2014 cbr 600rr & 1000rr voorjaars meeting .

dag voorkeur

  • zaterdag

    Stemmen: 5 18,5%
  • zondag

    Stemmen: 22 81,5%

  • Totaal aantal stemmers
    27

HJM600RR

MF veteraan
9 okt 2005
21.555
22
full

Dames/ Heren ..

Even al voorop lopen met de meeting's voor 2014 ..
plan was om een voorjaars meeting te houden en de traditie weer in ere te herstellen .

beetje in het midden van het land en het liefst op zondag.

nu het volgende welke maand?

april/

13 april 13.00 uur in leersum !!

het wordt de zondag

locatie vast gezet op op
zie link : http://www.bbqleersum.nl/4562/Startpagina.aspx
 
Laatst bewerkt:
mag ik ook nog komen harry :?
heb nu groen bloed :+
zou het in april doen :Y
 
Laatst bewerkt:

Jullie kennen allemaal mijn probleem met mijn motor nog wel. (vering etc).
Nu zijn er een aantal die ik aan het probleem lijstje kan toevoegen.

-Versleten en kromme remschijven
-NAKS versleten
-Vering

Het grote standaard onderhoud, probleem is dat dit niet het geval mog zijn. Er was afgesproken dat ik geen grote kosten post het eerste jaar aan mijn motor zou hebben.
(aanschaf motor half april)

Puntje bij paaltje veel mail contact gehad met mijn dealer en nu is het volgende afgesproken.

Alle problemen worden kosteloos verholpen. Helemaal top dus! Nu weet ik alleen niet hoe ze dit gaan oplossen. Ik hoorde in de wandelgangen iets over remschijven rechtbuigen (terwijl deze ook versleten zijn). NAKS vonden ze onzin terwijl het duidelijk aantoonbaar/hoorbaar is. Er moet een nieuwe vering in (laten vaststellen door een expert) en het lijkt me sterk dat zij een nieuwe veer erin gaan zetten.

Ik wacht eerst even alles af en als alles netjes opgelost is behoud ik mijn 600rr. Is het niet goed opgelost of heb ik niet meer het vertrouwen in mijn motor (wat ik de laatste weken had) wil ik mijn motor inruilen. (nieuwe 2008 600rr of een 2008 R6/ ZX6R ervoor terug).

Februari haal ik mijn motor op en tegen die tijd zie ik het wel.
 
Laatst bewerkt:
ik ga proberen nu wel er bij te zijn :) dag en maand maakt mij niet zoveel uit. beetje warmere temperatuur is altijd meegenomen :P
 
Als Harry het goed vind kom ik ook undercover. Rijd sinds een paar weken ook geen Blade meer. -O-

Zaterdag of zondag maakt voor mij niets uit, april is statistisch gezien de droogste maand in Nederland. :)
 
Laatst bewerkt:
Goed initiatief Harry.

Wordt druk met vreemde merken :+ Ik kom ook langs. Maand en dag maakt mij niet uit. Als het maar niet met Pinksteren is, dan zit ik in de Eifel (Henk ook trouwens).

:W
 
Laatst bewerkt:
Jullie kennen allemaal mijn probleem met mijn motor nog wel. (vering etc).
Nu zijn er een aantal die ik aan het probleem lijstje kan toevoegen.

-Versleten en kromme remschijven
-NAKS versleten
-Vering

Het grote standaard onderhoud, probleem is dat dit niet het geval mog zijn. Er was afgesproken dat ik geen grote kosten post het eerste jaar aan mijn motor zou hebben.
(aanschaf motor half april)

Puntje bij paaltje veel mail contact gehad met mijn dealer en nu is het volgende afgesproken.

Alle problemen worden kosteloos verholpen. Helemaal top dus! Nu weet ik alleen niet hoe ze dit gaan oplossen. Ik hoorde in de wandelgangen iets over remschijven rechtbuigen (terwijl deze ook versleten zijn). NAKS vonden ze onzin terwijl het duidelijk aantoonbaar/hoorbaar is. Er moet een nieuwe vering in (laten vaststellen door een expert) en het lijkt me sterk dat zij een nieuwe veer erin gaan zetten.

Ik wacht eerst even alles af en als alles netjes opgelost is behoud ik mijn 600rr. Is het niet goed opgelost of heb ik niet meer het vertrouwen in mijn motor (wat ik de laatste weken had) wil ik mijn motor inruilen. (nieuwe 2008 600rr of een 2008 R6/ ZX6R ervoor terug).

Februari haal ik mijn motor op en tegen die tijd zie ik het wel.



succes met het afhandelen ... :Y
 
Als Harry het goed vind kom ik ook undercover. Rijd sinds een paar weken ook geen Blade meer. -O-

Zaterdag of zondag maakt voor mij niets uit, april is statistisch gezien de droogste maand in Nederland. :)


mooh johan ik wil graag de mensen weer eens zien heb sommige al een 2 a 1jaar niet meer gezien ;)
dus gewoon komen :Y
 
Goed initiatief Harry.

Wordt druk met vreemde merken :+ Ik kom ook langs. Maand en dag maakt mij niet uit. Als het maar niet met Pinksteren is, dan zit ik in de Eifel (Henk ook trouwens).

:W



:P :+

foei foei .... ben benieuwd hoe je fiets in Real life eruit ziet.... 8-)
 
Jullie kennen allemaal mijn probleem met mijn motor nog wel. (vering etc).
Nu zijn er een aantal die ik aan het probleem lijstje kan toevoegen.

-Versleten en kromme remschijven
-NAKS versleten
-Vering

Het grote standaard onderhoud, probleem is dat dit niet het geval mog zijn. Er was afgesproken dat ik geen grote kosten post het eerste jaar aan mijn motor zou hebben.
(aanschaf motor half april)

Puntje bij paaltje veel mail contact gehad met mijn dealer en nu is het volgende afgesproken.

Alle problemen worden kosteloos verholpen. Helemaal top dus! Nu weet ik alleen niet hoe ze dit gaan oplossen. Ik hoorde in de wandelgangen iets over remschijven rechtbuigen (terwijl deze ook versleten zijn). NAKS vonden ze onzin terwijl het duidelijk aantoonbaar/hoorbaar is. Er moet een nieuwe vering in (laten vaststellen door een expert) en het lijkt me sterk dat zij een nieuwe veer erin gaan zetten.

Ik wacht eerst even alles af en als alles netjes opgelost is behoud ik mijn 600rr. Is het niet goed opgelost of heb ik niet meer het vertrouwen in mijn motor (wat ik de laatste weken had) wil ik mijn motor inruilen. (nieuwe 2008 600rr of een 2008 R6/ ZX6R ervoor terug).

Februari haal ik mijn motor op en tegen die tijd zie ik het wel.

Balen man! Hopelijk wordt het netjes opgelost en kan je met een mooie en goede fiets naar de voorjaarsmeeting.
 
Ik heb ook wel zin om te komen. Zondag en bij voorkeur een droge dag :P moet wel goed vallen met het voetballen anders sla ik over.
 
Ik wil ook proberen erbij te zijn. Dag maakt niet uit, hoop dat ik het op tijd in de gaten heb, zit amper op het forum de laatste tijd :)
 
Lekker plan opperplopper!!

Als het weer maar ok is, eind april of begin mei moet dat lukken, welke dag maakt me niets uit :]

Enne, happie eten met wat leukerds nooit verkeerd zeg ik :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan