ducenzo
MF veteraan
Op 31 augustus 2008 gaan we weer een mooi stukje rijden
In dit Topic houden we bij wie er allemaal meegaan.
Let wel: Deze rit is alleen voor meiden uit het "Meiden met supersportmotoren" topic.
Geen uitzonderingen.
We beginnen in Harderwijk en vinden dan pannenkoeken in Arnhem
Verzamelplaats: motorparkeerplaats aan de boulevard om 10:30
Als je de borden Dolfinarium volgt, en dan voorbij de oprit (blauw vierkantje) rijdt, volg je de rode lijn in deze foto. Aan het einde van de boulevard (blauwe rondje) verzamelen we dus
Wie gaan er mee:
Ducenzo
Cath
Vavavonne
Bizzje
Aprili@ster
NuttyTard
Swifty => onze voorrijdster
Kea
Drakie
kawasaki_chick
GSX-ster
Nice
Witje
XMariekeX => extra voorrijdster ovb
Kawa.... => extra voorrijdster ovb
Plastic Power
Joyride
AnnemiekeDuc
Natalief
H@@sje
Smuis
1steklasboefje
M-duc
OVB:
Stephanie_650
Vodkat
SasAndrea
Kawatinka
Wannabe
Ster
Verzamelpunten:
9.30 bij tankstation Haerst bij Zwolle
Team Green
9:30 verzamelpunt De Andel (shell-station op A12 net na Gouda richting Utrecht)
Nutty Tart
Smuis
Ducenzo
GSXsteR
9:30 Carpool afslag Oosterbeek
Drakie
Bizzje
Vavavonne
Boefje
Het Follow-Up Systeem
Je hebt een vaste voorrijder en een vaste achterrijder. Iedereen rijdt dus tussen deze twee personen in, allemaal achter elkaar. Bij kruisingen, splitsingen en alle onduidelijke situaties wijst de voorrijder een plek aan. Het is dan de bedoeling dat de motorrijder die achter de voorrijder rijdt op deze plek stopt en als 'wegwijzer' functioneert. De wegwijzer blijft staan totdat de achterrijder langskomt en sluit dan weer achter in de groep aan (maar wel voor de achterrijder dus).
Een paar dingen zijn belangrijk:
- De wegwijzer wordt op een specifiek punt neergezet. Hou als wegwijzer echter wel rekening met je eigen veiligheid. Ga dus niet midden op de weg stilstaan. In stedelijke gebieden wil een fietspad of stoep wel eens uitkomst bieden.
- De wegwijzer krijgt bij kruispunten/splitsingen/e.d. altijd een plek NA de genomen kruising, Zodat het vervolg van de route duidelijk is zonder een gebarende wegwijzer.
- De wegwijzer blijft ten allen tijde staan totdat de achterrijder langskomt (ook al sta je een half uur te wachten)
- De achterrijder moet de route kennen en ook volledig uitrijden.
- De achterrijder moet ten alle tijden achterrijder blijven en niet bij een gestrand iemand moet gaan staan wachten/kijken/prutsen. Bij voldoende vrijwilligers kan er naast de eachterrijder een tweede rijder hiervoor mee rijden.
- De voorrijder moet niet van de route afwijken.
- Inhalen van andere motorrijders is niet de bedoeling (tenzij volgende punt).
In dit Topic houden we bij wie er allemaal meegaan.
Let wel: Deze rit is alleen voor meiden uit het "Meiden met supersportmotoren" topic.
Geen uitzonderingen.
We beginnen in Harderwijk en vinden dan pannenkoeken in Arnhem
Verzamelplaats: motorparkeerplaats aan de boulevard om 10:30
Als je de borden Dolfinarium volgt, en dan voorbij de oprit (blauw vierkantje) rijdt, volg je de rode lijn in deze foto. Aan het einde van de boulevard (blauwe rondje) verzamelen we dus
Wie gaan er mee:
Ducenzo
Cath
Aprili@ster
Swifty => onze voorrijdster
Drakie
GSX-ster
Nice
Witje
XMariekeX => extra voorrijdster ovb
Kawa.... => extra voorrijdster ovb
Plastic Power
Joyride
AnnemiekeDuc
Natalief
H@@sje
1steklasboefje
OVB:
Stephanie_650
SasAndrea
Wannabe
Verzamelpunten:
9.30 bij tankstation Haerst bij Zwolle
Team Green
9:30 verzamelpunt De Andel (shell-station op A12 net na Gouda richting Utrecht)
Ducenzo
GSXsteR
9:30 Carpool afslag Oosterbeek
Drakie
Bizzje
Vavavonne
Boefje
Het Follow-Up Systeem
Je hebt een vaste voorrijder en een vaste achterrijder. Iedereen rijdt dus tussen deze twee personen in, allemaal achter elkaar. Bij kruisingen, splitsingen en alle onduidelijke situaties wijst de voorrijder een plek aan. Het is dan de bedoeling dat de motorrijder die achter de voorrijder rijdt op deze plek stopt en als 'wegwijzer' functioneert. De wegwijzer blijft staan totdat de achterrijder langskomt en sluit dan weer achter in de groep aan (maar wel voor de achterrijder dus).
Een paar dingen zijn belangrijk:
- De wegwijzer wordt op een specifiek punt neergezet. Hou als wegwijzer echter wel rekening met je eigen veiligheid. Ga dus niet midden op de weg stilstaan. In stedelijke gebieden wil een fietspad of stoep wel eens uitkomst bieden.
- De wegwijzer krijgt bij kruispunten/splitsingen/e.d. altijd een plek NA de genomen kruising, Zodat het vervolg van de route duidelijk is zonder een gebarende wegwijzer.
- De wegwijzer blijft ten allen tijde staan totdat de achterrijder langskomt (ook al sta je een half uur te wachten)
- De achterrijder moet de route kennen en ook volledig uitrijden.
- De achterrijder moet ten alle tijden achterrijder blijven en niet bij een gestrand iemand moet gaan staan wachten/kijken/prutsen. Bij voldoende vrijwilligers kan er naast de eachterrijder een tweede rijder hiervoor mee rijden.
- De voorrijder moet niet van de route afwijken.
- Inhalen van andere motorrijders is niet de bedoeling (tenzij volgende punt).
Laatst bewerkt: