Ex-Lessers-Rit Noord 29 Juni

Richardus

Die hard MF'er
6 jan 2012
848
0
Assen
Dames en heren,

vanwege het succes van de vorige rit hebben Stayv, Thyrif en Richardus besloten NOG een rit te organiseren!
Ook dit keer kunt u genieten van een middagje toeren met maximaal 15 andere motorrijders uit hoofdzakelijk de drie noordelijke provincies.


Waar?
Wij beginnen opnieuw bij de Macdonald's in Assen, op steenworp afstand is een benzinepomp voor degenen die van verre komen ;)
Halverwege houden wij een pauze zodat iedereen even op adem kan komen.
De rit zal eindigen bij het Leekstermeer.
We zullen zo weinig mogelijk (waarschijnlijk geen) gebruik maken van de snelweg.


Wanneer?
29 Juni 2014
Verzamelen om 11:00
Vertrek om 11:30
Eindpunt zal rond 15:30 bereikt zijn


Voor Wie?
Voor iedereen die net zijn rijbewijs heeft of net zijn rijbewijs heeft herontdekt.
Houdt er wel rekening mee dat het niveau iets hoger zal liggen dan bij de vorige rit.
Bochten zullen met een iets hoger tempo genomen worden, de snelheden op de lange stukken zullen natuurlijk ruim binnen de perken blijven.
Dit alles naar aanleiding van feedback bij de vorige rit.
Kneesliders kan men nog steeds thuis laten


Hoe?
- Met een "normale snelheid", we proberen binnen de maximumsnelheid te blijven.
- Kijk veel in je spiegels, als de persoon achter je niet meekomt doe je rustiger aan
- Inhalen proberen wij tot een minimum te beperken.
- Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen rijgedrag, niet door rood rijden om de boel bij te benen e.d. Wij wachten op je.
- "Jongste rijders" komen voor te rijden, meest ervaren rijders mogen de uitlaatgassen opsnuiven :]

Impressie van de vorige rit:
foto3.JPG

Foto800-I7OEJQBB.jpg





HOE GEEF IK MIJ DAN OP?

- Berichtje plaatsen in dit topic is voldoende!
- Iedere avond zal ik even controleren of er aanmeldingen zijn.
- Wie het eerst komt wie het eerst maalt *O*
- Zet er ook even bij hoe lang het rijbewijs in bezit is en waar je vandaan komt.

5 plaatsen in de aanbieding!
 
Laatst bewerkt:
Deelnemers

- Stayv
- Thyrif vanuit Groningen
- Richardus vanuit Assen
- Broeder83 vanuit Oosterwoolde
- Riccy25 vanuit Ureterp
- Kennis van Riccy25 vanuit Arnhem
- Kennis van Richardus vanuit Pekela
- master_viper vanuit Veendam

OVB

- -Daan- vanuit Groningen ( Oskerd )

Afzeggers

- Nico_09 vanuit Sneek (Alleen bij droog weer)
- Broertje van Broeder83
 
Laatst bewerkt:
Goed werk mannen :)
Midden Nederland zal er op 21 juni de wegen weer onveilig maken.
 
ik zouw ook graag mee willen doen maar dit is wel ovb vanwege fesival op 28 juni

ik heb sins april me rijbewijs en sins deze week een honda cbr 600f
ow en ik ben woonachtig in ureterp

groetjes riccy
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te zien dat er een vervolg komt :) en ook dat tempo wat omhoog gaat met inachtneming van de Vmax ;) Ik ben er deze keer niet bij, mocht er nog een keer voor gekozen worden om te starten in de buurt Leeuwarden, Heerenveen of Drachten dan ben ik wellicht weer van de partij :Y
 
Super leuk, alleen ga ik 28 juni al op vakantie!
Ik kan er helaas niet bij zijn deze keer :(

Hoop dat er ergens inde laatste twee weken van augustus nog een rit gepland wordt, want dan ben ik pas weer terug :/

Maar heel veel plezier gewenst allemaal :D
 
Laatst bewerkt:
Tuig??? Alleen bij mooi weer? Staat toch echt bij droog weer...... maar goed het is voor de lol, en regen... nee dank je :)
 
Ik wil ook wel weer mee :Y . een beetje regen maakt niet uit maar kan me wel voorstellen dat er niet veel aan is als het de hele dag regent. dan ga ik ook niet mee. maar we blijven positief dus zet me er maar bij. Ik kom vanuit Oosterwolde. *O*
 
Laatst bewerkt:
Tuig??? Alleen bij mooi weer? Staat toch echt bij droog weer...... maar goed het is voor de lol, en regen... nee dank je :)

Is aangepast :P

Ik wil ook wel weer mee :Y . een beetje regen maakt niet uit maar kan me wel voorstellen dat er niet veel aan is als het de hele dag regent. dan ga ik ook niet mee. maar we blijven positief dus zet me er maar bij. Ik kom vanuit Oosterwolde. *O*

U steht dabei :W
 
jongens en meisjes ..... ik heb er echt zin in:D

heb de motor zins donderdag 5 juni en ben lekker al aan het rijden zit nu op zoon 2000km al en loopt allemaal lekker op:D

full

dit is um trouwens geworden

zie jullie zondag 29ste :D
 
heb de motor zins donderdag 5 juni en ben lekker al aan het rijden zit nu op zoon 2000km al en loopt allemaal lekker op:D

zie jullie zondag 29ste :D

2000km in 6 dagen, kijk zo doen we dat :]
Mooie motor trouwens, CBR is altijd goeie koop :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan