BMW R1300 GS onthulling

Wat ik me altijd afvraag bij dit soort dingen; waarom blijft BMW niet bij opties qua onderdelen die werken?..

Ze hebben toch zat ervaring van de R1200/R1250 reeks qua onderdelen die goed werken. Waarom gebruiken ze die onderdelen dan niet? Of met minimale aanpassingen om ze geschikt te maken voor de nieuwere modellen. Nieuwer is lang niet altijd beter.
 
Wat ik me altijd afvraag bij dit soort dingen; waarom blijft BMW niet bij opties qua onderdelen die werken?..

Ze hebben toch zat ervaring van de R1200/R1250 reeks qua onderdelen die goed werken. Waarom gebruiken ze die onderdelen dan niet? Of met minimale aanpassingen om ze geschikt te maken voor de nieuwere modellen. Nieuwer is lang niet altijd beter.
Innoveren is belangrijk :Y
 
Ja dat zeker; maar je zou toch denken dat dergelijke "basis" onderdelen ondertussen wel uit-geïnnoveerd (is dit een woord?) zouden zijn.

Edit: Al klinken die R50's in hippe kleurtjes ook wel leuk :+
 
Als je niet nieuwe dingen blijft proberen dan is er ook geen progressie. Het is alleen jammer dat sommige dingen niet genoeg doorontwikkeld blijken te zijn
 
Het moet altijd goedkoper , dus bezuinigen op onderdelen ( want lonen zullen ook wel hard stijgen in Duitsland )
En zo’n motor mag kaal niet veel meer kosten dan het vorige model ( over een volgepakte heeft niemand het)
Dus worden er onderdelen gemonteerd die een paar euro minder kosten
 
Terug
Bovenaan Onderaan