Supersportmeiden pannenkoekenrit 2008

ducenzo

MF veteraan
12 jul 2006
4.476
4
Spijkenisse
Op 31 augustus 2008 gaan we weer een mooi stukje rijden
In dit Topic houden we bij wie er allemaal meegaan.

Let wel: Deze rit is alleen voor meiden uit het "Meiden met supersportmotoren" topic.
Geen uitzonderingen.

We beginnen in Harderwijk en vinden dan pannenkoeken in Arnhem
Verzamelplaats: motorparkeerplaats aan de boulevard om 10:30
Als je de borden Dolfinarium volgt, en dan voorbij de oprit (blauw vierkantje) rijdt, volg je de rode lijn in deze foto. Aan het einde van de boulevard (blauwe rondje) verzamelen we dus :Y

full


Wie gaan er mee:
Ducenzo
Cath
Vavavonne
Bizzje
Aprili@ster
NuttyTard
Swifty => onze voorrijdster
Kea
Drakie
kawasaki_chick
GSX-ster
Nice
Witje
XMariekeX => extra voorrijdster ovb
Kawa.... => extra voorrijdster ovb
Plastic Power
Joyride
AnnemiekeDuc
Natalief
H@@sje
Smuis
1steklasboefje
M-duc

OVB:
Stephanie_650
Vodkat
SasAndrea
Kawatinka
Wannabe
Ster

Verzamelpunten:
9.30 bij tankstation Haerst bij Zwolle
Team Green

9:30 verzamelpunt De Andel (shell-station op A12 net na Gouda richting Utrecht)

Nutty Tart
Smuis
Ducenzo
GSXsteR *O*

9:30 Carpool afslag Oosterbeek
Drakie
Bizzje
Vavavonne
Boefje

Het Follow-Up Systeem

Je hebt een vaste voorrijder en een vaste achterrijder. Iedereen rijdt dus tussen deze twee personen in, allemaal achter elkaar. Bij kruisingen, splitsingen en alle onduidelijke situaties wijst de voorrijder een plek aan. Het is dan de bedoeling dat de motorrijder die achter de voorrijder rijdt op deze plek stopt en als 'wegwijzer' functioneert. De wegwijzer blijft staan totdat de achterrijder langskomt en sluit dan weer achter in de groep aan (maar wel voor de achterrijder dus).

Een paar dingen zijn belangrijk:

- De wegwijzer wordt op een specifiek punt neergezet. Hou als wegwijzer echter wel rekening met je eigen veiligheid. Ga dus niet midden op de weg stilstaan. In stedelijke gebieden wil een fietspad of stoep wel eens uitkomst bieden.

- De wegwijzer krijgt bij kruispunten/splitsingen/e.d. altijd een plek NA de genomen kruising, Zodat het vervolg van de route duidelijk is zonder een gebarende wegwijzer.

- De wegwijzer blijft ten allen tijde staan totdat de achterrijder langskomt (ook al sta je een half uur te wachten)

- De achterrijder moet de route kennen en ook volledig uitrijden.

- De achterrijder moet ten alle tijden achterrijder blijven en niet bij een gestrand iemand moet gaan staan wachten/kijken/prutsen. Bij voldoende vrijwilligers kan er naast de eachterrijder een tweede rijder hiervoor mee rijden.

- De voorrijder moet niet van de route afwijken.

- Inhalen van andere motorrijders is niet de bedoeling (tenzij volgende punt).
 
Laatst bewerkt:
Leuk, weer een pannekoekenrit *O*

Voor mij nog even een OVBtje Het valt nl. midden in mn vakantie En aangezien we nog even moeten zien hoe we de vakantie invullen een OVB graag
 
Ook dit jaar gaan we weer een mooi stukje rijden

Over de datum zijn we het al eens : 31 augustus 2008

Plaats en tijd komen tzt, maar het wordt ergens in het midden van het land

In dit Topic houden we bij wie er allemaal meegaan.

Let wel: Deze rit is alleen voor meiden uit het "Meiden met supersportmotoren" topic.
Geen uitzonderingen.
Datum √
Plaats √
Eten √
Geen uitzondering √

Volgens mij kan/mag ik mee. *O*
 
Ik kom weliswaar niet zo heel vaak op het supersportmeiden topic, maar zo'n ritje met zoveel meiden lijkt me toch wel erg leuk.

Alleen ziet 't er naar uit dat ik niet mee kan... -O- heb dan waarschijnlijk m'n neefjes te logeren.
 
Het is wel een zwaar weekend dan (vrijdag bruiloft, zaterdag personeelsuitje) maar ik kan wel die zondag *O* En ik wil dan wel voorrijden. Ik stel Harderwijk dan voor als verzamelplaats :Y

Dan worden het pannenkoeken in Arnhem, vlakbij de dijk vanaf Driel :Y
 
Laatst bewerkt:
Jaaaa dat lijkt me wel wat, kan ik eindelijk weer eens pannenkoeken eten :9~ Lukt me nooit om die dingen zelf te bakken -O-
 
Ik verwacht dat ik niet mee kan '( Vader van mijn vriend houdt waarschijnlijk dan zijn verjaardag. Als het onverhoopt niet door gaat, dan zal ik proberen te komen.
In ieder geval doe ik alvast wat dansjes *O* *O*
 
jeahhh })
zet mij maar ook erbij :P
heb toch vakantie *D

*O* *O* *O*

Alleen niet teveel eten anders word het :r onderweg naar huis :( en uit ervaring is dat niet fijn :N
 
Mjammie...pannenkoeken!! :9

En nog vlak bij mijn nieuwe huis ook! Wij gaan volgend voorjaar naar Driel verhuizen. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan