25kW beu! tijd om te lobbyen

En wat gaat die inspecteur doen? Die mag niet eens in mijn garage komen... :) Privé sfeer. Das zoals die mannen van sabbam. Die komen ook niet binnen. Heb niks dubieus op mijn rekening staan ook niet.
Nee da's meestal zo, met zwart-werk...... _O- _O- Sukkel :W
En privé-sfeer? Haha, huiszoekingsbevel is snel gemaakt hoor :W :W
 
Laatst bewerkt:
kerel doe er iets aan,
je stuurt mail naar een minister dat je zwart werk doet
dan haal je er zelf bij dat sabbam bij jou thuis niet komt (wat sabbam met jouw zwart werk of 25kw te maken heeft zal joost weten)

kom je nadien nog arrogant doen wat ze bij jou thuis gaan zoeken? :p
gezond verstand alleszins al niet ;)

maar ik bedoel:
de regering haalt overal geld uit, en ze zwart op wit geven dat je zwartwerkt is niet echt slim (of je dat nu wilt begrijpen of niet)

als sabbem je wilt pakken doen ze dit makkelijk,
downloaden (zoals je wss bedoelde op vorige pagina) is illegaal, dus de muziek ook,
als ze dan toch komen ,dan zullen ze je niet waarschuwen, dus heb je geen tijd voor alles te wissen (btw formatteren is niet genoeg, zelfs ik kan je data achterhalen)

dus wetgevingen genoeg,
je hebt bewezen dat je ze niet genoeg kent vrees ik


edit: ps neem dit niet beledigend op, zware werkdag gehad enzo ;)
dus vergeef mij van op voorhand lol *O*
 
Laatst bewerkt:
kerel doe er iets aan,
je stuurt mail naar een minister dat je zwart werk doet
dan haal je er zelf bij dat sabbam bij jou thuis niet komt (wat sabbam met jouw zwart werk of 25kw te maken heeft zal joost weten)

kom je nadien nog arrogant doen wat ze bij jou thuis gaan zoeken? :p
gezond verstand alleszins al niet ;)

maar ik bedoel:
de regering haalt overal geld uit, en ze zwart op wit geven dat je zwartwerkt is niet echt slim (of je dat nu wilt begrijpen of niet)

als sabbem je wilt pakken doen ze dit makkelijk,
downloaden (zoals je wss bedoelde op vorige pagina) is illegaal, dus de muziek ook,
als ze dan toch komen ,dan zullen ze je niet waarschuwen, dus heb je geen tijd voor alles te wissen (btw formatteren is niet genoeg, zelfs ik kan je data achterhalen)

dus wetgevingen genoeg,
je hebt bewezen dat je ze niet genoeg kent vrees ik


edit: ps neem dit niet beledigend op, zware werkdag gehad enzo ;)
dus vergeef mij van op voorhand lol *O*

En jij hebt net bewezen dat je de belgische grondwet niet kent. Sabbam heeft totaal geen recht om ook maar enigszinds mij lastig te vallen. Net als parkeer bedrijven. En ze zwart op wit zeggen dat ik vanaf dat ik meer dan 250 euro in de maand verdien zelfstandige ga worden is volgens mij niet echt een bekentenis. En als je de moeite had gedaan had je gezien dat ik die mail niet naar een minister heb gestuurd...
 
jah tuurlijk mogen ze dat neit,
al die parkeerbedrijven mogen het je geen boete geven :p
probeer maar eens ze niet te betalen en het aan te vechten
JE VERLIEST GEGARANDEERD lalalalaaaaa
mag een buitenwipper aan een club je dan ook niet buitengooien?

je bent echt een lachen kerel :)
 
jah tuurlijk mogen ze dat neit,
al die parkeerbedrijven mogen het je geen boete geven :p
probeer maar eens ze niet te betalen en het aan te vechten
JE VERLIEST GEGARANDEERD lalalalaaaaa
mag een buitenwipper aan een club je dan ook niet buitengooien?

je bent echt een lachen kerel :)


Mmm moet is tellen hoe vaak wij hier thuis al zijn weggekomen met die 'boetes' van parkeer bedrijven te negeren... Alleen de politie kan vaststellen dat mijn voertuig daar stond en alleen de politie kan vast stellen dat ik in het bezit ben van illegale muziek. En aangezien ik hier nog dik 150cd's en 100lp's heb liggen mogen ze dan eerst uit vissen welke nummers ik dubbel heb. Ik gebruik geen p2p clients dus daar zijn ze ook al niks mee...
 
Pfff je snapt het écht niet he? :N
Je geeft zelf aan dat je af en toe zwart werk verricht...
Ten 1e is het al niet slim om zoiets op internet te vermelden, die lui zijn niet gek en speuren ook het internet af. Ook fora zijn niet veilig, hier bijv. hopen ze die ene motorrijder die ze ontglipt is en waarvan ze geen kenteken hebben alsnog te kunnen achterhalen omdat ie zelf misschien wel zo stom is het hele verhaal hier te vertellen.

Jij post eerst een formele brief naar een of andere hoge pief, en gaat later vertellen dat je af en toe zwart werkt, héél erg slim _O-

De regering, ook in België ziet zwart werken als stelen. Het geld dat zij namelijk van jou horen te krijgen via belastingen (hun manier van stelen maar dat terzijde) krijgen zij nu niet terwijl jij wel geld binnehaalt met, in hun ogen en door hun geschreven wetten "illegaal werk". Dus jij hebt hen niet betaald om te mogen werken, hoe krom het ook is. En als zij "bestolen" worden, zullen ze er alles aan doen om dat geld alsnog te krijgen, plus een lekkere boete er achteraan.
 
Voor de gene die interesse hebben. Ik heb mijn motor onder tussen getest en de carburatie is gecyncroniseerd + afgesteld + de kleppen zijn gesteld. Uitlaat gassen zijn geanalyseerd geweest. Motor is met andere woorden perfect afgesteld maar hij verbruikt nog steeds 6 liter.
 
Voor de gene die interesse hebben. Ik heb mijn motor onder tussen getest en de carburatie is gecyncroniseerd + afgesteld + de kleppen zijn gesteld. Uitlaat gassen zijn geanalyseerd geweest. Motor is met andere woorden perfect afgesteld maar hij verbruikt nog steeds 6 liter.
Moet je je gashendel iets minder ver opentrekken, sufferd :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan