21 september Rondje Veghel e.o

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
In vervolg op het Rondje Eindhoven E.O. begin april, is het weer (hoog) tijd voor een nieuwe meeting. Misschien wel de laatste kans dit jaar!

Ik stel voor dat we verzamelen rond 13.30 uur bij de Mac in Veghel.
full


Wie rijden er mee? De bedoeling is dat we rond 14.00 uur vertrekken voor een rondje door de omgeving. Ik werp me bij deze op om MAXIMAAL 7-8 motoren op sleeptouw te nemen. Indien er meer mensen komen dan hebben we meer voorrijders m/v nodig.

Dus Bananenman, Yammie, Fabian, -=EB=-, Sicko, Harley, Sideburns, Froggy, Cinque, Boeyuh, Tati en Droopy zet zaterdag 21 september maar met VETTE LETTERS in jullie agenda :P

:]
 
Kwil ook wel mee, maar als zondag 22 sept er naar de Ring gegaan wordt, dan wordt het iets te veel voor de baas in huis... :P

Andere voorwaarde is dat mijn monoseat en undertail gespoten moeten zijn...
 
ik heb de datum ook met een benzinestift op mijn hand geschreven.

ik zal eens vragen of mijn broer ook zin heeft om rond te toeren (komt hier ook wel eens onder de naam koenda)
 
mannen, en dames, veel plezier.

Ik zit die dag in Haarlem vanwege het nieuwe koekblik van de vrouw.

Tja, en deze keer gaat het vrouwtje voor....
 
He, leuk! Ik doe ook wel mee..!! Als dat geen problemen oplevert.... ;)

Grtzz HagaSan, die wel weer een nieuw rondje Brabant wil doen.
 
Ehh.. had ik mij aangemeld of gewoon omdattik unnu Brabo ben?
Ik zou graag mee gaan maar ik zit dat weekend in Zeeland. Heb een familie dingetje/weekend dan.

Maar ik las al wat andere stemmen......misschien een weekje opschuiven? dan kan ik wel en ga ik zekers mee! Rondje Brabant is altijd goed.
Favo stukkie is altijd Gemert-Veghel-Heeswijk-Berlicum :P Geen flitspalen en een lekker stukkie weg.

Ik lees het wel.
 
Ehh.. had ik mij aangemeld of gewoon omdattik unnu Brabo ben?
Ik zou graag mee gaan maar ik zit dat weekend in Zeeland. Heb een familie dingetje/weekend dan.

Maar ik las al wat andere stemmen......misschien een weekje opschuiven? dan kan ik wel en ga ik zekers mee! Rondje Brabant is altijd goed.
Favo stukkie is altijd Gemert-Veghel-Heeswijk-Berlicum/b] :P Geen flitspalen en een lekker stukkie weg.

Ik lees het wel.


Wat voor vering heb jij onder je fiets :? Boven de 130 kph stuiter ik daar zowat van m'n fiets af. Fucking klinkers :( Lag er maar een strakke asfaltweg als tussen Lieshout en Son en Breugel :9~

Rijd mee en ik laat je veel :9~ stukken weg zien...
 
Dus Bananenman, Yammie, Fabian, -=EB=-, Sicko, Harley, Sideburns, Froggy, Cinque, Boeyuh, Tati en Droopy zet zaterdag 21 september maar met VETTE LETTERS in jullie agenda :P

Helaas kan ik 21 september niet. Maar wil graag een andere keer een rondje Brabant doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan