hij had net een fireblade geprobeerd:Mee eens. Heb nu net iets langer als een jaartje mijn 25 kw motor. Niet traag maar kapt ermee bij 8k toeren.
Heb een 3/4de jaar geleden op een FZ6 gereden, toen een paar keer het gas open gehad, die dag de smile niet meer van me gezicht gekregen.
hoezo?Als je vol vermogen hebt gereden weet je wat je mist. Anders mis je t niet. Vind t gewoon kloten dat je x meer moet schakelen en juiste toerental moet hebben voor bepaalde snelheid, in vergelijking met vol vermogen.
Laatst wezen rijden met paar jongens. M'n F2 kreeg ik niet boven de 150 (setje erop en sproeiers niet aangepast oid) en dan schaam je je dood als je hun ziet. Een keer aan het gas lurken en weg zijn ze. Gewoon balen.
hoezo?
het is jouw schuld niet dat je motor niet harder kan!
harder betekent niet beter hé!
Blijkbaar toch een paar mensen erbij die niet snel genoeg op een zwaardere motor willen klimmenIk heb al ongeveer een half jaar mijn full rijbewijs en alsnog rijd ik op mijn ninja 250 en waarschijnlijk ga ik nog vele jaren op deze motor rijden. Ik heb zoveel plezier op deze motor. Ik vindt dat hij zeker vlot genoeg met het verkeer meegaat. Ik ben nog steeds sneller dan 90% v/d auto's, het is lichtgewicht en het is ongelofelijk goedkoop om te verzekeren en laag in verbruik. Het enige voordeel dat een zwaardere motor in mijn mening heeft is dat hij NOG sneller is. Maar buiten het circuit zie ik niet in waarom dit zou moeten. Op de autosnelweg kan ik ook mooi mee. Het zal misschien wel comfortabeler zijn op een zwaardere motor maar als ik met de motor ergens naartoe rijd neem ik zowiezo toch steeds liever de kleine bochtigere wegen
Enja ik heb ook reeds met een zwaardere motor gereden (er6n) dus het is niet zo dat ik niet kan vergelijken
Blijkbaar toch een paar mensen erbij die niet snel genoeg op een zwaardere motor willen klimmenIk heb al ongeveer een half jaar mijn full rijbewijs en alsnog rijd ik op mijn ninja 250 en waarschijnlijk ga ik nog vele jaren op deze motor rijden. Ik heb zoveel plezier op deze motor. Ik vindt dat hij zeker vlot genoeg met het verkeer meegaat. Ik ben nog steeds sneller dan 90% v/d auto's, het is lichtgewicht en het is ongelofelijk goedkoop om te verzekeren en laag in verbruik. Het enige voordeel dat een zwaardere motor in mijn mening heeft is dat hij NOG sneller is. Maar buiten het circuit zie ik niet in waarom dit zou moeten. Op de autosnelweg kan ik ook mooi mee. Het zal misschien wel comfortabeler zijn op een zwaardere motor maar als ik met de motor ergens naartoe rijd neem ik zowiezo toch steeds liever de kleine bochtigere wegen
Enja ik heb ook reeds met een zwaardere motor gereden (er6n) dus het is niet zo dat ik niet kan vergelijken
En dat zonder rijbewijs...Redelijk tevreden over mijn zx4r alleen vindt het het optrekken toch wat aan de slome kant. Ook is het gas respons niet al te best het duurt een seconde tot hij wil gaan trekken.