27 April: OBT4, de OuweBrikkenBloesemToer!

Ik kom de 27e

  • Wel

    Stemmen: 32 78,0%
  • Niet.

    Stemmen: 9 22,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
jah lekker met dikke plakken ontbijtkoek erbij :P


Ik weet trouwens ook nog een leuk motorminded cafe, kunnen we ook wel terecht. Ik de wereldplaats Oeken. Zoek zelf maar op waar dat ligt. En nee, ze hebben er geen McDonalds om te verzamelen :P
 
Ik weet trouwens ook nog een leuk motorminded cafe, kunnen we ook wel terecht. Ik de wereldplaats Oeken. Zoek zelf maar op waar dat ligt. En nee, ze hebben er geen McDonalds om te verzamelen :P
gevonden (wel vergrootglas gebruikt :P )
 
Tuurlijk Oeken! Wereldberoemd door Oeken International Airport en niet de vergeten de HSL naar Hall.... :+

Psies, die ja. En het café was vroeger tevens stamcafé van MC De Scheve Schoevers 8-) Officieel goedgekeurd dus :+

Ik zal eens met BMWerner gaan overleggen over e.e.a. :)
 
Nope, wel ff bakkie doen bij het startpunt van de MM Veenendaal, 1 Juni. Meerijden doe ik niet, is geen OuweBrikkenToer dus gaat het me te hard ;)

Je mag wel bij me achterop de Goldwing :P




je bedoelt de zh-meeting? ik ben er met mijn zwarte brik.

Mooi! Als het meezit wordt dit de eerste toer van de vmax, en als het wat minder mee zit mag de goldwing nog een keertje mee.
 
Op donderdag 01 mei 2003 23:21 schreef Skwefje het volgende:Je mag wel bij me achterop de Goldwing :P
Wat ik eigenlijk bedoel is dat dit een rit wordt met allemaal "jochies" op racebrommerts die zich allemaal zo'n beetje nog moeten bewijzen en dus wrschlk aan alle kanten voorbij komen vliegen ( met de gebruikelijke M-F ritgevolgen ;) ).
Niet zoals de OuweBrikkenToer, allemaal bezadigde lui op ouwe barrels die lekker rustig achter elkaar aan tuffen :+
 
Wat ik eigenlijk bedoel is dat dit een rit wordt met allemaal "jochies" op racebrommerts die zich allemaal zo'n beetje nog moeten bewijzen en dus wrschlk aan alle kanten voorbij komen vliegen ( met de gebruikelijke M-F ritgevolgen ;) ).
Niet zoals de OuweBrikkenToer, allemaal bezadigde lui op ouwe barrels die lekker rustig achter elkaar aan tuffen :+
Net als afgelopen dinsdag dat 'beginners-ritje' vanaf heinGericke in Eindhoven.
Waren dus ook zo'n 8 van die hyper-sports op komen dagen & die wouen toch graag 'een beetje doorrijen'.

Uiteindelijk is de topicstartster die dit rustige beginnersritje gehad had willen hebben dus ook kwijt geraakt. :P
 
Wat ik eigenlijk bedoel is dat dit een rit wordt met allemaal "jochies" op racebrommerts die zich allemaal zo'n beetje nog moeten bewijzen en dus wrschlk aan alle kanten voorbij komen vliegen ( met de gebruikelijke M-F ritgevolgen ;) ).
Niet zoals de OuweBrikkenToer, allemaal bezadigde lui op ouwe barrels die lekker rustig achter elkaar aan tuffen :+
Precies de reden waarom je mij nog weleens op een OBT-tje zal zien (uiteraard!), maar niet op de evenementen met een hoog Yoghurtbekergehalte. Op het paaltje na hebben de OBT'ers weer bewezen dat het zonder ongelukken kan. En zo hoort het toch?
 
Precies de reden waarom je mij nog weleens op een OBT-tje zal zien (uiteraard!), maar niet op de evenementen met een hoog Yoghurtbekergehalte. Op het paaltje na hebben de OBT'ers weer bewezen dat het zonder ongelukken kan. En zo hoort het toch?
Niet te hard roepen & afkloppen, want ook als 't rustig gaat kander wel es 1tje onderuit gaan. :X

Maar is mij ook opgevallen dat 't 'n clubje was met erg goed gedrag. *D Wat volgens mij weer resulteerde in erg vriendelijk reagerende koekblikkers. :}
 
Niet te hard roepen & afkloppen, want ook als 't rustig gaat kander wel es 1tje onderuit gaan. :X

Maar is mij ook opgevallen dat 't 'n clubje was met erg goed gedrag. *D Wat volgens mij weer resulteerde in erg vriendelijk reagerende koekblikkers. :}
Daar zit ik dan met mijn goeie gedrag. :P

Idd, ook als je gewoon, rustig doet kun je op je gezicht gaan. Je remt eens op een kiezeltje of je stuurt eens over een oliespoortje...

En wat dat betreft scheelde het met de OBT niet heel veel of Mighty Mirth' had haar motor neergelegd tgv dat paaltje vlgs. mij.

Neemt natuurlijk niet weg dat naarmate de snelheid lager is, de kans op ongevallen afneemt.

Maar ja, ook hard rijden is leuk op zijn tijd }) , net als dat rustig toeren ook leuk is op zijn tijd :) . Kwestie van je rijstijl aanpassen aan het gezelschap waarmee je op pad gaat.
 
Op vrijdag 02 mei 2003 09:52 schreef roestendoenze het volgende:......Wat volgens mij weer resulteerde in erg vriendelijk reagerende koekblikkers.... :}

Viel me idd op ja, alle koekblikkers die we tegen kwamen waren zeer beleefd en wachtte netjes en verleenden voorrang als dat niet hoefde :}
 
Viel me idd op ja, alle koekblikkers die we tegen kwamen waren zeer beleefd en wachtte netjes en verleenden voorrang als dat niet hoefde :}
Mogelijk gevolg van het onheilspellende uiterlijk van Mark's motor? :+

Het zal wel uitmaken of je als groep rustig toerend voorbij komt, of volop aan het racen bent. In het laatste geval straal je natuurlijk meer aggressie uit en zullen koekblikkers minder geneigd zijn voorrang te geven.

Uiteraard kon het bij ons ook mis gaan, zeker na dat paaltje. Maar in een OBT-ploeg waar mensen elkaar niet opjutten om hard te rijden (ja, af en toe heel erg lekker) is die kans heel veel kleiner.
 
Aha...dus als ik het goed begrijp lijkt dit niet zo heel veel op de OBT qua rijden. Maar ja, je moet alles een keer geprobeerd hebben :)
Ik hoorde op de OBT iets van een rit waarbij de voorste rijder 140 reed, dat is achterin niet bij te houden. Je hebt kans dat die rit ook zoiets wordt.
 
alles wordt in groepjes van 20 a 30 man opgedeeld. dus dan krijg je beginners/intermediate/gevorderde groepjes. geen id of/hoed dat gaat werken. gewoon ff uitproberen. ik ga toch om mijn '85 supersportbrik (zonder plastic) 8-)
 
Hebben jullie het weer voor a.s. zondag gezien? Da's toch belachelijk :( ! Met dat weer hadden we de 60 motoren wel gehaald....
 
Terug
Bovenaan Onderaan