27 Oct. - Belgian Masters opcircuit Zolder

iBuZze

Die hard MF'er
27 aug 2002
821
5
Antwerpen
Ik weet niet of jullie ook voor autosport te vinden zijn maar ik kan via mijn motordealer een stapel vrijkaarten krijgen voor de paddock op de Belgian Masters in Zolder op^27 october.

Iemand zin om te gaan? reageer hier dan zullen we misschien wat afspreken om een kijkje te gaan nemen zonder te betalen. :)
 
Ibuzze, van waar ben jij juist ? :?

Momenteel woon ik in Heppen (Leopoldsburg) maar vanaf 1 November in mijn duplexje in Heusden-Zolder (kortbij circuit :} )

Op woensdag 23 oktober 2002 09:22 schreef Recumbent het volgende:
Tuurlijk
Mannekes, het ziet er naar uit dat er zondag een trip gaat uitgestippeld worden in de Ardennen, als jullie misschien zin hebben om mee te gaan en dan ff op voorhand of erna in Zolder stoppen ??? Zie topic Originele rit op 1 november ???

Je kan de kaarten trouwens ook eventueel komen afhalen of ik denk zelfs dat er nog een deel ligt om op te rapen bij Motorpaleis GSM in Beringen.

Grtz,
iBuZze
 
hey ik ben van hasselt.
mss dat ik je msn zou mogen,ik vind je mail adres nergens duss.
marnickroosen@hotmail.com is het mijne,voeg me maar toe :}
mss dat we eens kunnen gaan touren :]
 
RunnerX ben je het forum aan het spammen? Jou laatste 10 replies ofzo steeds dezelfde...hey mag ik je msn eens bla bla... Ik weet wel dat je graag wil gaan rijden met iemand anders maar om daarom in elk topic dezelfde post te zetten... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan