Helm op of af, als je gaat tanken ...... (deel 2)

Helm op of af tijdens tanken?

  • Af

    Stemmen: 557 53,4%
  • Op

    Stemmen: 266 25,5%
  • Op; tank alleen bij Pin & Gooooo!

    Stemmen: 221 21,2%

  • Totaal aantal stemmers
    1.044
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb geen idee, moet nog voor de eerste keer tanken :9 dan zal ik wel eens even vertellen wat ik heb gedaan :+
 
ik heb geen idee, moet nog voor de eerste keer tanken :9 dan zal ik wel eens even vertellen wat ik heb gedaan :+
Is dat niet iets dat je van tevoren een beetje moet gaan bedenken? :?

De vraag is: ga je de cassiere de stuipen op het lijf jagen (zij denkt: aaahh, helm: een overvaller!)
Of denk je: wtf, alsof een overvaller eerst even gaat tanken |(
 
Is dat niet iets dat je van tevoren een beetje moet gaan bedenken? :?

De vraag is: ga je de cassiere de stuipen op het lijf jagen (zij denkt: aaahh, helm: een overvaller!)
Of denk je: wtf, alsof een overvaller eerst even gaat tanken |(

ik hou m denk ik op, maar dat ligt ook aan allerlei factoren imo namelijk hoe warm is het ergo zweet je peentjes als je stilstaat en m ophoudt, heb ik haast of heb ik geen zin om hem af te doen. maar dat zie ik allemaal dan wel en er staat geen sticker op het raam dat je je helm af moet doen bij de tankstations bij mij in de stad (emmeloord)
 
Ik houd eigenlijk altijd mijn helm op, maar vind het altijd wel een soort van dilemma. Om me dat dilemma te besparen ga ik meestal naar de Pin & Gooooooooo.





Present :Y
 
Ik houd eigenlijk altijd mijn helm op, maar vind het altijd wel een soort van dilemma. Om me dat dilemma te besparen ga ik meestal naar de Pin & Gooooooooo.





Present :Y
:^ Ik ga dus indien mogelijk altijd naar de Pin & Gooooo.
Bij de bemande pomp doe ik hem af, gewoon om gezeik te voorkomen, maar eigenlijk is het wel onzin, om bij voorbaat iedere motorrijder als een overvaller af te schilderen.
 
Ik Pin & Gooooo normaal gesproken...
En bij een bemande pomp in NL, houdt ik em ook gewoon op... :)

Enkel als ik pauzeer bij een pompstation, of in het buitenland... dan zet ik em wel af... :P
 
Ik Pin & Gooooo normaal gesproken...
En bij een bemande pomp in NL, houdt ik em ook gewoon op... :)

Enkel als ik pauzeer bij een pompstation, of in het buitenland... dan zet ik em wel af... :P

maar waarom in het buitenland wel en in Nederland niet?

Zit ju nou gewoon de Nederlanders te discrimineren clowntje ? :/
 
maar waarom in het buitenland wel en in Nederland niet?

Zit ju nou gewoon de Nederlanders te discrimineren clowntje ? :/

Simpel... in NL ben ik alleen, heb ik altijd haast, pauzeer ik niet bij de pomp, kom ik enkel tanken en wil ik z.s.m. weg...

In het buitenland pauzeer ik vaak bij de pomp, als ik alleen rij. Want ik rij rustig 300 km aan één stuk, of iig enkele uren achtereen. Ben ik met meerderen, dan zet ik de helm ook af, omdat je moet wachten op de anderen en meestal nog ff kletst... :)

Heeft dus niets met discriminatie te maken... ;)
 
Simpel... in NL ben ik alleen, heb ik altijd haast, pauzeer ik niet bij de pomp, kom ik enkel tanken en wil ik z.s.m. weg...

In het buitenland pauzeer ik vaak bij de pomp, als ik alleen rij. Want ik rij rustig 300 km aan één stuk, of iig enkele uren achtereen. Ben ik met meerderen, dan zet ik de helm ook af, omdat je moet wachten op de anderen en meestal nog ff kletst... :)

Heeft dus niets met discriminatie te maken... ;)




nou vooruit dan.

Maarre , wat doe jij met je neus en pruik ? :+
 
Als ik getankt heb en met een helm op naar binnen loop is dat om te betalen. Mag dat niet, betaal ik toch niet?!
Is natuurlijk wat anders als ik de motor voor de deur zet en direct naar binnen loop. Maar dat is inmiddels op meer hoofdbedekkingen van toepassing.
Kan me best wel voorstellen dat iemand die zijn gelaat verborgen houdt dit met kwade bedoelingen doet. Gebeurt maar al te veel.

Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
 
Ben benieuwd mensen of jullie deze ook vol krijgen _O-
Zal mn best doen om jullie te helpen :Y

Dus bij deze helm op als ik bij een bekende pompstation ben of dat er niet aangegeven staat dat mn helm af moet.
Staat het er wel aangegeven dan doe ik m maar af (om gezeik te voorkomen aangezien ze dan gewoon de pomp dicht knijpen en je alsnog je helm moet afzetten B| )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan