30 aug, baraque michel route - stuk luxemburg en echternach

nondedjuu

spreken jullie allemaal limburgs?

En ik weet nog niet hoelaat we naar venlo gaan voor klaverbladen, ik zal vragen op mijn werk
 
ik ben een rassechte brabander *D
Ik gewoon 10km van helmond aff dusss

Limburgers heb ik beetje moeite mee om te verstaan...
Ofja, al ze plat limburgs praten dan.
 
tenzij je een coldwing hebt :P ;)

De dames zullen wel spierpijn in de billetjes hebben :X
 
Mijn idee over de pauzes was een keer stoppen na maastricht voor een peuk/wat drinken/ en even evalueren over de snelheid en dergelijke.
Daarna net voor de route baraque michel en dan nog een keer bij de luxemburgse grens. Dus ook voor de dames zijn er voldoende stops en mocht het zo zijn dat er nog een bij moet komen dan wordt dat duidelijk aangegeven.

(Mijn dame is al heel wat gewend dus spierpijn in de billen zal wel meevallen.) Ik heb deze route als eens samen gereden met feindflug en zijn vriendin en met die van mij. En ik ben er nog een keer heen geweest met mijn vriendin alleen.

Ik zal dus ook voorop rijden :P aaah eng maar leuk :P
 
Nou gooi die peter en zijn vriendjes maar snel uit de lijst want die gaan dus niet mee, de reden?

"13 uur is te lang om met onbekende te reizen & we denken dat de motoren die meegaan niet snel genoeg gaan voor ons doen, want o wee wij kunne circuit rijden en daarom rijden we altijd met het ego in de reet"

Ik heb ze duidelijk gemaakt dat het geen race is maar een toerrit, natuurlijk zal er af en toe pittiger gereden worden maar we hoeven geen wereld record te breken :P

Maar het leek hem wel leuk om met zn 2e wat in nederland te rijden _O- nee dankje ik ga liever met echte motorrijders luxemburg in :Y
 
Laatst bewerkt:
achja kunnen we gewoon lekker op ons eigen tempo rijden maakt mij niet uit, ik heb het liefste alleen de mensen mee die ook gewoon lekker willen toeren.
 
Wordt verekkes goeie dag, schon weer e.d.

Drum&Bass je hebt toch ok een Sv he? op 25 KW of niet? ik namelijk wel :'(

Maar goed tot Zaterdag.

John zal ik jou ophalen Zaterdag?

MSSL
 
joww kom mij maar ophalen, kom maar kwart over 8 bij ons, moet ik nog even bandespanning controleren en vol tanken.
En dan gas op de krukas.

GOed??
 
Moet ok nog ff tanken maar da doek wel bij Lemme is toch richting MAC. Ketting spannen/smeren en banden controleren doe ik morgen ff.

mssl
 
Heb net nog ff op google earth gekeken. 1 ding is zeker: da zijn goe veel km.
Gelukkig weinig snelweg. *D

Heb der zin an *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe jullie Maastricht binnenkomen, maar als dat via de A2 vanuit Eindhoven is (waarschijnlijk wel), dan kun je het beste tanken aan het begin van Maastricht. Eerste stoplichten op de snelweg rechtsaf (links ga je daar naar de Mac), volgende stoplichten rechtdoor en dan zit er aan je rechterhand het goedkoopste tankstation van Maastricht en omgeving. Het is een selfservice-station, dus zonder winkel...

Volgens mij ligt dat tankstation redelijk op de route en een paar eurootjes besparen is nooit gek natuurlijk... ;)

Nogmaals, have fun! Begin steeds meer te balen dat ik niet mee kan, als ik die weersverwachtingen zie... ;(
 
Misschien da ik morge ok ffkes alles controleer alvast, als ik daar tijd voor heb en zin.
Maar dat zit wel goed.
Zal vrijdag avond wel niet kenne pitte :P
Maaree, kom mij om kwart over 8 maar op pikken dan?
Zijn we er zeker optijd.
*O*
Moet ok nog ff tanken maar da doek wel bij Lemme is toch richting MAC. Ketting spannen/smeren en banden controleren doe ik morgen ff.

mssl
 
Me vertimmerde achterlicht :P
Links orgneel, rechts zoals het nu is.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan