30 aug, baraque michel route - stuk luxemburg en echternach

neem je voor de verandering een dagje vrij? :+
afgelopen weekend in luxemburg gezeten... btje jammer van het weer en vooruitzichten van dit weekeend zien er beter uit...
jammer genoeg moet ik de 30ste werken :(
(had wel zin in een herkansing)
 
Zondag ken ik lekker ook niett..
En de mensen die helaas zaterdag niet mee kennen.
Die kennen de volgende x wel mee, en dan zijn er allicht hendig weer mensen die dan weer niet mee kennen.
Zo is er toch altijd iets -O- :r

Hoop wel echt dat het mega weer word, dan word het echt relaaaaaaaaaaaaax.
Meschien is het ook leuk om minimaal 1x per maand te gaan toeren met een clubje, of om de 2 weken?
Gewoon ritten van 200km ofzo of 300 of 400 maakt me eigelijk niks uit, als ik maar motor ken rijden :)

maar binnen nou en 3 dagen zijn er meschien nog wel een aantal mensen die zich aan melden. Dus wieweet.
 
Ja lijkt me wel tof, ik begin behoorlijk ziek te worden van dit rechtdoorgaande nederlandse landschap dus was al aan het denken om die 70km die je mischien door nl rijd per dag te sparen voor elk weekend of om de 2 weken een grote toer te doen
 
zoals het er nu uit ziet ken ik gewoon mee en als de zon gaat schijnen neem ik de camera mee op de tank is altijd mooi.

ik hou het in de gate tot zaterdag de gr bwm
 
Oké! dat is super, dan zijn we met 5 man, verdere uitleg geven wij op zaterdag ( rijgedrag etc ) en zal alles nog tot in de puntjes besproken worden

@bescheide wegmisbruiker, wat voor motor heb je?
 
Ooit zit het mee, ooit zit het tegen vriend -O-
tja horeca en weinig mensen... word erg lastig...
kut begin van het nieuwe schooljaar/einde vakantie... ineens kan niemand meer werken...
en als fulltimer mag je dan lekker het gat opvullen.
 
6 Mensen!! ik denk dat het niet verstandig is er nog meer mee te nemen aangezien Drum&bass en Ik de enige zijn die een beetje de weg kenne daar, en het moet natuurlijk allemaal veilig verlopen.. denk dat we het beste met deze 6 man + 2 dames kunnen beginnen en volgende keer kijken of we het kunne uitbreiden
 
mwaaaaaa ik heb er geen moeite mee eeerlijk gezegd, vind dat wel gezellig met paar man :)
Rijd een van de 1 voorop en die ander rijd halverwege...

Komt goed! Ik neem aan dat als het goed verlooopt, dat we zo vaker wat gaan organiseren? Is wel gezellig en leuk uiteraard
 
ach als we goede afspraken maken valt het allemaal best mee, als er nu 20 mensen meegaan is het een ander verhaal dan moeten we doen wat johnyy zegt bijvoorbeeld ik voorop en feindflug in het midden.
Maar met 6 mensen in baksteen formatie lijkt me dit totaal geen probleem. iedereen die mee wil mag gerust mee.
 
goeie morgen allemaal ik rijd een Z1000 2008 en een maat van me gaat waarschijnlijk ook mee die heeft ok een Z1000

maar ik rijd het liefst achteraan dan ken ik afen toe een beetje bochtjes doortrekken mijn achter band moet wel op natuurlijk zaterdag heb er al zeker 2900km mee gereden hahah
maar da moet goed komen

gr bwm
 
Strak plan. Ik heb zin om mee te gaan. 's kijken of een bijna 50-jarige jongen jullie kan bijhouden *D Maarrrrrrr ook ik ben zaterdag op Schiphol. Heel heel vroeg zelfs. Zaterdag de 30ste is dus geen optie.
Ik zie dat er al een leuk lijstje is, dus ik denk dat ik de rit gewoon mis ;( Maar voor een revanche ben ik altijd in! Zo'n dagje op en neer is helemaal top. En anders? Zie mijn onderschrift ......

psss, het routeplan is ook leuk!
 
Uhm ja van die 6 mensen is inderdaad raar dat ik het gezegt heb want heb nu net op werk nog 3 mensen geregelt :P ze zitten niet op het motor forum maar anyway schrijf maar 3 plaatsten erbij

Peter ( Yamaha R1 )
Broer van peter (??? )
Vriend van peter (?? )

Deze rijden ook achteraan mee, want ze houden ook van pittig rijden, daarom vraag ik nu maar alvast, zijn er mensen bij met weinig ervaring? of die niet goed door de bochten komen?

Nu ga ik slapen ( heb net nachtdienst gehad ) dus ik check rond een uur of 5 weer!
 
Laatst bewerkt:
Owja en voor de mensen die een beetje bochte willen oefenen, vrijdag avond ben ik uitgenodigd in venlo kladerbladen te gaan rijden ( nog nooit gedaan ) dus als er iemand mee wilt dan zijn jullie van harte welkom

11 man naar luxemburg }) *O*

Bij baraque michel kunnen de minder ervaren mensen alvast gevoel krijgen in het bochten werk wat laterna komt, zodat we dan wat pittiger kunnen rijden ( bandje van wegmisbruiker moet op dusja.. ) :] :9
 
Laatst bewerkt:
Owja had dit ook nog ff snel gemaakt op het werk, mischien handig:

Vertrekpunt: Nederweert, Mac Donalds - 8.30
Eindpunt: Echternach, Luxemburg - Circa 14.00
Totale Reistijd Circca. 13 uur, Inclusief pauzes, avond eten & tussestops, dus ruim genomen )

Notificatie: Dit is geen race! we rijden ook met een aantal 25 kw-ers samen, en die halen ongeveer 150, het bochtenwerk word wel iets pittiger, maar we hoeven geen record te breken, veiligheid boven alles.

Road Rules:

*Volg de gene die voorop rijdt, sla geen eigen wegen in.
*Wees ten alle tijden alert, veiligheid gaat boven alles.
*Houd rekening met je reisgenoten
*We rijden in baksteen formatie, bij stoplichten staan we met 2e naast elkaar, mensen die de weg kennen voorop, minder ervaren rijders in het midden en snellere motoren & ervaren rijders achteraan.
*Als er problemen zijn sein dan met je lichten
*Rijd voor jezelf, als de gene voor je iemand inhaald kijk dan eerst goed voor je hem achterna gaat, neem geen risico's, we rijden met een groep dus het zal meestal in stappen gaan. creer geen gevaarlijke situaties voor jezelf & de groep
*Houd voldoende afstand in Eupen/Echternach, dit zijn redelijk drukke steden en er kan onverwacht geremt worden!

Tips:

- Neem genoeg cash geld mee ( niet overal in belgie/luxemburg kan je pinnen met Nederlandse pas )
- Neem voldoende eten & drinken mee, aangezien we grotendeels binnedoor gaan en er niet altijd eet & drink faciliteiten zijn

Verder word het een super rit! :Y
 
Strak plan. Ik heb zin om mee te gaan. 's kijken of een bijna 50-jarige jongen jullie kan bijhouden *D Maarrrrrrr ook ik ben zaterdag op Schiphol. Heel heel vroeg zelfs. Zaterdag de 30ste is dus geen optie.
Ik zie dat er al een leuk lijstje is, dus ik denk dat ik de rit gewoon mis ;( Maar voor een revanche ben ik altijd in! Zo'n dagje op en neer is helemaal top. En anders? Zie mijn onderschrift ......

psss, het routeplan is ook leuk!

Als alles goed gaat, dan word dit zeker vaker gedaaan!
Dus er komen nog routees zat ;)
 
Feindflug, netjes stukje tekst vann je moet ik toegeven ;)
Hoop dat het mooi weer is!
Hoelaat ga je btw klaverbladen rijden?
Heel misschien dat ik wel mee wil.
 
Komt mooi eruit te zien, moet toch maar nog vrij vragen :D

MSSL

PS: john tis geen yamaha Fazer maar een Suzuki SV650S bj.2007
 
ze zeggen dat het tussen de 22/28 graden word.
Lijkt me wel heel stug, wand nu is het nog bewolkt.
Maar als dat is, dan is het wel superrrr weer!
Maar we zullen zien.
Nog een paar daagjes :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan