Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze kunnen best goed fotosoepen daar bij MCN.
200 mph....das dus 360 km/u.....lekker fietsje dan(Afbeelding)Dus volgens hun gaat de BB eruit. (Staat nog wel op de kuip)
Mm, is meer 320 km/u maar inderdaad niet bepaald traag.200 mph....das dus 360 km/u.....lekker fietsje dan
volgens mij reken jij met zeemijlen200 mph....das dus 360 km/u.....lekker fietsje dan
Ik vraag me af wat er eigenlijk zo geweldig is aan een V5? Het lijkt zo onlogisch om een V motor te maken met een oneven aantal cilinders (qua uitbalancering en ontstekings-afstand en zo). ?
Ook boeiend dat Honda voor de 2e keer de 4-in-lijn modellen gaat "vervangen" voor V motoren. In de jaren 80 deden ze dat ook met de VF(R)750/1000 modellen. Veel klanten bleven echter vragen om 4-in-lijn en, "geholpen" door de problemen van de vroegere V-fours, zijn ze toen weer naar 4-in-lijn "teruggekeerd" in de vorm van de CBR600 / 1000.
Dus OF de BB blijft gewoon bestaan, OF de Honda marketeers hebben een slecht geheugen...?
En 4-in-lijn is erg saai en veelgebruikt. Dus om je te onderscheiden van de rest is zo'n V-veel motor een goed idee
saai? je moet een 4 in lijn ook wel boven het toerental houden waar je twinnetje ophoudt he, anders is het idd niet zo spectaculair
nee,en misschien wordt het wel zoveel gebruikt omdat het de beste motorconfiguratie is?
nee,
omdat dit een relatief goedkope en simpele constructie is zodat jan en alleman motor kan rijden voor weinig.
ieder type heeft zijn voor en nadelen.
zo kun je het ook bekijken ja.
(daarom rijden ze in de motoGP ook met V-blokken )
staat ene V. Rossi niet op 1 met een 4inlijn
Tja, maar Rossi is god, dus dat is geen eerlijk vergelijk.