BMW GS gestolen in Dordrecht

NicoP

Rookie
6 nov 2010
1
0
Diemen
Vannacht is in Dordrecht een gemodificeerde BMW GS gestolen
Siberian Extreme 2010 - Back for More
Siberian Extreme 2010 - Back for More (voorbeeld, witte bmw)
deze man zwerft al maanden door mongolie, kazachstan, siberie enz enz, en nooit problemen gehad. En juist nu, hier in ons kikkerlandje word z'n motor gejat.

Ogen open aub.

grtz
Nico

K Kenteken: R008UAN
Chassis no WB 101 650 47 XA 82 664
Engine no 08517958

- Xtank zwart 9,5 liter
- Hyperpro achterschokker
- KTM/WP vork met Hyperpro interieur
- Touratech kuip met gemodificeerde "nek" en Audi A6 lampunits met HID-50 verlichting en custommade "lessenaar"
- Barkbusters handkappen
- Schleffelmeijer carterbescherming/accubak
- TT stalen subframe
- Excel voorwiel
- Rayz zadel
- Rammount spiegels


sorry, hij moet uiteraard in het gestolen motoren topic. :-S
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp gaat het om deze motor dus:
5147978745_00a3057854_o.jpg

Wel ontzettend zuur dat je rond de wereld rijd en uitgerekend in een ontwikkeld land als NL word je motor gestolen.... En t motortje ziet er ook niet echt nieuw/glimmend uit, zal vast wel voor overvallen oid gebruikt gaan worden -O-
 
Laatst bewerkt:
'Gestolen in dordrecht' > 'BMW GS gestolen in Dordrecht'
 
Wel ontzettend zuur dat je rond de wereld rijd en uitgerekend in een ontwikkeld land als NL word je motor gestolen....

niet zo negatief over onze politie-macht -O-
qua bonnenquotum zijn ze hartstikke goed hoor.

Ik denk zelfs dat dhr Colebatch bij de aangifte nog wel ff een parkeerboete krijgt :Y
Want tja parkeren op het trottoir.... stel dat er een kind wilt oversteken :+
 
Laatst bewerkt:
niet zo negatief over onze politie-macht -O-
qua bonnenquotum zijn ze hartstikke goed hoor.

Ik denk zelfs dat dhr Colebatch bij de aangifte nog wel ff een parkeerboete krijgt :Y
Want tja parkeren op het trottoir.... stel dat er een kind wilt oversteken :+
De eerste nominatie voor de Kut op Dirk-trofee van vandaag is binnen *O*
 
wat een hufters die dit hebben gedaan, ze kunnen echt nergens vanaf blijven :( .

hopelijk vinden ze de bike snel en kan die weer op door reis.
 
Kan het zijn dat er vrijdagmiddag nog gesleuteld werd aan deze motor, bij Hyperpro in Alphen a/d Rijn?
 
De eerste nominatie voor de Kut op Dirk-trofee van vandaag is binnen *O*

natuurlijk slaat het nergens op -O-
het is ook cynisch bedoeld :+

Ik baal gewoon dat de politie zo weinig doet bij motor diefstallen.
(een kameraad zag laatst twee "mensen" vrolijk midden op de dag met ze Beul voor het raam weglopen. hij naar buiten rennen, motor wordt los gelaten en flikkerde op de grond. diefjes rennen weg. Politie bellen (utrecht).... politie doet helemaal niets..... je kan digitaal en formulier invullen :( )
 
Laatst bewerkt:
natuurlijk slaat het nergens op -O-
het is ook cynisch bedoeld :+

Ik baal gewoon dat de politie zo weinig doet bij motor diefstallen.
(een kameraad zag laatst twee "mensen" vrolijk midden op de dag met ze Beul voor het raam weglopen. hij naar buiten rennen, motor wordt los gelaten en flikkerde op de grond. diefjes rennen weg. Politie bellen (utrecht).... politie doet helemaal niets..... je kan digitaal en formulier invullen :( )
Aangifte doe je met name voor de statistieken, en om de motor van je naam af te krijgen. Zuur, maar ja.. wat moet de politie doen? Ze kunnen langskomen, dan zien ze een lege plek. Hier stond mijn motor. OK en dan? :?

Je kan alleen maar hopen dat ze de motor ooit rond zien rijden, dat de dader gepakt wordt, en dat een rechter het eindelijk eens aandurft om een straf uit te delen. Ik heb het idee dat daders en rechters geen idee hebben van de impact van diefstal en inbraak.
 
Bizar, ik heb al die gast zn reisverhalen gelezen en dan wordt zn motor notabene 10km hiervandaan gestolen! Ik ben vanaf nu extra alert...
 
Ziek dit... Als ze de daders pakken, mogen ze van mij langzaam geroosterd worden boven een laag vuurtje. Als het maar lang duurt en heeeeeel veel pijn doet!
 


mag hopen dat dit niet het enige slot was waar ie mee opslot stond,, denk dat een ART 4 remschijf slot en een art 4 beugelslot wel een idee zijn. de meeste verzekeringen vragen daar wel om

was ie voor diefstal verzekerd ? en een taxatie omdat ie niet helemaal standaard meer is
 
Laatst bewerkt:
mag hopen dat dit niet het enige slot was waar ie mee opslot stond,, denk dat een ART 4 remschijf slot en een art 4 beugelslot wel een idee zijn. de meeste verzekeringen vragen daar wel om

was ie voor diefstal verzekerd ? en een taxatie omdat ie niet helemaal standaard meer is


Hij komt niet uit nederland he ;) , kijk ook maar is naar het kenteken. Weet dus niet of het in zijn land ook verplicht is.
 
Als ik het goed begrijp gaat het om deze motor dus: [afbeelding]
Wel ontzettend zuur dat je rond de wereld rijd en uitgerekend in een ontwikkeld land als NL word je motor gestolen.... En t motortje ziet er ook niet echt nieuw/glimmend uit, zal vast wel voor overvallen oid gebruikt gaan worden -O-


ik denk eerder dat deze motor richting Marokko gaat, zijn nog al handige machines in dat landschap daar.
zuur verhaal dit.
 
Of even in het clubhuis van de Hells Angels kijken...

Zouden die zich niet rustig houden nou ze onder de loep van justitie zaten, en nergens op gepakt konden worden? omdat justitie aast op iedere scheet die ze laten?

Zeker nu ze weg moeten en een ander terrein zoeken voor hun clubzaken.
 
Balen ! :(
Heb heel die thread van Walter "Siberian Extreme 2010 - Back for More "van voor tot achter gevolgd/gelezen op het ADV.Rider forum :
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=602168 (klik)

Rijd je van Oost Rusland door Mongolië en allerlei voormalige sovjet republieken om uiteindelijk in Nederland uit te komen (hij heeft een zoontje in Nederland meen ik)..en wordt GVD hier je motor in Dordrecht gestolen !! :( :( :( |( |( |(

Wat een stelletje asociale *********

Goede actie NicoP & Bolski !

Die motor is op zich incourant en de meeste van zijn spullen op vering en velgen na zijn echte 'one-off' items.

Bah.
 
Laatst bewerkt:
Of even in het clubhuis van de Hells Angels kijken...

off topic :
Is dit geen overbodige en nodeloos stigmatiserende reactie ?
Respectloos om vanachter het veilige PC-scherm de internet-held uit te gaan hangen.
Het zijn heus niet allemaal koorknaapjes, maar om dan gelijk maar te gaan zwarte pieten ?


Graag maar weer on topic.
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp gaat het om deze motor dus: [afbeelding]
Wel ontzettend zuur dat je rond de wereld rijd en uitgerekend in een ontwikkeld land als NL word je motor gestolen.... En t motortje ziet er ook niet echt nieuw/glimmend uit, zal vast wel voor overvallen oid gebruikt gaan worden -O-

Het is een gemodificeerde g650x als ik naar het blok en frame kijk. Tis in ieder geval geen gs. :?
 
Laatst bewerkt:
ach je kent de uitdrukking vast wel:

hoe dichter bij dordt, hoe rotter het wordt...........

blijft kut dit natuurlijk!!!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan