2019 Yamaha TÉNÉRÉ 700 topic

Bandjes zitten er op hoor. De meeste moeite had ik met het laatste stukje van de band er op krijgen. Soms leek het alsof ik een inch maat te klein op de velg aan het worstelen was.

Vandaag gelijk de vuurproef gedaan, en ze bevallen uitstekend. Iets meer trillingen en zwaarder sturend op straat, maar off road is het 10x beter dan de vorige banden.

Dit is een beetje waar ik de hele dag doorheen heb geploeterd. Klei bagger en plassen. De STR's hadden me hier in de steek gelaten.

20211008_160519.jpg

20211008_163456.jpg


20211008_162939.jpg
 
"Geen paniek, alle banden vlot verkrijgbaar in uw maat. Pirelli, geen probleem, breng maar binnen!"

....

'Ah nee een STR in 18? Neen, dat is er niet nu. Geen idee wanneer dat binnen komt."
 
Ik heb al sinds dag 1 een raar gekraak rond mijn balhoofd als ik de voorrem innijp.
Vanmorgen achter gekomen dat de barkbuster kraakt als het stuur flext.
 
Nu ik er zo over denk, kans bestaat dat ik dat nog eens doe. Kan de steun helemaal uit het zicht. Grootse werk is toch de halve motor afbreken en die kabel weg frutselen.
 
Je kunt ook gewoon een blokje kopen / maken die je direct op de navi kan schroeven. Geen "steun" nodig.
 
Kopen is niet zo leuk.
Maken is dan al gauw 3D print of cnc, daar is ook weinig zelf maken meer aan hé.
Sowieso zit je altijd nog met dat kliksysteem ertussen, toch?
 
Ik ga is uitzoeken of dit ook kan met een simpele chinese tablet. Ik hoef tenslotte alleen maar gpx bestanden te kunnen lezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: OSJ
Terug
Bovenaan Onderaan