Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
jaja

ik zag eens een motor rijder die de automobilist opvoedde door ongeveer een minuut naast hem tot in de toerenbegrenzer de motor liet loeien. werkte wel.

in dit geval was het hopeloos, absoluut waar.

Heb ik ook wel eens gedaan, omdat mevr mij geen ruimte gunde.
Maar ze deed vrolijk de muziek harden en keek de andere kant op :X

Dus maar een stukje stoep gepakt en de motor voor haar auto gezet....
en gewacht tot die op oranje sprong en toen pas weg gereden
 
Vanmiddag, zat een auto achter mij die het liefst door mij heen wilde, alleen kon nergens heen, want ik reed op een autoweg, en een vuilniswagen voor mij.. Inhalen ging niet.. Dus ik liet effe gas los, gebaarde dat meneer afstand moest houden, en waarrempel, meneer hield de rest van de tijd afstand... Viel weer mee..
 
Vandaag mijn MF kentekenplaat stickers ontvangen. Zitten er al op uiteraard.
Gisteren van Roosendaal naar Almere gereden in stromende regen. Zowat hele A17 en A27 heen en terug. Wat een kou, en dan nog wel met verwarmde handschoenen, maar de regen hield maar niet op en maakte het vreselijk oncomfortabel. MP3 speler op Q music, die ging natuurlijk storen toen ik van zendergebied veranderde. Maar gestopt en op afspelen opnames gezet. Bij benzinepomp enige andere 2 motorrijders van de hele dag gezien (lessers, vonden mijn R1 toch wel erg tof, zijn natuurluk ook nog snel onder de indruk _O- ...). Vandaag naar het werk, was al niet veel anders, regen...... -O- B|
 
Eind van vorig topic gelezen dat iemand z'n rechterknie zwaar heeft geschaafd... maar was diegene met een spijkerbroek of met een lerenbroek gaan rijden?
 
Die led lampies van de zwaantjes zijn wel verrekte fel in het donker..Letterlijk oogverblindend.
 
Ik weet wel dat ik vanaf nu nooit
meer zonder mijn gear weg ga, ook
al is dat naar de supermarkt. Ik
kwam van school, daarom had ik
mijn motorbroek niet aan. Wel had ik
(en daar heb ik echt een kruisje voor
geslagen ) mijn motorlaarzen aan,
anders had ik zeker weten meer dan
alleen een gekneusde linker enkel.
Eind van vorig topic gelezen dat iemand z'n rechterknie zwaar heeft geschaafd... maar was diegene met een spijkerbroek of met een lerenbroek gaan rijden?
 
Laatst bewerkt:
C'est moi.
Ik reed in mn spijkerbroek, hoezo? Vind je me nu dom ofzo. Ik zelf niet hoor, het enige wat ik niet aan had was mn motorbroek(van textiel overigens).
Maar op school is het kut als je je om moet kleden en ik kan ook nog eens moeilijk mijn normale broek onder die motorbroek aan.

Ik heb trouwens wel mijn lesje geleerd hoor :) ik ga vanaf nu nooit meer zonder al mijn gear weg.
 
Vandaag op de automatiche piloot naar huis gereden, ondanks dat ik wist dat ze vlakbij huis de straat hadden op gebroken...

Dus toen ik er bijna was, schoot het me ineens te binnen...
Ik zag echter een auto gewoon rijden daar en die sloeg af, waar ik er ook af moest.
Dus ik "vol" gas richting huis, hadden ze het asfalt verwijderd, maar meer ook nog niet.
En dat rijdt niet heel erg fijn.....

Rimpels op de weg van het schrappen + losse gravel/asfalt was geen geweldige combinatie, denk dat ik morgen gewoon om rij xD
 
C'est moi.
Ik reed in mn spijkerbroek, hoezo? Vind je me nu dom ofzo. Ik zelf niet hoor, het enige wat ik niet aan had was mn motorbroek(van textiel overigens).
Maar op school is het kut als je je om moet kleden en ik kan ook nog eens moeilijk mijn normale broek onder die motorbroek aan.

Ik heb trouwens wel mijn lesje geleerd hoor :) ik ga vanaf nu nooit meer zonder al mijn gear weg.
je bent pas dom bezig als je een fout meerdere malen maakt. denk dat bijna iedereeen wel eens zonder zijn motorbroek gereden heeft. ik ook een keer uit noot bij een verhuizing.
 
Ik had zaterdag nog met een Prius rijder gesproken, over motorrijders. Meh...
Ik heb hem verteld dat 50% van de auto's die motorrijders aanrijden, zijn Prius rijders. :+
Van zijn kant, hij was ook niet blij met motorrijders. Verhalen van vrienden, over ongelukken met motorrijders, waarbij de motorrijders te hard reden en daardoor ongelukken hebben veroorzaakt.

Eerlijk gezegd... volgens mij geen van ons heeft ongelijk... eh... :?
 
9 van de 10 verhalen na een (bijna) ongeval die ik heb gehoord, had de automobilist de motorrijder niet gezien, maar wisten wel te vermelden dat de motorrijder veel te hard reed.

Leuk, die 2 verklaringen in 1 zin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan