2e Nederlandse Hornet Meeting

Hornet swarm 2005 part 2

  • 18 september

    Stemmen: 2 9,1%
  • 18 september

    Stemmen: 4 18,2%
  • 18 september

    Stemmen: 12 54,5%
  • 18 september

    Stemmen: 1 4,5%
  • 18 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18 september

    Stemmen: 1 4,5%
  • 18 september

    Stemmen: 1 4,5%
  • 18 september

    Stemmen: 1 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Ik hoop er weer bij te zijn 18 sept. ben in m,n vakantie met de motor gevallen |( . sleutelbeen gebroken en schouder gekneusd. kan dus nog ff niet rijden.motor wordt deze week hersteld.(had er net een week spiegels van road racing opzitten).aan de motor toch zo,n 1800 euries schade na zo,n lullig schuivertje. :( gelukkig wel verzekerd .

Komt door die spiegel..... écht waar. :Y

Aardig wat schade... aan jezelf dan. Succes met het herstel.... die Hornet komt er wel weer bovenop.

full


:W
 
Ik hoop er weer bij te zijn 18 sept. ben in m,n vakantie met de motor gevallen |( . sleutelbeen gebroken en schouder gekneusd. kan dus nog ff niet rijden.motor wordt deze week hersteld.(had er net een week spiegels van road racing opzitten).aan de motor toch zo,n 1800 euries schade na zo,n lullig schuivertje. :( gelukkig wel verzekerd .

Maar je spiegels zijn nog heel :Y
Sterkte met je herstel van lijf en motor.
 
komt de nieuwe eigenaar nu met jouw motor -O- ??

Dat weet ik niet. Hij niet zo’n forumvolger. Hij (ver)bouwt liever zijn motoren. En zeker weten dat mijn ouwe Hornetje grondig wordt ontleed en opgebouwd. Als het goed is houdt hij mij op de hoogte van zijn plannen.
 
Dat weet ik niet. Hij niet zo’n forumvolger. Hij (ver)bouwt liever zijn motoren. En zeker weten dat mijn ouwe Hornetje grondig wordt ontleed en opgebouwd. Als het goed is houdt hij mij op de hoogte van zijn plannen.

das ook wat. vondt hem zo ook mooi. waarom koopt ie dan eentje die al verbouwt is? had ie toch beter een standaard hornet kunnen kopen?

BTW: mijn undertray zit er op!!. zal thuis wel even fotos plaatsen. kan vanaf mijn werk niet.

herbouwer en kees helm toegevoegd. rare fotos post jij kees.. maar succes met je herstel...
 
Dat weet ik niet. Hij niet zo’n forumvolger. Hij (ver)bouwt liever zijn motoren. En zeker weten dat mijn ouwe Hornetje grondig wordt ontleed en opgebouwd. Als het goed is houdt hij mij op de hoogte van zijn plannen.
Ik zag je Hornet Woensdagavond bij Goedhart buiten staan, zonder kenteken.
 
Had graag gekomen...leuk initiatief om samen met de Z-etters wat te ondernemen....maar ben op vakantie 18 september
 
Had graag gekomen...leuk initiatief om samen met de Z-etters wat te ondernemen....maar ben op vakantie 18 september

ZZZZet mij maar op de lijst :Y , bezwaar als er nog een R6 & ZX9R mee gaan of geld deze uitnodiging alleen voor de Z-etters??
 
ZZZZet mij maar op de lijst :Y , bezwaar als er nog een R6 & ZX9R mee gaan of geld deze uitnodiging alleen voor de Z-etters??

wat mij betreft niet hoor. de meeting is eerste instantie om hornets te vergelijken maar hoe meer zielen hoe meer vreugd zou ik zeggen *O*

jullie staan op de lijst, heb een lijstje met zetjes en externen aangemaakt. (Zetjes natuurlijk apart bij voldoende animo om een groep te vormen, dus promoten he ;)
 
Laatst bewerkt:
We houden t in de gaten, als t tegen die tijd goed weer
is komen Z1000 girl & me ook langs.
als me tenminste langs mag komen met een r6
 
Klopt, de huidige eigenaar werkt daar nog heel even. Hij was van plan om de nummerplaathouder te veranderen. Vandaar dat ontbreken van de plaat.
AHAA... Ben wel benieuwd naar je CBeentje zie je dan wel op de Hornetmeeting!
 
Het wordt hopelijk wel een beetje een goeie opkomst. Alles is wat mij betreft welkom. Gezellig *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook!! teminste als jullie dat goed vinden.
Hoop wel dat het ergens midden van NL is.
Hoor het wel. Weet niet of er anderen uit het zuiden gaan.
Is anders zo saai heel alleen 2 uur te rijden.
Hoor het wel voor de 18 de.


groeten en eh biertje --- aahhh--
:+
 
zo, lijstje weer bijgewerkt.

wordt al een gezellige boel zo.

locatie wordt zeker niet AC de Meern, want zoals Kato al zei: verandering van spijs...

we houden het echter wel in het midden van het land. zit nog even te broeden op een leuke route en daar zal ook het startpunt vanaf hangen dan.
 
zo, lijstje weer bijgewerkt.

locatie wordt zeker niet AC de Meern, want zoals Kato al zei: verandering van spijs...

we houden het echter wel in het midden van het land. zit nog even te broeden op een leuke route en daar zal ook het startpunt vanaf hangen dan.

ben nu al benieuwd! hoe het nog maar een surprise!
 
even omhoogschoppen weer. er zijn nog lang niet genoeg aanmeldingen. zal het Z topic ook weer eens vragen. komen nog niet bijster veel aanmeldingen van die kant.
brommer.gif
 
Vind het prima als Pina komt maar laat hem dan wel zijn eigen stoel meenemen.. _O-

Weet eventueel nog wel een leuke route.... O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan