• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

3e internationale Fazertreffen 2006

BlueFazerin

MF veteraan
Lid geworden
28 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Gezien :
Het 3e internationale Fazertreffen zal plaatsvinden in Riedener Mühlen, zo'n 17 km. van de Nürburgring in de Eifel/Duitsland van 27 t/m 30 juli 2006.

Er zijn al aanmeldingen uit Engeland, Frankrijk, Luxemburg, Italie, Denemarken, Duitsland, Belgie en Nederland.

Voor reservering: www.hotel-forsthaus.com
vermeld bij de boeking: fazertreffen 2006

kamer p.p.p.n. 23,- EURO incl. ontbijt
tent p.p.p.n. 10,- EURO incl. ontbijt

zie ook www.fazer.nl en www.fazer-net.de

Als je maar Yamaha Fazer rijd (een 600 of een 1000, oud of nieuw model, maakt niet uit als het maar een Fazer is). Je hoeft dus GEEN lid van de Fazerclub te zijn.

Wie heeft eerder deelgenomen, vertel je ervaring.
Wie gaat deelnemen, misschien kunnen wij samen gaan.

Bericht van de Fazerclub

Natuurlijk kan je altijd nog even contact opnemen met Christian of Nicole van hotel Forsthaus ( www.hotel-forsthaus.com / [email protected]) Zover ik weet zit dit hotel vol, maar er kunnen natuurlijk altijd annuleringen zijn. Anders heeft Hotel Eifelperle in Weibern vast nog wel plek. Het telefoonnummer is 0049-02655-95930.
Mocht je er niet uitkomen neem even contact met me op ( [email protected] ) dan kijk ik hoe ik je verder kan helpen.

Wie wil nog samen naar toe. Ik ga van donderdag t/m zondag. Volgens mij is nog mooi weer. Ik neem mijn tent mee. Even melden bij Hotel Forsthaus dat je met de tent komt, je kan dan van de faciliteiten in het hotel gebruik maken (sanitair ed). Kost je 10 euro p.p.p.n. incl. ontbijt.

Laatst bewerkt:
Nou, ik ga maar met mijn tentje regen of geen regen. De verkoeling is wel nodig.

Terug
Bovenaan Onderaan