25kW rit - 18 maart - De eerste van 2012

Paul_K

MF veteraan
22 jul 2009
13.581
2
Westzaan
25kW rit - 18 maart - De eerste van 2012

97ec7b7556b4707d85f6d689ebe3b210


Wat is een 25kW rit :?
Een rit bedoeld voor enthousiaste 25kW rijders die ervan houden om op gemiddeld tempo wat mooie wegen te rijden. Intro's zijn uiteraard welkom, evenals de oud gedienden die inmiddels al vol vermogen rijden. Onderweg eten we rond het middaguur nog wat bij Eet Tapperij Bijsterbosch. Bij goed weer kunnen we uiteraard op het zonnige terras terecht.
We rijden op gemiddeld normaal tempo, goed bij te houden voor beginnend bestuurders. Als je wilt racen, achterwielrijden, rubbergummen, KD'en, driften en burnen ben je bij deze rit aan het verkeerde adres.

Wanneer is de rit :?
Zondag 18 maart 2012

Wanneer is de volgende 25kW rit :?
20 mei komt er een volgende 25kW rit, georganiseerd door Dyon, zie topic: 25 KW meeting topic

Hoe laat verzamelen we :?
Vanaf 10:15 verzamelen, om 10:45 gaan we rijden :]

Waar verzamelen we :?
McDonalds Harderwijk

Hoe lang is de rit :?
150 á 160 kilometer

Hoe schrijf ik me in :?
Geef maar een gil in het topic of stuur mij een PB'tje.

Welke regels zijn er bij het rijden :?
Eigenlijk alleen maar regels die heel vanzelfsprekend zijn, starten met volle tank, gedraag je netjes, meld je af als je weg wilt, eigen risico, niet pushen, niet inhalen binnen de groep en de gebruikelijke fatsoensnormen in het verkeer. Vorm je een gevaar voor jezelf, anderen of maak je je schuldig aan aan artikeltje 5, dan kan je vertrekken.

Hoe gaan we met 25kW om :?
Aangezien ik als topicstarter/GPS-rijder zowel wettelijk als morele verantwoordelijkheid draag ga ik hier op voorhand heel duidelijk over zijn. Het mag algemeen bekend zijn dat er aardig wat bestuurders zijn die met meer vermogen rijden dan toegestaan is. Dat is hun zaak, maar ik hoef ze er niet bij te hebben deze rit.
Zij die met meer vermogen rijden dan toegestaan, zijn NIET welkom! Niks persoonlijks, puur zakelijk. Wanneer ik gerede twijfels heb, neem ik de vrijheid om iemand te weigeren (of zelfs naar huis te sturen).

*Deze discussie heb ik vaker gevoerd, spaar jezelf de moeite om het nog een keer te doen, tenzij je nog een nieuw/origineel argument weet te verzinnen.

zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden :?
-Zoals je zult begrijpen is het niet onverstandig om je BRAVOK nog eens na te kijken zo aan het begin van het motorseizoen
-Kom met een volle tank aan de start
-Als we apart voor jouw lege tank moeten stoppen, dan mag je een rondje trakteren bij de ijsstop ;)
-Gezien het aantal aanmeldingen, zo een 15 á 20, gaan we waarschijnlijk in Follow Up rijden met de groep, zodat iedereen in zijn of haar eigen tempo kan rijden. Dat zal op de ochtend zelve uitgelegd worden.

Disclaimer:
- Incorrectheden in de informatievoorziening/communicatie, al dan niet via het forum, zijn voorbehouden.
- Elke deelnemer wordt geacht op de hoogte te zijn van de regels zoals opgestel en wordt tevens geacht zich aan deze te houden.
- Iedere deelnemer is en blijft verantwoordelijk voor zijn of haar gedraging(en) gedurende activiteit(en), met inbegrip van het door hem/haar bestuurde motorvoertuig.
- Deelname aan deze rit is geheel op eigen risico
- De route is een aanbevolen route die fouten kan bevatten.
- Organisatie is niet aansprakelijk voor de eventuele gevolgen die kunnen resulteren uit deelname aan deze activiteit.
- Organisatie behoudt zich het recht voor om individuen uit te sluiten van (verdere) deelname, mocht dat genoodzaakt zijn om de goede sfeer en/of veiligheid te kunnen waarborgen.
- Bij het niet hebben van een vrolijke glimlach moet je voor straf een ijsje met spikkels eten.










Route informatie + Dagindeling

Tankstation nabij startpunt: Firezone

Dagindeling
Startpunt: McDonalds Harderwijk verzamelen vanaf 10.15 uur met een volle tank
Briefing en uitleg: van 10.35 tot 10.45 uur
Route deel 1, rood: 10.45 - 12.10
Eerste pauze: Eet Tapperij Bijsterbosch
Route deel 2, groen: 13.10 - 14.30
Tweede pauze: IJs van Co
Route deel 3, blauw: 15.00 - 16.30
Eindpunt: McDonalds Barneveld, omgeveer om 16.30 uur zij we klaar

GPS:
Zoals 'gewoonlijk' weer in GPS formaat beschikbaar. Stuur mij een mailtje/PB'tje met daarin je e-mail adres, dan stuur ik het zo spoedig mogelijk door. Fouten kunnen niet uitgesloten worden en het gebruik is geheel op eigen risico. Deze route is enkel en alleen een indicatie voor het rijden van een tourrit, waar vanaf geweken kan en mag worden. Het volgen van een eventuele voorrijder is uiteraard ook volledig op eigen risico.

Beschikbare formaten:
-MPS file
-GPX file
-GDB file

Kaart van de route:
MF%252025kW%252018%2520mrt%25202012%2520-%2520JPEG%2520-%2520versie%252002.jpg











De aanmeldingen


Voorrijder: Paul_K
-Bart-92
-BWRaep
-Daan72
-DutchBlood
-DYONn93
-motorex
-Vera92
-jansen007
-Fritsvg (ovb)
-MarkieNL
-bakfiets1 (ovb)
-Plofkop
-1961_Erik(ovb)
-friendly ghost (ovb)
-kippenei0
-koen-rr
-C_kraats1
-Adkebab
-Hetere Post
-Bandje (ovb)
-chrisace + achteropzitdame
-Lexius
-Lexius +1 (broer)
-jij?
-
Achterrijder: micb










Pre-Meets

Pre-meetings zijn bedoeld voor mensen uit dezelfde regio die graag samen verzamelen en dan naar het startpunt rijden. Mocht je je willen aanmelden voor één van de onderstaande pre-meets, dan kan je mij (Paul_K) een berichtje sturen of een gil in het topic geven. Nieuwe pre-meets kunnen op dezelfde manier aangemeld worden.

Pre-Meet: Amsterdam Foodstrip
Locatie: Amsterdam Foodstrip, naast de A2
Verzameltijd: 8:40 uur
Vertrektijd: 8:50 uur
Tanken: dat doen we vlak voor het startpunt
Aanmeldingen pre-meet:
-Paul_K
-jansen007
-friendly ghost
-fastfriend-jr
-Lexius
-Lexius +1 (broer)
-BWraep

Pre-Meet: Amersfoort
Locatie: McDonalds Amersfoort, naast de A1
Verzameltijd: 9:15 uur
Vertrektijd: 9:30 uur
Tanken: dat doen we vlak voor het startpunt
Aanmeldingen pre-meet:
-Al het volk vanaf Amsterdam Foodstrip
-Adkebap
-Hetere post


Pre-Meet: A27, Meerkerk
Locatie: Shell tankstation ter hoogte van Meerkerk
Verzameltijd: 9.15 uur
Vertrektijd: 9.25 uur
Tanken: het verzamelpunt is een tankstation
Aanmeldingen pre-meet:
-micb
-Vera92
-MarkieNL
-bakfiets1
 
Laatst bewerkt:
Vind ik leuk!

mag ik je achterrijdster zijn ? ik hou die pussy 25 kw-ers wel bij xD
 
Laatst bewerkt:
ok dan zal ik achterrijden, met ehbo en aed (startkabels)
 
trouwes, kan je er dan wel even achterrijder van maken, voordat ik allemaal oneervolle verzoeken krijg
 
Voor de rit, dat weet ik niet zeker. Ook al vermeld in het 25KW topic.

Desalniettemin wil ik Paul even een paar veren in zijn reet steken voor het opzetten van deze en meerdere tourtjes, en dan ook nog eens op zo een korte termijn! :}
Ga zo door man, mensen zoals jij zijn sleutels binnen het motorrijden!
*O*
 
@Michel
Neem je Vera ook nog mee :] ?

ik dacht eigelijk dat he 18 april was:P

maar nou keek is is goed. maar volgens mij hebben we net die week niks te doen. dus dat komt mooi uit.
 
Zie dat ik al aangemeld ben *O*

Zijn er mensen uit de regio Nijmegen in voor een Pre-meeting?
 
Weet nog niet of ik mee ga. Op de uitlaat zit 2 weken levertijd dus die is misschien net op tijd binnen -O- :Y . Zo niet laat ik de motor nog even wachten op het echte mooie weer in de winterstalling 8-) .
 
@C_kraats1
Met een andere/uitlaat valt toch ook prima te rijden :] ?


De startpost heb ik bij deze meteen maar voorzien van een screenshot met de route :)
 
.... Dat is cool, ik sta al in de aanmeldingslijst zonder me te hebben aangemeld!
Nou, dan kan ik niet meer weigeren he :+


Wel ovb grote sneeuwstormen, hagelaanvallen en enorme zandstormen :Y
 
Start-, eind- en pauzepunten zijn voorzien van linkjes, altijd handig. Voor de zekerheid heb ik erbij gezet welk routedeel welke kleur heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan