2de Z1000 Z750 meeting

rechts onderin het hoekje staat het attechtment
in het groot zijn de foto's mooier, nu mis je eigenlijk heel veel onderdelen, weet iemand hoe je een foto kan verkleinen? hij is nu 300 kB.

Bijlage: uitlaat.JPG
 
rechts onderin het hoekje staat het attechtment
in het groot zijn de foto's mooier, nu mis je eigenlijk heel veel onderdelen, weet iemand hoe je een foto kan verkleinen? hij is nu 300 kB.
Gewoon de resolutie veranderen in een fotobewerkingsprogramma....640X480 werkt doorgaans wel....
 
Z1000 muis :+
geef mij is het juiste adres van samenkomst den 22 ste , zodoende ik vanuit belgié niet verloren rij ( ben 1 maal in bergen op zoom geweest ) ff een kijkje nemen bij de lokale kawa dealer , maar daar is alles duurder dan in belgié .
Dus veel ken ik er niet 8-)
Was iets in de trent van DE VALK in bergen op zoom Niet ??

Thnks
 
maestro in Z1000 Z750 meetin plaza topic

Ik vind dat voor de achterliggers het niet goed waarneembaar is. (zal in het echie wel loslopen

O, ik ga niet naar Barneveld (haal mijn kippen wel om de hoek ) IK zou vandaag afreizen naar de eiffel om zodoende volgende week met de toerrit mee te kunnen. Gezien het mindere weer ben ik dus niet gegaan en ga ik waarschijnlijk volgende weekend toeren aldaar en
Ga nu maar eens aan de klus in en om het huis en rijd een blokje in de buurt ter ontspanning.

@ Fulleke Vooralsnog geen interesse in dubbele lampen.

Enne ik ga volgende week wel luisteren aan het begin of einde van de tunnel ZONDER oordoppen. Die gozer met de grote smile bij de finish ben ik dan

{quote]

Dus als ik goed begrijp gaat ie naar de eiffel?

De bedoeling was afgelopen weekend naar de eiffel te gaan om zodoende de 22e mee te kunnen :] echter de weersvoorspelling was :r voor de eiffel.
-aanstaand weekend ziet het er weer niet :} uit dus het is waarschijnlijker dat ik naar Bergen Op zoom afreis.
-een vervelende bijkomstigheid is is dat door een wolkbreuk mijn tuin blank kwam te staan. iets van hemelvaart de woning in gesijpeld. Terras dient zsm even opnieuw worden gelegd om een volgende bui buiten te laten of...... en banden moeten van de motor nog vervangen worden. (zie spijker zat in band, wat nu? ) Mijn voorband is aan de linker kant behoorlijk op. kortom lekker druk '(
 
Z1000 muis :+
geef mij is het juiste adres van samenkomst den 22 ste , zodoende ik vanuit belgié niet verloren rij ( ben 1 maal in bergen op zoom geweest ) ff een kijkje nemen bij de lokale kawa dealer , maar daar is alles duurder dan in belgié .
Dus veel ken ik er niet 8-)
Was iets in de trent van DE VALK in bergen op zoom Niet ??

Thnks
Doorduwer...komt ie

Afslag parkeerplaats Wouwse Tol NOORD

full
 
Laatst bewerkt:
Doorduwer...komt ie

Snelweg A58 (richting Bergen op Zoom) afslag Wouwse Tol Noord, dan gaat U onder de voetgangerstunnel door, of richting Bergen op Zoom (Motel ligt links van U). Afslag Bergen op Zoom centrum, onder viaduct door. Bij de splitsing van de snelweg, gaat U de snelweg op, richting Roosendaal-Rotterdam. Afslag parkeerplaats Wouwse Tol Zuid

(Afbeelding)
We verzamelen op de parkeerplaats Noord.
Eind van de week (donderdag ofzo) zal ik alle details hier plaatsen......
 
Mijn brandweer-rit van zondag gaat niet door!

Mag ik asjeblieft ook mee ???????
(als het een probleem is bij de lunch neem ik wel boterhammetjes mee...)

Voordeel als ik meemag, dan kan ik meteen de lichtsetjes meenemen als ze binnen zijn.
 
Mijn brandweer-rit van zondag gaat niet door!

Mag ik asjeblieft ook mee ???????
(als het een probleem is bij de lunch neem ik wel boterhammetjes mee...)

Voordeel als ik meemag, dan kan ik meteen de lichtsetjes meenemen als ze binnen zijn.
Hartstikke mooi!
 
Ik ben er bij! Dat zijn er dus 10! Ik heb voorkeur voor een lunch onderweg. Het is mosselen tijd in Zeeland!

Ergens op het forum zag ik dat er ook een Kawa uit Gouda en een Kawa uit Zoetermeer komt. Ik woon in Nieuwerkerk ad IJssel. Ergens afspreken voor een gezamenlijke ritje daar toe? Bijvoorbeeld bij het Shell station op rijksweg Gouda-Rotterdam vlak na Nieuwerkerk? (Afbeelding)

Ik vind de combinatie RVS uitlaat, Alu kleurige radiatorkap emt het overige alu-look erg :9~

@ hollandkawa. Afspreken tzt bij benzinestation vooralsnog geen probleem. Jijk rijd voorop dan. profiteer ik ook nog van je "windjammerkuip" ;) (lijkt me lekker relaxed rijden)

Spreken later wel in dit topic af. Ik ga mee onder voorbehoud. De organisator (brinz) is ervan op de hoogte.
Maestro en Hollandkawa, hoe laat zullen we afspreken bij dat shell station aan de A20 bij Nieuwerker ad IJssel?
 
Maestro en Hollandkawa, hoe laat zullen we afspreken bij dat shell station aan de A20 bij Nieuwerker ad IJssel?

ervan uitgaande dat ik niet naar de eiffel :( ga, 08:45-09:00 (dacht ik zo)
-ik houd even het weer voor de eiffel in de gaten. Voorlopig wordt het zondag in nederland prima :] weer

Het ziet er eerder naar uit dat ik naar de meeting kom met nieuw voorrubber 1 hope 8-)
 
Laatst bewerkt:
ervan uitgaande dat ik niet naar de eiffel :( ga, 08:45-09:00 (dacht ik zo)
-ik houd even het weer voor de eiffel in de gaten. Voorlopig wordt het zondag in nederland prima :] weer

Het ziet er eerder naar uit dat ik naar de meeting kom met nieuw voorrubber 1 hope 8-)
Kom idd maar lekker met ons mee, kan je gelijk de dubbellichten zien... 8-)

@Hollandkawa: 9.00 uur bij de Shell... (als anderen willen aansluiten mag dat natuurlijk...)

EN IS KNUTSEL ONDERTUSSEN AL WEER TERUG? (of zit ie nog te knutselen met z'n nieuwe Leo?)
 
Kom idd maar lekker met ons mee, kan je gelijk de dubbellichten zien... 8-)

@Hollandkawa: 9.00 uur bij de Shell... (als anderen willen aansluiten mag dat natuurlijk...)

EN IS KNUTSEL ONDERTUSSEN AL WEER TERUG? (of zit ie nog te knutselen met z'n nieuwe Leo?)



dubellicht, dat wordt mogelijk mijn laatste mod, voor de rest wordt het proberen motor te blijven rijden (reguliere onderhoud, verzekering en naft).

ik word namelijk papa lente 2005 *D en heb helaas geen geldboom in de tuin. Moet dus prioriteiten stellen Ga ntuurlijk alles op alles zetten op the mean-green-machine te houden
 
dubellicht, dat wordt mogelijk mijn laatste mod, voor de rest wordt het proberen motor te blijven rijden (reguliere onderhoud, verzekering en naft).

ik word namelijk papa lente 2005 *D en heb helaas geen geldboom in de tuin. Moet dus prioriteiten stellen Ga ntuurlijk alles op alles zetten op the mean-green-machine te houden
Gefeliciteerd!
Papa worden is net zo leuk als motorrijden, maar dat laatste zal er waarschijnlijk wel eens in schieten.
Wegdoen is zonde, voor wat je er voor krijgt koop je nooit meer een andere.
Lekker houden zou ik zeggen, en proberen de kosten laag te houden...
en voor straks...

full
 
Gefeliciteerd!
Papa worden is net zo leuk als motorrijden, maar dat laatste zal er waarschijnlijk wel eens in schieten.
Wegdoen is zonde, voor wat je er voor krijgt koop je nooit meer een andere.
Lekker houden zou ik zeggen, en proberen de kosten laag te houden...
en voor straks...

(Afbeelding)

Thanks. Gerard mailde mij een tijd geleden ook zoiets alleen dan anders geformuleerd... (met betrekking tot behoud motorfiets)

hmmm. toch nog een kleine mod zo te zien aan het plaatje :P

nog erger off topic: In een wielrengroep zag ik afgelopen zondag een man die had achter de racefiets een overdekt aanhangwagentje met daarin een gevulde maxicosi :} (een v Moorsel of Boogaard in spé)

Ik koop deze wel tzt :P (leert "het"gelijk hard trappen)

http://www.alpinabikes.nl/images/autopeds/groot/kawa_groen.gif
 
Laatst bewerkt:
dubellicht, dat wordt mogelijk mijn laatste mod, voor de rest wordt het proberen motor te blijven rijden (reguliere onderhoud, verzekering en naft).

ik word namelijk papa lente 2005 *D en heb helaas geen geldboom in de tuin. Moet dus prioriteiten stellen Ga ntuurlijk alles op alles zetten op the mean-green-machine te houden

[felimodus aan]Van harte gefeliciteerd beiden met het aanstaand ouderschap :} [felimodus uit]

zo snel mogelijk die kleine aan een krantewijkje zetten..en van het geld lekker motorrijden ..je kan ze niet vroeg genoeg zelfstandig maken :X

:+
 
@Hollandkawa: 9.00 uur bij de Shell... (als anderen willen aansluiten mag dat natuurlijk...)

Dat is goed (wel even het weer afwachten natuurlijk :? ). Ik moet ook nog even met de easypay aan de slag om de tank vol met v-power te smijten. Na mijn ritje van zondag rij ik volgens mij op benzinedamp 8-) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan