375km/h op een Goldwing?

maar iedereen weet toch dat als een 50cc-tje 50km/h kan dat een 1500cc 1500km/h kan?

Hmz deze zou 'maar' 375 echte gaan dus deze is begrenst ofzo :?
Vroeg al of hij met z'n scootertje de top ook had gemeten maar dat viel weer mee :+ Hij kon het zien aan het harde optrekken :X
 
Past die toevallig ook op een 50cc scootah carter :+ dan heb je een gat in de markt ontdekt :P . Stappen alle medelanders over van hun 180cc Runner en worden de diefstal cijfers nog hoger :+

Ik vraag me toch af, als je een 1500cc, cilinder op een brommerblok monteert (zelfde boring) of je dan nog kan zien wat er voor je gebeurd :+

En oppassen bij viaducten, anders krijg je dat politiemotor/boxer/paaltje verhaal.
 
Vind het niet zo spannend of zo'n pukkeltje wiens verstandelijke vermogen beperkt is door z'n hormonale janboel beweert dat zn vriendje met 475 km/u of sneller kan rijden.

Gewoon negeren of uitlachen ;)
 
Had zojuist een kort gesprek met meneer scootahsjonnie op msn.
Een vriendje van hem zou mij wel ff zoekrijden op een willekeurige motor.
Ik was benieuwd en vroeg dus door.

- Het zou een 1500 cc zijn (Goldwing maybe :? :X ).
- Een Spaanse motor
- Superlicht (hij zou alles er af gesloopt hebben)
- De topsnelheid zou 375km/h bedragen
- Hij trok supersnel op want meneer scootersjonnie had dat zelf gezien :+ hij trok namelijk binnen enkele seconden een straat uit van 25/30 meter (Doet bijna iedere motor dat niet dan :? )
- De eigenaar zou bij Pimcasteelen in Hilversum werken (geen id wat dat is :X ).

Weet iemand hier meer van of kan ik rustig doorlachen _O- :?



Lekker doorlachen, alhoewel...je hebt geen rijbewijs, dus racen word moeilijk... :+
Wie het laatst lacht....
 
bochtig weggetje uitzoeken })he die wonen bij mij ook in de buurt :P
Vallen ze een keer, alleen een krasje en dan de grootste verhalen dat ze met 100 op het fietspad onderuit gingen etc bladiebla :z Soms vraag ik me wel eens af waarom iedereen dan zo moeilijk doet over beschermende kleding op de motor. Die scootahgastjes crashen met wel 100km/u en hebben niks :Z

Ow en dan daag je ze een keer uit om te kijken of ze echt sneller zijn, krabbelen ze terug -O-dude, 1 mile = 1,6km ;)
Als ie 375 mile bedoelt dan gaat ie 600km per uur :P

ik woon ook in denhaag :9 ,zou best wel wille sporten met me runnert (180cc),uiteraard wel wie het snelste van de ene plek naar eeen andere plek in de stad }) (en ja de mijne is eerlijk)
 
Daar zat ik zelf dus ook al aan te denken dus daarom vroeg ik of iemand hier van wist of dat ik rustig kon doorlachen. Als zo'n ding hier namelijk rondrijd zal vast wel iemand van hier er van af weten (tot die tijd lach ik rustig door).
Btw wat voor een Spaanse merken zijn er eigenlijk :? Ken zo 123 alleen Derbi, misschien de importeur s bellen of de 1500cc Gpr al uit is :+ .

Zei hij Spaans "Merk" of Spaanse "motor"? Kan ook gewoon een motor zijn met Spaans kenteken. En Spanjaarden en motoren }) .

Is wel waarschijlijk een Busa geweest. Maar het zal wel een "vriend" geweest zijn als in "heb ik ooit eens via via gahoord".

Maar als je het zelf eens wil testen, het enoige wat je nodig het is een Busa en dit kitje: http://www.sbdev.co.uk/Hayabusa/Suzuki%20GSXR%201500_1600cc%20Hayabusa%20Kit.htm
 
600 p/u Dus in krap een kwartiertje van den haag naar den helder...ik doe het ervoor..wqaar staat ie???
 
Lekker doorlachen, alhoewel...je hebt geen rijbewijs, dus racen word moeilijk... :+
Wie het laatst lacht....

Rijbewijs, heb je dat tegenwoordig ook al nodig :? Heb nie eens een brommercertificaat :X . (gejat B| ) Jij matst me toch wel bakkie als ik ergens op een afgelegen plekkie zelfstandig (illegaal dus :P ) aan t lessen ben)-), krijg je wel bakkie bier van me :P
1.5l tankje is niet veel :P
Hij was lichtgewicht zij pipo :+ me dus zal tankje misschien ook zijn meegenomen :X
Maar als je het zelf eens wil testen, het enoige wat je nodig het is een Busa en dit kitje: http://www.sbdev.co.uk/Hayabusa/Suzuki%20GSXR%201500_1600cc%20Hayabusa%20Kit.htm
Nice maare 1400/1500cc kit. Bij een 1400/1500cc kit verwacht ik shit om de cilinderinhoud te vergroten en niet een stelletje carbs + een boordcomputertje :+
Gewoon een Colafles als cilinder -_-
Smelt die dan niet bij ontbraqndingstemperatuur van het mengsel :? (bij lagere temperaturen ook wel :X ).
Misc moet je dit linkje ff doorsturen.
http://www.goldwingracingproject.info/default.asp

Deze motor haalde 229mph (366km/h) op bonneville.
Denk niet dat iemand die zo'n project heeft bij een Nederlandse scootahboer werkt waar ze nog niet eens een sproeier herkennen als ze hem in hun klauwen hebben :X
 
BUUUUUUUUUUuuuuuUUUUUUUUUUrrr.............P*

Je kan alles zeggen van een goldwing.. maar ze branden opzeker heel erg lang :Y
 
Ja maar hij is kei gek weet je, hij naait er zo uit met 375 km/h met 3 handen op zn rug.......... Hij roeleert man, met 3 breezahs in zn smoel een wheely van 6 kilometer. Hij is echt gek, hij is de bom. Hij is de grootste player van Hilversum, hij is Donn-E

Tjek zijn site en zijn nieuwe freestyle: http://www.donn-e.nl/donnie.htm
 
375 km/pu

hangt er vanaf met welke aanvangs snelheid het ravijn is ingereden en hoe diep het ravijn is.

die w.coyote (roadrunner miep miep) is al eens veel harder op een motor het ravijn in "gereden" maar die had dan ook een raket op z'n rug gebonden.




_O-


goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan