21 juni endurance toeren voor KIKA

Ik heb verlof aangevraagd voor vrijdag, hoor dinsdag of het doorgaat.
Tot wanneer kan ik me aanmelden?
 
Ik ga dit jaar voor het eerst mee.

Rijd Wel geen Aprillia, maar toch Italiaans O-)
 
Ducati 848 Evo corse edition, voorlopig ga ik voor de 660km.
Ik kom samen met Daniel wie me gevraagd heeft mee te gaan.

Beetje hopen op wat beter weer alleen....
 
Ducati 848 Evo corse edition, voorlopig ga ik voor de 660km.
Ik kom samen met Daniel wie me gevraagd heeft mee te gaan.

Beetje hopen op wat beter weer alleen....


leuke motor!

ach het weer.... ik rijd de rit nu voor de 10e keer en altijd zijn er van die voorspellingen maar in de praktijk valt het wel mee..... het is natuurlijk een ruim rondje wat je gaat rijden dus het heeft geen zin naar de weersvoorspelling te kijken:
a. op 1 plek
b. voor donderdagavond
c. zelfs dan geeft de voorspelling niet veel aan, als er sóchtends een buitje valt kun je zomaar je 5mm voor de dag weer gehad hebben en is het dus de rest van de dag droog..

tzal wel loslopen!
 
leuke motor!

ach het weer.... ik rijd de rit nu voor de 10e keer en altijd zijn er van die voorspellingen maar in de praktijk valt het wel mee..... het is natuurlijk een ruim rondje wat je gaat rijden dus het heeft geen zin naar de weersvoorspelling te kijken:
a. op 1 plek
b. voor donderdagavond
c. zelfs dan geeft de voorspelling niet veel aan, als er sóchtends een buitje valt kun je zomaar je 5mm voor de dag weer gehad hebben en is het dus de rest van de dag droog..

tzal wel loslopen!

Heb een erg mooi oranje regenoverall (gebruik ik die ook eens) _O-

Ach het is voor het goede doel en lol zullen we toch wel hebben :Y
 
Ik heb mijn spaarrekening alvast geplunderd voor de benzine...
1500 kilometer op de RSV4 kost +- 150 liter brandstof. Het sponsoren van Kika is niet heel goed voor het milieu. ;-)
 
Ik heb mijn spaarrekening alvast geplunderd voor de benzine...
1500 kilometer op de RSV4 kost +- 150 liter brandstof. Het sponsoren van Kika is niet heel goed voor het milieu. ;-)


ja die zuipt wel.... op 1000km betekent dat zomaar een extra tankstopje.... 8-)
nu kun je natuurlijk ook gewoon wat eerder doorschakelen voor een economisch verbruik.... O-)
 
Ik heb mijn spaarrekening alvast geplunderd voor de benzine...
1500 kilometer op de RSV4 kost +- 150 liter brandstof. Het sponsoren van Kika is niet heel goed voor het milieu. ;-)

Ik heb mijn vrouw al een week op straat gezet voor geld voor benzine. :+

maar met de opbrengst kom ik maar 100km denk :X
 
en hoe was t? hoeveel hebben er de 1000 km uitgereden?


twas een supersfeertje en een superroute en (voor mij persoonlijk) ook een droge butt. Enerzijds omdat ik sóchtends geen regen had en anderzijds omdat ik s'middags in de pechbus zat na een glijertje... 8-)

afijn shit happens

al met al is er ca 7500 euro bijeen gereden!

van de 11 starters aan de 1000 ( 34 in de 660) hebben er 7 het gehaald.
 
twas een supersfeertje en een superroute en (voor mij persoonlijk) ook een droge butt. Enerzijds omdat ik sóchtends geen regen had en anderzijds omdat ik s'middags in de pechbus zat na een glijertje... 8-)

afijn shit happens

al met al is er ca 7500 euro bijeen gereden!

van de 11 starters aan de 1000 ( 34 in de 660) hebben er 7 het gehaald.

en van die 4 uitvallers zijn er 2 uitgegleden over dezelfde gladde plek waarschijnlijk koelvloeistof oid van een eerder ongeluk en 2 hebben ingekort naar 800km.
 
-O- ah, knaken. Koelvloeistof doe je ook zo weinig tegen.
Al met al toch 7 die het haalden, toch een mooie aantal
Voor volgend jaar staat hij vast genoteerd.

(dan is de 21e juni trouwens op zaterdag.)
 
Laatst bewerkt:
Rubberbutt 2013 was een supermooie ervaring. Inderdaad jammer van de peggy van Grigio, maar die wordt vast wel weer gerepareerd. Gelukkig zijn alle rijders er onbeschadigd vanaf gekomen.
Volgend jaar doe ik sowieso weer mee, maar heb besloten dat 660 km echt meer dan voldoende is op een supersport...
 
Terug
Bovenaan Onderaan