2e Nederlandse Hornet Meeting

Hornet swarm 2005 part 2

  • 18 september

    Stemmen: 2 9,1%
  • 18 september

    Stemmen: 4 18,2%
  • 18 september

    Stemmen: 12 54,5%
  • 18 september

    Stemmen: 1 4,5%
  • 18 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18 september

    Stemmen: 1 4,5%
  • 18 september

    Stemmen: 1 4,5%
  • 18 september

    Stemmen: 1 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Wil ook erbij zijn de 18e ;)
Hoop dat dan mijn hagelschade herstelt is! Heb een bobbeltjes-tank opgelopen in vakantie in Tirol, hagelstenen zo groot als golfballen. '(
 
Wil ook erbij zijn de 18e ;)
Hoop dat dan mijn hagelschade herstelt is! Heb een bobbeltjes-tank opgelopen in vakantie in Tirol, hagelstenen zo groot als golfballen. '(

alletwee toegevoegd..
hoorde al van die buien ja.. hoopte al dat er geen motoren bij betrokken waren. gebeurde hopelijk niet tijdens het rijden?
 
alletwee toegevoegd..
hoorde al van die buien ja.. hoopte al dat er geen motoren bij betrokken waren. gebeurde hopelijk niet tijdens het rijden?

Motor stond geparkeerd en is net niet weggespoeld. Woensdag wordt de schade opgenomen.
 
Zet mij er ook maar bij voor de 18e, onder voorbehoud. De 2 weken ervoor ben ik waarschijnlijk op vakantie.
 
hehe, het helpt zeker. aanmeldingen stromen mondjesmaat binnen *O*

maar we zitten al op de helft van de opkomst van vorige keer.
applaus.gif


denk dat ik half augustus de datum definitief maak.. ben benieuwd wat het wordt :X

daarna ritje plannen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, helaas ben ik 10 tot en met 20 september met mijn motor Tjechie aan het verkennen, ik kan er dus niet bij zijn.
Een hele fijne dag en rit gewenst. Oh ja, veel plezier in Belgie.
Tot de volgende keer.
 
Hallo allemaal, helaas ben ik 10 tot en met 20 september met mijn motor Tjechie aan het verkennen, ik kan er dus niet bij zijn.
Een hele fijne dag en rit gewenst. Oh ja, veel plezier in Belgie.
Tot de volgende keer.
Da’s echt jammer.....


...van de meeting dan. Tsjechie klinkt veeel leuker. Have fun daar. *O* :]
Helaas 1tje van de eerste orde die we moeten missen. '(
 
tjsa september is natuurlijk ook nog een mooie vakantiemaand. moet mijn vakantie ook nog steeds plannen en dat zou ook nog best september kunnen worden. maar dan niet de 18e.. 8-)
 
Hey fitrefo. schrap mij nog niet van de lijst. Als ik nog welkom ben, kom ik wel ff langs. Niet meer met de Hornet helaas.
 
Hey fitrefo. schrap mij nog niet van de lijst. Als ik nog welkom ben, kom ik wel ff langs. Niet meer met de Hornet helaas.

was jij niet diegene die zei dat alle motoren bij de hornetmeetings welkom zijn ?
waarom zou dat nu veranderen ?

( oftewel: *O* for the ex-president @ the hornetmeeting )
 
:Z ................. weer betaald aan het MF'n.......

@ Horned: verklaar u nader :?
 
jammer hoor ed.. maar ik laat je wel op de lijst staan. komt de nieuwe eigenaar nu met jouw motor -O- ??
 
Ik hoop er weer bij te zijn 18 sept. ben in m,n vakantie met de motor gevallen |( . sleutelbeen gebroken en schouder gekneusd. kan dus nog ff niet rijden.motor wordt deze week hersteld.(had er net een week spiegels van road racing opzitten).aan de motor toch zo,n 1800 euries schade na zo,n lullig schuivertje. :( gelukkig wel verzekerd .
 
Terug
Bovenaan Onderaan