23 maart een toerrit naar ??????????

Mijn plannen zijn ook gewijzigd aanstaande zondag.. Niet dat ik NIET mee zou gaan.. maar vooraf ben ik vrij.. Dus wat mij betreft kunnen we al om 11 uur gaan KNALLEN... wil namelijk lekker lang op mijn motor rijden... en als het kan een beetje doorrijden (nou dat ik dat niet echt kan hoor!)... Dus misschien voske we kunnen ook een rondje vooraf al gaan scheuren in de buurt en rond half 2 bij de mac verzamelen...
 
Mijn plannen zijn ook gewijzigd aanstaande zondag.. Niet dat ik NIET mee zou gaan.. maar vooraf ben ik vrij.. Dus wat mij betreft kunnen we al om 11 uur gaan KNALLEN... wil namelijk lekker lang op mijn motor rijden... en als het kan een beetje doorrijden (nou dat ik dat niet echt kan hoor!)... Dus misschien voske we kunnen ook een rondje vooraf al gaan scheuren in de buurt en rond half 2 bij de mac verzamelen...

met knallen kan je niet vroeg genoeg beginnen!!
ik heb wheels, zxrene en dragon ook gemailed, misschien gaan hun ook wel mee.
maar meel me maar
 
Mag ik ook mee knallen?
r1.gif

Om 13.30 is de halve dag al voorbij!
Kunnen we niet gewoon om 11 uur bij de Mac afspreken?
 
jippie jullie houden nog van me
en 11:00 vind ik ook helemaal te gek kunnen we lekker de hele dag

het is de schuld van rens zo laat want die moest nog wat doen en kon pas na 13:00
dus moet ik wel vroeg op maar ja zien jullie nijn ook een op haar tops
ja ik ben s'morgens niet de leukste hoor maar dat komt van zelf we goed

dus omm 11:00 bij de mac wakker worden en niet tehard hoor rustig aan beginnen hoor mischien mag dan op mijn eigen motor ???????????

x nijntje :]
 
Mijn plannen zijn ook gewijzigd aanstaande zondag.. Niet dat ik NIET mee zou gaan.. maar vooraf ben ik vrij.. Dus wat mij betreft kunnen we al om 11 uur gaan KNALLEN... wil namelijk lekker lang op mijn motor rijden... en als het kan een beetje doorrijden (nou dat ik dat niet echt kan hoor!)... Dus misschien voske we kunnen ook een rondje vooraf al gaan scheuren in de buurt en rond half 2 bij de mac verzamelen...

ik heb je nog een persoonlijke mail gestuurd maar je brengt wel me bio ritme van slag moet nu gaan haaste en zo maar dat komt wel weer goed ;)
 
ik heb je nog een persoonlijke mail gestuurd maar je brengt wel me bio ritme van slag moet nu gaan haaste en zo maar dat komt wel weer goed ;)

Owjee, je bio ritme, kijk maar uit hoor... ;) Weet iemand al wat de route is, ik heb wel een leuk voorstel: eerst even inrijden op de baars, dan als de bandjes goed warm zijn echt knallen op de baars, ff wat gaan eten ergens, zal wel weer mac worden, en dan weer ff de bandjes goed opwarmen op de baars, vervolgens gaat de route dan naar de baars om daar eens flink die kneesliders af te schrijven. Aan het eind van de dag kunnen we misschien nog ff het haagse beemden circuit opzoeken maar dat is dan op eigen gelegenheid. En wat vinden jullie ervan? :+
 
Op dinsdag 18 maart 2003 21:43 schreef Nijntje het volgende:
...zit achterop waarschijnlijk of het moet zijn dat ik een zaterdag al een motor heb maar die kans ik klein denk ik
Nee joh! Jij rijdt natuurlijk en Tuupke mag dit keer lekker achterop zitten *D
 
Zo te horen zal er dus stevig scheurd, geblaast, gekneedownd en geklaverblaad worden. In dat geval weet ik niet of ik wel mee ga.

Ik wens jullie de 23e in ieder geval een prettige dag en rij veilig.
 
spider bij het lezen moest tuupke heel hard lachen dus om ruzie in en goed huwelijk te voorkomen ga ik maar achterop ahahahaha

scheuren zal ook wel mee vallen hoor je bent wel met een klein groepje
er zal wel pittig door gereden worden, maar je moet het zelf weten

is iedereen nog bijde les 11:00 bijde mac bij de made
voor voske 10:45 kan hij nog ontbijten hahahaha.

de route zal geen baars worde als het aan mij ligt kunne wel ff gaan kijken
wij nemen verschilende route's mee, dus dan kunnen we met z'n alleen zondag kijken

doei x nijntje
 
Laatst bewerkt:
Of zal ik dan maar wel meegaan... :? :? Was eigenlijk in de veronderstelling dat =EB= en Voske moesten inrijden maar voske gaat scheuren hoor ik wel en =EB= moet nog een weekje geduld hebben op zijn brommert dus.. misschien dan toch maar.. is wel gezwellig natuurlijk... hmmm...
 
Of zal ik dan maar wel meegaan... :? :? Was eigenlijk in de veronderstelling dat =EB= en Voske moesten inrijden maar voske gaat scheuren hoor ik wel en =EB= moet nog een weekje geduld hebben op zijn brommert dus.. misschien dan toch maar.. is wel gezwellig natuurlijk... hmmm...

mjah, 10.000 toeren is toch wel genoeg om mee te kunnen?
 
sander, gewoon mee gaan... trouwens ik lees verder ook niets van de rest van motorrijdend Oosterhout. Zijn Rene, Koen of dragon in slaap gevallen?? Maar ook de rest daaruit Liempd en nuland c.q. zijtaart (ik vergeet nu vast een hele hoop andere plaatsen) zijn welkom hoor! Zouden ze hun motor aan de wilgen hebben gehangen net nu als het mooie weer begint worden... :z :? :Z
 
sander, gewoon mee gaan... trouwens ik lees verder ook niets van de rest van motorrijdend Oosterhout. Zijn Rene, Koen of dragon in slaap gevallen?? Maar ook de rest daaruit Liempd en nuland c.q. zijtaart (ik vergeet nu vast een hele hoop andere plaatsen) zijn welkom hoor! Zouden ze hun motor aan de wilgen hebben gehangen net nu als het mooie weer begint worden... :z :? :Z

ze zijn denk ik bang dat ze ons niet bij kunnen houden :9
 
Ik ga niet mee, heb deze zondag geen zin om voor 12.30u ofzo ongeveer weg te gaan, heb zin om onfatsoenlijk uit te slapen en op mijn gemak op gang te komen.
Ik heb meer zin in het voorstel van Mr. Wheelies!

Dus Erik, als je dit nog leest.....gaan wij wel naar de Baars...om een uur of 13.00 bij mij?
Ik hoor het wel.
 
Ik ga niet mee, heb deze zondag geen zin om voor 12.30u ofzo ongeveer weg te gaan, heb zin om onfatsoenlijk uit te slapen en op mijn gemak op gang te komen.
Ik heb meer zin in het voorstel van Mr. Wheelies!

Dus Erik, als je dit nog leest.....gaan wij wel naar de Baars...om een uur of 13.00 bij mij?
Ik hoor het wel.


En ik maar denken dat ik een luilak was zeg O-)
Zelfs ik ben voor deze gelegenheid gewoon om 10.00 uur al mijn bed uit.
Voor de mensen die nog twijfelen, de route zal over het algemeen plaats vinden op de nederlandse binnenwegen, (dus geen racepartijen) dit wil trouwens niet zeggen dat we een tempo van 50 á 80 km/u gaan hanteren })
 
Ik ga niet mee, heb deze zondag geen zin om voor 12.30u ofzo ongeveer weg te gaan, heb zin om onfatsoenlijk uit te slapen en op mijn gemak op gang te komen.
Ik heb meer zin in het voorstel van Mr. Wheelies!

Dus Erik, als je dit nog leest.....gaan wij wel naar de Baars...om een uur of 13.00 bij mij?
Ik hoor het wel.
Ik heb z'n vermoeden dat ons tochtje ook zal eindigen bij de baars...
 
Ik ga bij nader inzien niet mee... Heb morgen niet veel tijd :(

Ben wel van plan om een stukkie te gaan :]
Dus mischien even langs de Baars.
 
joepie ik heb een motor gekregen *D

maar een maandag gaan we hem pas halen dus moet ik een zondag toch achterop
maar bij de volgende rit kan ik zelf (rustig) knallen

tot 11:00 morgen bij de mac

een mooi fototje hij is het wel niet helemaal,
maar het model wel bij mij zit er roze in
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan