werken dat het eronder komt. })
 
heey we zijn nog niet op het circuit dus hier niet gaan strijden met elkaar he })
euh trouwens je kan het beter hier dan als op het circuit _O-

weet er trouwens ook iemand of je daar vlak bij ergens kan tanken?
 
Zal 'ns bij de motor van de vriendin kijken
doe eens gek :9

@barry: heb de knoop doorgehakt en omdat ik nog een week in de eiffel rij, wast moeilijke keuze maar ik gooi definitief wel mn bos superbike eronder *D
 
@barry: heb de knoop doorgehakt en omdat ik nog een week in de eiffel rij, wast moeilijke keuze maar ik gooi definitief wel mn bos superbike eronder *D

Haha hij is gek _O-

Wat in het R6 topic ook al zei. Je kunt de bos demper eventueel aan mij meegeven en later op komen halen in Valkenswaard (niet heel ver van zolder).

En anders hoop ik het beste voor je, maar vrees het ergste...
Vorig jaar na 2 uur in de eifel en 3 controles van armoede maar naar huis gegaan zo ziek werd ik ervan. Zorgen dat je snel in Luxemburg bent, daar heb je nergens last van.
 
Haha hij is gek _O-

Wat in het R6 topic ook al zei. Je kunt de bos demper eventueel aan mij meegeven en later op komen halen in Valkenswaard (niet heel ver van zolder).

En anders hoop ik het beste voor je, maar vrees het ergste...
Vorig jaar na 2 uur in de eifel en 3 controles van armoede maar naar huis gegaan zo ziek werd ik ervan. Zorgen dat je snel in Luxemburg bent, daar heb je nergens last van.
euh was jij toen niet de enigste toen die met orriginele uitlaat reed _O-
 
Ja :X zelf met orginele uitlaat werd ik goed ziek van die controles :9 Als ze je namenlijk laseren op snelheid en je moet aan de kant, gaan ze echt wel over de uitlaat zeiken :W

Gewoon vol gas door rijden, doen wij ook altijd. Moet dan alleen maken dat je zo snel mogelijk in nederland komt
 
Terug
Bovenaan Onderaan