Waarom ktm zichzelf de laatste tijd zonodig moet profileren als het lelijke broertje van husqvarna is me een raadsel...
901 = 890 = 790 overbore
Niets zwaars aan, niet iedereen hier zoekt een offroadmono he.
Vergeet die andere schoonheid niet ..............
Vergeet die andere schoonheid niet ..............
Moto Morini X-Cape: Neues Mittelklasse-Adventure Bike
Erstmals wurde das Mittelklasse-Adventure Bike auf der EICMA 2019 gezeigt. Jetzt kommt die X-Cape in den Handel.www.motorradonline.de
Ik ben ook een autoliefhebber, en in die scene van bijvoorbeeld Lotus en TVR boeit de onbetrouwbaarheid velen niet..... Ik heb 9 jaar een Exige S2 2004 gereden met de Toyotamotor, en daardoor echt probleemloos. de Exige S1 met Rover K serie motor een en al ellende waardoor ik die absoluut niet wilde. Wil rijden zonder constant te denken aan problemen.Yep, volg ik ook af en toe en lees ook veel over problemen met bv de koppeling.
Maar als ze echt zo onbetrouwbaar zijn waarom worden er dan zoveel van verkocht, kan me niet voorstellen dat als je met een merk veel problemen hebt je dan besluit om de volgende motor weer hetzelfde merk te kopen?
Goed kunnen rijden is hét belangrijkst daarmee voorkom je een hoop valpartijen en panne dus investeren in cursussen is altijd slim en een motortechniek/sleutel cursus natuurlijk
Yep, volg ik ook af en toe en lees ook veel over problemen met bv de koppeling.
Maar als ze echt zo onbetrouwbaar zijn waarom worden er dan zoveel van verkocht, kan me niet voorstellen dat als je met een merk veel problemen hebt je dan besluit om de volgende motor weer hetzelfde merk te kopen?
Goed kunnen rijden is hét belangrijkst daarmee voorkom je een hoop valpartijen en panne dus investeren in cursussen is altijd slim en een motortechniek/sleutel cursus natuurlijk
Vandaag nogmaals proefgereden op de Tenere 700 en een geweldige deal gesloten bij Topmoto in ApeldoornHeb er een besteld, levering begin 2020
Bekijk bijlage 1441993
Omdat hij niet harder kan?Waarom staat bij de rdw bij de 700 een maximale constructie snelheid van 186 ,
heeft dit met de snelheidsindex van de standaard gemonteerde banden te maken?
Ik heb al tig motorfietsen gehad , dit heb ik nog nooit bij een motorfiets bij de gegevens gezienOmdat hij niet harder kan?
Zo'n 70pk met een boel luchtweerstand is niet echt goed voor topsnelheid, is de T7 ook niet voor gemaakt.
RDW voert steeds meer gegevens in de database. Bij veel oudere voertuigen staat ook geen catalogusprijs, bij modernere wel.Ik heb al tig motorfietsen gehad , dit heb ik nog nooit bij een motorfiets bij de gegevens gezien
Die heb ik al is gepost
Zover ik weet en dit is ook het antwoord van de mensen bij Yamaha zelf.Hoi allemaal,
Morgen mag ik mijn T7 ophalen bij de dealer. Ik heb trouwens de kleur verandert van wit-rood naar zwart, omdat de zwarte toch een mooier canvas biedt voor de stickersets die ik voorbij heb zien komen op Instagram.
Hetgeen wat mij nu al dagen wakker houdt is de vraag hoe ik de T7 ga inrijden... Aan de ene kant lees ik vele artikelen over het langzaam inrijden. Deze artikelen vergelijken het inrijden met 'vijlen' van de motoronderdelen. Simpelgezegd is niet te lage toeren en niet te hoge toeren in combinatie met weinig gas het beste, omdat je dan met weinig druk de scherpe randjes overal vanaf vijlt.
Aan de andere kant is er het artikel van MotoMan... Die stelt dat je na het warmrijden gecontroleerd de motor onder druk moet zetten om de zuigerveren goed te laten sealen..
Wat vinden jullie ervan? Zijn er al eigenaren die voor een manier vergelijkbaar met die van MotoMan hebben gekozen?
Wie de T7 in Ceramic Ice wil bestellen hoeft niet te wachten maar is gelijk beschikbaar bij Mototech:
https://www.facebook.com/Mototechbvba/photos/a.10152148148857270/10157643123257270
ceramic ice....
WATTE??