- Onderwerp starter
- #51
Waar wordt een moto juist veranderd om een kleiner vermogen (Kw) te bekomen?
bij 4t 95% van de keren via "ringetjes" in de inlaat van de motor. (achter de carb's in het rubber) Bij 2t meestal via de CDI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar wordt een moto juist veranderd om een kleiner vermogen (Kw) te bekomen?
Even een vraagje;
Mijn zus gaat beginnen met rijlessen en ze heeft een mooie motor op 't oog..
Alleen weet ze niet of hij beneden de 25 kW zit.
Het gaat om een Suzuki Rmx 250 Enduro (uit 1990).
Weet iemand hoeveel kW hij heeft?
Heb een MuZ Skorpion staan, volgens de importeur op 25 kw te krijgen.
Nu blijkt dit wel een probleem te zijn nu de aankoop is geschied.
HELP!!!!!!!!!
(Belgie)
bedankt voor al deze informati, zijn veel van mijn vragen beantwoord.
Nee, die tijd telt niet! Laatst hier op MF gelezen van een belg.ach die 25 kw regeling is gewoon dikke zever, iemand van 18 mag niet met een 1000cc motor rijden maar de eerste beste rijke johnny mag zo de baan op met een 2.5 liter BMW waar zit de logica?
Trouwens in Belgie heb je na 2 jaar rijden geen beperking meer op KW's (als je nog geen 21 bent) maar telt de tijd die je met je voorlopig rijbewijs gereden hebt ook of niet?
Over het algemeen KNMV, Univé en London volgens mij.Hoi, ik heb net een yamaha xj600n (diversion) gekocht en heb hem op kenteken 25 kw laten zetten.
Wat is een goede en goedkope verzekering?
En hoe denk je ooit zélf een no-claim op te bouwen?Ik heb nu mn motor verzekerd bij Centraalbeheer, op de naam van mn vader. Scheeld de helft in kosten. Ben nu WA verzekerd+diefstal+schade kleren en voor de passagier. 13 euro/maand.