2de hands motorfiets van garage stottert

Dustin1998

Rookie
28 mei 2023
14
17
goedeavond

ik heb vandaag mijn (2de hands) motorfiets opgehaald bij een garage zaak .
Nou merkte ik tijdens het rijden als ik even flink gas gaf (was warm) de motor stotterde.
als ik het moet omschrijven zou ik zeggen dat het vermogen gewoon 3 a 4 keer kort wegvalt.
ik gelijk gebeld en hij kon weer terug en ze gingen er naar kijken.

ik vroeg mij zelf af omdat ik geen verstand heb van motoren of dit een teken is dat het blok slecht is?
dr zat al wel een custom leovinci uitlaat onder kan dit er mee te maken hebben ( knalt af en toe ook beetje als ik het gas loslaat)

Wat zouden jullie doen>? terug brengen en geen risico lopen of zou dit niet heel erg zijn (als dit gemaakt is)
motor reed en klinkt verder echt ontzettend leuk dus het liefst wil ik hem natuurlijk houden
dank voor het lezen
~Dustin
 
Garantie, dan terugbrengen en laten oplossen.

Tijdens de proefrit niets gemerkt?
met de proefrit helaas niks gemerkt omdat het dan nog niet mijn motor is dus ik er nog een beetje volgens de regels meer rijdt, nu die van mij is zonet even open getrokken en toen merkte ik het helaas pas (dus hoog in de toeren)
 
Wacht de herstelling effe af
als ‘ie dan nog zo slecht loopt kan je overwegen de aankoop ongedaan te maken

maar zo ver zal de motorzaak het niet willen laten komen



mooie fiets trouwens
 
Laatst bewerkt:
Aan t kaartje op de foto te zien Motoport… maar wat ik niet begrijp, staat de motor daar nu alweer
Ja uur mee gereden hun opgebeld en ze gaan er morgen naar kijken maar ik denk even de mening vragen wat mensen zouden doen als het hun overkwam

Garage wou ik liever prive houden omdat hun echt toppers zijn en ik geen negatief beeld wil achterlaten
 
Ja uur mee gereden hun opgebeld en ze gaan er morgen naar kijken maar ik denk even de mening vragen wat mensen zouden doen als het hun overkwam

Garage wou ik liever prive houden omdat hun echt toppers zijn en ik geen negatief beeld wil achterlaten

En dus besloot je het maar op het wereldwijde web te gooien. Kijk gewoon even aan.. Ze pakken het toch goed op?
 
Je heb echt goed gehandeld .mag je trots op zijn.
Denk zelf dat het weer misschien een oorzaak is. Rij zelf Ducati 750 ss1992 en deze houd zo wie zo niet van koude. is er wel eentje met vacuum carburateur,s .
 
Terug
Bovenaan Onderaan