vraag ivm lengte en duc m620

Ice^

MF'er
27 aug 2002
233
0
België
ik ben zelf 1.90 m en zie dus echt dood graag een m 620 en wil me ook een aanschaffen (ondanks gezaag van ma en pa)
nu vraag ik me af ofdat er jullie zijn die ook "groot zijn" en dan op een monster rijden of weten of dit gemakkelijk zit
thnx and :] on
 
Mmm... ik ben zelf 1.80... rij een m600. Ik vind de zit perfect en de 620 zit nog iets hoger. Volgens mij iets van 2cm. Nu heb je een ieder geval (nog) een reden om een proefrit te gaan maken :]
 
ja wil ik dolgraag doen maar ben belg en zit nog steeds op de 25kw regel niet echt erg vind m eigenlijk wel goed maarja
vraag me feitelijk af ofdat ik dan ook een proefrit kan maken want hebben ze wel een 25kw bike voor proefritten
 
ik denk nie da ze die hebben staan, ma als ge echt een wilt kopen kunt ge wel een bestellen denk ik, tegenwoordig hebben ze de zotste dingen in 25 kw ( al vrees ik da het bij ne m 620 wel wa moeilijk ga zijn, ma het KAN )ma voor een proefritje zullen er mss geen zijn, mss wel wie weet, ga anders naar ne duc winkel en zet er u ne keer op ( doe u ogen dicht en denk da ge rijdt :) )dan voelt ge toch ook al wa of ge overschot hebt of te kort komt
 
Ik ben 1.88m, en heb geen probleem met mijn lengte op een M600 van 2001. Was er eerst ook wel een beetje bang voor dat de motor te klein zou zijn, maar dat valt erg mee. Al eens op een monster gezeten? Om te passen?
 
mmmmm,

Ben 1,94m. Voor mij is iedere Duc net een brommer! Veel te laag en zo goed als geen beenruimte! Ten eerste kan ik m'n benen niet kwijt in de tankuitsparingen en ten tweede ziet het er niet uit. (is te zien in etalageruiten etc...)
Zou idd een kwestie van passen zijn denk ik.
Vergeet niet dat Ducati's italiaanse motoren zijn en dat de gemiddelde italiaan niet zo heel groot is! Toch vreemd: Japanners zijn ook niet groot maar blijkbaar een stuk slimmer door wél grote(re) motoren te bouwen!

Later
 
[
vraag me feitelijk af ofdat ik dan ook een proefrit kan maken want hebben ze wel een 25kw bike voor proefritten

Een ducati Monster 620ie kan je in 25kW versie krijgen net zoals de Ducati 620SuperSport. Ik betwijfel of je ergens een 25kW model gaat vinden bij een dealer om er een testrit mee te kunnen doen.
 
Toch leuk om te horen dat ik niet de enige ben die last heeft van z'n ego
als íe langs een etalageruit rijd ;) Ik ben 2 en een beetje
maar op die Kawa er500 is het net een berennummer uit een circus ...
Het lijkt wel een pocketbike :(
grtz.
Dr.Edgaskett
 
ik ben bijna 1.90 en zit prima op de M750, ook op langere stukken
van de zijkant ziet het er ook niet raar uit ofzo
alleen van de achterkant valt goed op dat de zit vrij laag is, maar dat maakt de Monster nog geen kleine bike

Monster heeft bijvoorbeeld de zelfde wielbasis en bandenmaat als mijn vorige motor: Kawasaki ZX-6 en dat is toer een relatief forse sportieve-toermotor (zithoogte is ook vergelijkbaar)
 
btw alleen de S-versie van de 620 zit hoger (andere, instelbare vering), maar daardoor is de zitPOSITIE niet anders; het ding staat gewoon wat hoger op z'n poten
 
mmmmm,

Ben 1,94m. Voor mij is iedere Duc net een brommer! Veel te laag en zo goed als geen beenruimte! Ten eerste kan ik m'n benen niet kwijt in de tankuitsparingen en ten tweede ziet het er niet uit. (is te zien in etalageruiten etc...)
Zou idd een kwestie van passen zijn denk ik.
Vergeet niet dat Ducati's italiaanse motoren zijn en dat de gemiddelde italiaan niet zo heel groot is! Toch vreemd: Japanners zijn ook niet groot maar blijkbaar een stuk slimmer door wél grote(re) motoren te bouwen!

Later

Toch maar eens naar een 748/916/996/998 kijken ;) Ik ben ook 1.94, heb lange benen en ik zit perfect op de 748. Benen vallen goed in de uitsparingen van de tank, geen knieen tegen de rand van de kuip. Stuurhelften staan lekker ver weg. Ik heb op deze motor meer ruimte dan op de meeste Japanse supersports.
 
Terug
Bovenaan Onderaan