23 januari: Randstad kouwe klauwe rit

:^ ..geen snelweg dan drsRob, over De Meern, Vleuten en Haarzuilens.. :?
Is toerrit genoeg na zo'n feessie! :P

Ik zal ff kijken of de tour commissie een route vamaf jullie ontwaken naar ons vreten kan regelen :)
 
Het zal wel aan mij liggen hoor!! maar ik zie helemaal niets over de rit op de site van hun!!?? :?
 
Oh, ik heb gisteren (..zondag dus..) ff proef gereden..van kockengen naar de meern..ging prima! Dus visa versa moet ook lukken.. ;)

Als je doordeweeks was gekomen had je nog koffie gekregen.
 
Als je doordeweeks was gekomen had je nog koffie gekregen.
Kwam gewoon zo uit! *D We waren op weg naar de Meern voor een mini Z-meeting en ik dacht, laten we er hier ff afgaan en dan 't laatste stukkie binnendoor.. ;)
Dan weet ik hoe ik de 23ste vice versa moet rijden! :P Maar ik begreep dat inschrijven via de site nog niet lukt :? Want dan meldt ik me gewoon via deze weg aan! ;)
 
Kwam gewoon zo uit! *D We waren op weg naar de Meern voor een mini Z-meeting en ik dacht, laten we er hier ff afgaan en dan 't laatste stukkie binnendoor.. ;)
Dan weet ik hoe ik de 23ste vice versa moet rijden! :P Maar ik begreep dat inschrijven via de site nog niet lukt :? Want dan meldt ik me gewoon via deze weg aan! ;)


goed plan!!!!!!!!!!!!!!!!! (tas ligt alleen dan nog in coma....dus maar ff zonder mij...)
 
Aan jouw billen?

Heren, heren! Een beetje respect voor uw Heterosexuele Medemens! ;)

Ik kom uiteraard, en als het niet regent, rij ik nog mee ook.
Misschien kan iemand me dan meteen leren om bochtjes te rijden. Ik word nu nog regelmatig ingehaald door bruine Volvo's met mannetjes met een hoedje op erin. |(

Ik vind wel een andere manier om m'n handen te warmen. Ik kan ze nog altijd in de pan met pindasaus dopen.
 
Heren, heren! Een beetje respect voor uw Heterosexuele Medemens! ;)

Ik kom uiteraard, en als het niet regent, rij ik nog mee ook.
Misschien kan iemand me dan meteen leren om bochtjes te rijden. Ik word nu nog regelmatig ingehaald door bruine Volvo's met mannetjes met een hoedje op erin. |(

Ik vind wel een andere manier om m'n handen te warmen. Ik kan ze nog altijd in de pan met pindasaus dopen.



Pindasaus? Ro z'n billen?

Whatever :P
 
Ik heb mij vanavond weer eens proberen op te geven voor de BBQ, maar mijn gegevens (die ik eerder vastgelegd had) waren inmiddels verdwenen. Ik hoop dat ik mij via dit topic kan opgeven voor de BBQ na afloop (1 pers.) want ik denk niet dat het met het automatisch inschrijven nog goed gaat komen vóór de 23e.
 
Ik heb mij vanavond weer eens proberen op te geven voor de BBQ, maar mijn gegevens (die ik eerder vastgelegd had) waren inmiddels verdwenen. Ik hoop dat ik mij via dit topic kan opgeven voor de BBQ na afloop (1 pers.) want ik denk niet dat het met het automatisch inschrijven nog goed gaat komen vóór de 23e.

zo gaat het prima. Een gewoon e-mailtje werkt ook :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan