200+wheelies wie? en waar?

okay bij deze zal ik om 14.00 uur aanwezig zijn voor een kleine demonstratie ,maar he verwacht geen volleerd stuntman te zien he , ik vind het al knap dat dit me lukt en voor bv wheelie`s en stoppies neem ik normaal een andere bike (maar die is nog niet klaar) .
maar ff bijkletsen kan altijd niet dan

't is allang gaaf als je komt... en wij kunnen/doen het niet, zo moet je het maar zien. Hebben we toch weer een smoesje om van huis te gaan ;) .
 
Mmmm....

Met mijn GSXR 750 WT van een paar jaar geleden haalde ik 230 km/u op de teller.
Heb deze clip nog op mijn homepage staan voor de liefhebber.
Als ik langs de camera vlieg hoor je me net (vol gas in 3)naar de 4 overschakelen..
Waar dit was ? Provinciale weg tussen Culemborg en Beusichem.

http://home.hetnet.nl/~henk-inge/henkieGix750WTa.mpg

Met de huidige GSXR1000 zijn nog geen filmpjes gemaakt, wordt wel hoog tijd.. ;)

Leuke site, jullie zien me meer :}

(Afbeelding)

Wel jammer dat je je banden niet tot het eind rijdt, da's toch véél leuker!?

Rij maar eens op de Nordschleife en je merkt dat het voorwiel op diverse plaatsen vanzelf los komt bij >240 km/u...alleen niet lang want dan kunnen ze je wegdragen... Download maar eens het (liefst broadband) filmpje op deze site http://www.metzelermoto.de/metzeler_fun/nurburgring/index.asp en je weet waarom je gelijk verslaafd raakt.
 
Wel jammer dat je je banden niet tot het eind rijdt, da's toch véél leuker!?

Volgens mij valt dat wel mee als ik zo kijk hoor... enne, don't judge people by there first post... misschien is het wel een net nieuwe band of zo.

Maarre, verder... IK ga zeker een keer mee naar de Ring..
 
Zal ik je eens een paar mooie banden laten zien... 8-)

Laat zien, laat zien. Hier op M-F worden immers altijd gelijk de bewijzen aangedragen, al wacht ik al máánden op de Dyno uitdraai van Wally...
Mooie spulletjes kopen is één, een beetje vooruit komen is twee :+ :+ :+ . See ya voor een fijn rondje sturen op de Ring!

HagaSan, ik kan niet wachten de 480 lijnen helmcamera te proberen, ben héél benieuwd hoe die beelden eruit komen te zien!
 
ff een totaal andere vraag ,maar kan ik ook foto`s posten die niet op een site staan ?? ik heb namelijk nog een leuk piccie van spanje waarbij mijn banden erg goed benut worden
 
ff een totaal andere vraag ,maar kan ik ook foto`s posten die niet op een site staan ?? ik heb namelijk nog een leuk piccie van spanje waarbij mijn banden erg goed benut worden

is ie kleiner dan 100kB dan kan je die foto hier op M-F uploaden. Anders zou je bij MSN een groep aan kunnen maken waar je foto's kan uploaden.

ook een mogelijkheid is om hem te verkleinen tot minder dan 100kB!
 
bedoel je deze:

full


en ja, dat is platgaan!
 
yes dat is hem ,jammer dat deze foto niet echt duidelijk overkomt .je kunt namelijk onder aan de kuip twee keer het woord ONbanca lezen .en de stickers zitten beide op dezeflde hoogte dus dat was inderdaad behoorlikj plat .ik ben er best trots op

het platste wat ik ga is als ie op de zijstandaard staat....

[me]Marco moet nog even oefenen op zijn bochtentechniek[/me]
 
hij is net een paar bites kleiner als 100 dus dan zal ik het maar eens proberen .

Als je nou in het postje waarin je het plaatje upload het volgende tikt, krijg je hem meteen te zien:

[*imgatt]

Dus imgatt met vierkante haken erom, maar dan zonder het sterretje (als ik dat weghaal kan je het niet lezen..)
 
Henk ik vind dat je onverantwoord bezig bent en een gevaar voor de mensheid, je bezorgt motorrijders een slechte naam, op 1 wiel en dan zulke snelheden ook nog eens op zo'n gevaarlijke weg, schande.

full
 
Op de Baars komt vaak ene Joost uit Goirle op een rooie FireStorm met Remus dempers. Hij kan verreweg het beste wheelyen van iedereen die ik ken, incl. RRR1, Max, Rico etc.

Hij haalt met zijn Firestorm ook een stukje boven de 200 in zijn 5, maar hij heeft eigenlijk te weinig vermogen. Maar hij beheerst de kunst van het "langzaam accelereren" erg goed, en houdt het echt kilometers vol. Ook wisselt hij netjes van rijstrook, kijkt ie zelfs bij over zijn schouder! 8-) . No shit...
Trekt dat ding ook van drempel tot drempel op het achterwiel, met speels gemak...

Zijn vast wel meer mensen die hem kennen. Kan trouwens een aardig potje sturen ook.

daar heb ik mezelf ook een keer op staan vergapen. (reed erachter, en het zag er wel v-rekte gecontroleerd uit) :}
 
Ok, ikke dus :) Met redgixx...was vette pret toen *D
Maaruh, aangezien ik er niet bij was afgelopen zondag....wanneer weer en met wie allemaal? Want ik wil KNALLUHHHHH Ik kan het niet meer aan...klotewinter...
 
Oke, en ik vond mezelf al knap dat ik een paar kilometer op 2 wielen kan rijden met bochies enzo... :)

Maar die 200+ wheelies zijn toch wel wat dapperderrr *D

Vroeger was ik al blij dat ik op m'n GSX750R naar de derde versnelling kwam, stelde dus eigenlijk helemaal nix voor....

Duzz
 
mijn baas die maakt staande wheely's met 245 p/uur ik kon hem met mijn 900ie op twee wielen niet eens bijhouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan