375km/h op een Goldwing?

THE MUD

MF veteraan
22 aug 2004
3.958
73
Tolkamer (GLD)
Had zojuist een kort gesprek met meneer scootahsjonnie op msn.
Een vriendje van hem zou mij wel ff zoekrijden op een willekeurige motor.
Ik was benieuwd en vroeg dus door.

- Het zou een 1500 cc zijn (Goldwing maybe :? :X ).
- Een Spaanse motor
- Superlicht (hij zou alles er af gesloopt hebben)
- De topsnelheid zou 375km/h bedragen
- Hij trok supersnel op want meneer scootersjonnie had dat zelf gezien :+ hij trok namelijk binnen enkele seconden een straat uit van 25/30 meter (Doet bijna iedere motor dat niet dan :? )
- De eigenaar zou bij Pimcasteelen in Hilversum werken (geen id wat dat is :X ).

Weet iemand hier meer van of kan ik rustig doorlachen _O- :?
 
- De topsnelheid zou 375km/h bedragen



Weet iemand hier meer van of kan ik rustig doorlachen _O-



Nee, 375 op een Gold Wing is heel normaal met een turbootje.....




O-)

_O-

[edit]

beetje snel gelezen.....

Het zou kunnen dat het een Hayabusa is met een big-bore kitje en turbo e.d.

Erg zeldzaam, maar het zou wel kunnen...
 
Zegt genoeg :+
Ja sorry gesprek was net afgelopen (meneer moest naar bedje toe) en had geen zin om het uit te zoeken.
Oja motorfietsen hadden volgens meneer ook allemaal meer dan 1 cilinder :+ (Hij komt wellicht niet verder dan 75cc en dan gaat hij dat vermenigvuldigen om een 1500cc te krijgen :+ ).


Een V20 dus? of een 20-in-lijn? :+
 
Pim Casteelen is een brommerwinkel (zooitje)
Als hij daar werkt zegt het eigenlijk al genoeg.


off topic:

Ik kan me nog herinneren dat ik daar was (leertouwer was die dag gesloten)
Met een sproeier van een, dacht 23mm carb van Mikuni Ik had een slag groter nodig dus ik had voor de zekerheid mijn oude meegenomen.
Toen zij de knustelsmurf tegen mij dat het geen sproeier was :? Ik ben dan ook absoluut geen monteur, maar ik weet toch wel wat een sproeier is.
Dag erna naar leertouwen, ik het verhaal uitgelegd, dacht dat ze het begaven
 
Pim Casteelen is een brommerwinkel (zooitje)
Als hij daar werkt zegt het eigenlijk al genoeg.


off topic:

Ik kan me nog herinneren dat ik daar was (leertouwer was die dag gesloten)
Met een sproeier van een, dacht 23mm carb van Mikuni Ik had een slag groter nodig dus ik had voor de zekerheid mijn oude meegenomen.
Toen zij de knustelsmurf tegen mij dat het geen sproeier was :? Ik ben dan ook absoluut geen monteur, maar ik weet toch wel wat een sproeier is.
Dag erna naar leertouwen, ik het verhaal uitgelegd, dacht dat ze het begaven

Wat dachten ze dan dat het was, ventiel ofzo :+
Die ja ;)
 
- Het zou een 1500 cc zijn (Goldwing maybe :? :X ).

Wat dacht je van opgeboorde (1492cc) Busa eventueel met Turbo?
En 375 is met zo'n ding echt wel te halen.

Maarja, als het niet bij de Motoport en Safe te koop is of bij RTL4 op TV is geweest bestaat het niet en zijn mensen meteen opscheppers etc. Beetje zielige reacties hier.

Ok, het scooterventje zal wel niet het exacte verhaal kennen, betwijfel ook of die in nederland staat, maar zo'n motoren bestaan echt.
 
die scooter boys leven gewoon in een fantasie wereld, bij mij in de buurt wonen van die ventjes die scooters hebben die 140 rijden ,en mijn r1 er uit trekken.
:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z
 
Bij scooteraars moet je er zowieso al een zooi kilometers aftrekken. Mijn buurjongen gaat ook 120+ dankzij zijn "malossi trekveertjes" en "polini vario" :z _O-
 
Nou, moet wel kunnen hoor :9 Mijn zxr750 gaat immers ook 500 :Z
Die gast zal wel miles/uur hebben bedoeld! |(
 
beetje snel gelezen.....

Het zou kunnen dat het een Hayabusa is met een big-bore kitje en turbo e.d.

Erg zeldzaam, maar het zou wel kunnen...

bochtig weggetje uitzoeken })

die scooter boys leven gewoon in een fantasie wereld, bij mij in de buurt wonen van die ventjes die scooters hebben die 140 rijden ,en mijn r1 er uit trekken.
:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z


he die wonen bij mij ook in de buurt :P
Vallen ze een keer, alleen een krasje en dan de grootste verhalen dat ze met 100 op het fietspad onderuit gingen etc bladiebla :z Soms vraag ik me wel eens af waarom iedereen dan zo moeilijk doet over beschermende kleding op de motor. Die scootahgastjes crashen met wel 100km/u en hebben niks :Z

Ow en dan daag je ze een keer uit om te kijken of ze echt sneller zijn, krabbelen ze terug -O-

Nou, moet wel kunnen hoor :9 Mijn zxr750 gaat immers ook 500 :Z
Die gast zal wel miles/uur hebben bedoeld! |(

dude, 1 mile = 1,6km ;)
Als ie 375 mile bedoelt dan gaat ie 600km per uur :P
 
Laatst bewerkt:
Wat dacht je van opgeboorde (1492cc) Busa eventueel met Turbo?
En 375 is met zo'n ding echt wel te halen.

Maarja, als het niet bij de Motoport en Safe te koop is of bij RTL4 op TV is geweest bestaat het niet en zijn mensen meteen opscheppers etc. Beetje zielige reacties hier.

Ok, het scooterventje zal wel niet het exacte verhaal kennen, betwijfel ook of die in nederland staat, maar zo'n motoren bestaan echt.

Daar zat ik zelf dus ook al aan te denken dus daarom vroeg ik of iemand hier van wist of dat ik rustig kon doorlachen. Als zo'n ding hier namelijk rondrijd zal vast wel iemand van hier er van af weten (tot die tijd lach ik rustig door).
Btw wat voor een Spaanse merken zijn er eigenlijk :? Ken zo 123 alleen Derbi, misschien de importeur s bellen of de 1500cc Gpr al uit is :+ .
Bij scooteraars moet je er zowieso al een zooi kilometers aftrekken. Mijn buurjongen gaat ook 120+ dankzij zijn "malossi trekveertjes" en "polini vario" :z _O-
I know maar dit was de eerste scooteraar die dat ook toegaf maar hij begon meteen weer dat tellers van schakels en auto's nog veeel meer afweken :+ (voor de rest reed op m'n vorige school iedereen met een supersonische terugloper 100km/h en met een cheap ass 70cc erbij (was er 1 op die school) reden ze meteen 120 en dachten ze dat ze 10pk+ hadden :X (Doen de prof tuners en racers toch iets verkeerd :X ).
Daar ging het al mis :P
Ja hij had wat minibike meuk waar mijn intresse naar uit ging (niet meer overigens ;) ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan