23 maart: welke muziek

Het mag gerust 70-80-90 \'er jaren muziek worden. Er mag ook wat rock inzitten en dance is zeker geen probleem, maar hier en daar wat Rap (Snoop doggy Dog, Dr. Dre, Cypress Hill, etc...) mag toch ook niet ontbreken hé...
Maar doe me één plezier : GEEN HOLLANDSE SLAGERS AUB !!! Mijn immuun systeem is hier niet tegen opgewassen !!!
 
Hopeloze opgave om op zoveel smaken je
programmering samen te stellen..

gewoon wat \'all time favorites\' doen het
altijd wel zonder al te veel gedoe.

Natuurlijk wel afgewisseld met wat stevigere
muziek...zowel trance gedoe als ook rock :?
(in een eerder topic kwam naar voren dat er onder
ons vrij veel rock liefhebbers bevonden..)

Mag ik de Nederlandse band Agresion aanbevelen??

BEUKEN!!!!
 

heel veel Rolling Stones :} ,Doors ,Bowie ,Sting-The Police ,Bruce Springsteen ,Deep Purple ,The Eagles ,Moody Blues ,Pink Floyd ,Supertramp,The Rare Earth ,Eric Clapton ,Guns N Roses , Emerson Lake And Palmer ,Dire Straits ,Queen ,Roxy Music,Santana , Fleetwood Mac ,en voor de betere drankliederen The Dubliners afgewisseld met een vleugje top 40 kortom keuze genoeg

Zoals eerder gepost: Top 100 aller enz. :z
 
Als er tussen al die herrie ( ;) ) ook af en toe maar vette blues gedraaid wordt . Aangezien Mustang Sally bij de organisatie zit, neem ik aan dat dat wel goed zit.
Oh, nou dat zal wat worden dan met Mustang ;)

maare , hou jij je ff in Max, of komt je vrouw ook mee }) ?
 
Laatst bewerkt:
TMF top 1000
Beginnen bij nummer 1000 en als we bij 1 geraakt zijn de keet dicht doen en naar huis! :P
 
Mustang Sally en blues? Dat heeft \'ie bij ons nog nooit gedraaid!

Misschien beter luisteren af en toe ;) ?

Ik draai meestal alleen maar als er weinig mensen aanwezig zijn, dus tijdens openen enzo, tot de tent wat voller loopt.

Maar anders neem ik samen met Frank wel plaats achter de draaitafels, doe ik de blues en aanverwanten, kan Frank zich helemaal uitleven op de rest, want dat kandie wel....

Dus als jij er geen problemen mee hebt, ik ook niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan